Av og til….

Av og til kan jeg føle meg veldig fin….

 

 

Nesten som en fin og fargerik ballong…


Jeg svever der oppe….velfylt, fargerik og fin…Blåser med vinden…..

 

 

Men noen dager er det som om noen stikker hull på en liksom….

Og det begynner å sive luft ut…. Man blir litt pfffff….slappere i fasongen….

 

 

Til man er ganske så slarken….og  nesten HELT uten piff…..

Ja-ja….Da får man bare ligge der litt da….. Og hvile…Og etterhvert få på plass en teip-bit eller plaster

eller noe….Og satse på å få litt form på seg igjen etter en pust i bakken….

 

 

Hvordan er det med PIFFEN din for tida? 🙂

 

 


 

 

#ballong #piff #humør #tegninger
79 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Høres slitsomt ut:-/ Og man må passe på seg selv da, ta det viktigste først, og det andre får bare være…Og det er sikkert sånn du gjør det 🙂

    2. Det er ikke så mye piff her for tiden heller! Det begynner å “tære på” å sjonglere blogg, praksisplass og bachelorplanlegging. Nå har jeg i tillegg fått meg ny jobb som kommer til å overlappe den siste uken min hos Polhem. Men det skal gå! En uke til med fulle dager også blir det litt mindre jobbing. Fy så godt det skal bli 🙂

    3. Hekleri og Ra: Ja, jeg er glad i jobben min jeg 🙂 Men var litt syk og gåen i går. Men i dag er jeg på plass, og sola skinner <3 🙂

    4. Det er godt å ha noe å gå til 🙂 Viktig å få litt av det sosiale i jobb 🙂
      Ha en kjempeflott dag!

    5. Hekleri og Ra: Nå venter jeg bare på litt sol som varmer, så er piffen i full blomst igjen. Men den er bedre allerede 😀 I morgen skal jeg på jobb også 🙂

    6. Hehehe … veldig godt illustrert 😉
      Tja, piffen for tida er vel høyst variabel, føler liksom ikke at man kommer ovenpå med energi og overskudd, men håper jo at det skal bli skikkelig fint vårvær så en kan føle sola varmer, både kropp og sinn 😉 Satse på at det kan gjøre en forskjell 😉
      Håper piffen din kommer seg fort!

    7. cuskima: Ja, litt nytt hvertfall 🙂 Tar sin tid, men antagelig leilighet i løpet av våren.Vi må se den først da…Men glad uansett for tilbudet:-) Klemmer <3

    8. MOONBEAMSCORNER: Jeg har heldigvis ikke vært så lenge piff-løs…og i morgen skal jeg brette opp ermene igjen… Og GÅ på med full piff, alt jeg kan…for jeg gidder ikke dette lenge 😀 Klemmer tilbake med litt piffi <3

    9. morsmiddag: Ja, jeg har hørt om deg via dem jeg også 🙂 Så når du tittet innom en dag så kjente jeg igjen navnet 🙂 Så nå har jeg begynt å følge deg 🙂 Så koselige ord da, både fra deg og dem <3 🙂

    10. Frodith ballongen er litt på felgen 🙁 Håper du blir tatt godt vare på og at du får på et lilla plaster, så du kan blåses opp igjen snart 🙂 Jeg har vært uten piff leeeeeeeeege 🙁 Trøsteklem 🙂 <3

    11. Takk det samme 🙂 Jeg har jo vært så sløv at jeg ikke har fått med meg noe særlig. Men var på treff med Kjersti, Lisbeth, Cusima og Margerita for et par uker siden, og da gapte alle tre av at jeg ikke viste hvem du var hi hi hi, sån kan det gå. Men NÅ er vet jeg det og det er sant som de seier, du er en fantastisk blogger 🙂

    12. Karina Larsen: Ja, jeg har hatt et par på rappen nå…Men i morgen er det slutt. Fikk noen gode nyheter i dag, så er litt på opptur nå 🙂 Takk -takk 🙂 Jeg lader alt jeg kan her, med sjokolade 😀 Klem til deg <3

    13. morsmiddag: Nei, når lufta er ute, så er det bare å lade opp…på med pumper og plasterlapp og finne igjen formen 🙂 Og i morgen skal jeg være full av piff igjen 🙂 Takk -takk og klem tilbake. 🙂 Jeg legger deg til på listen min. Kjekt å følge deg 🙂

    14. Haha, jeg også, nesten gjennomsiktig på denne årstiden, hehehe 😉
      Solen har tittet frem her i dag, men været er underlig og skiftene, vi har hatt sol, regn, sludd og snø i løpet av et par timer… Jaja, våren er uansett ikke langt unna, så er bare å klore seg fast 😉

    15. Grete/Margarites: Jeg har fått noen nyheter som var litt gode i dag, så jeg har fått LITT piff igjen. I morgen skal jeg på jobb, og være HELT meg selv 🙂 Glad for å høre at du er i topp-humør 🙂 Klem<3

    16. ingerslilleverden.blogg.no: Ja, kunne nok trengt litt sol jeg også…Helt grå -grønn her nå…:-D Ja, da er du litt som den slarke-ballongen du også da…;-) Vi trenger noe sol og sånt tror jeg, fra UTE også 🙂 Klem <3

    17. Heldigvis er piffen min helt på topp, eller den kan nok bli bedre – men humør og alt er som det skal. Er fornøyd med livet. Håper du føler deg bedre og at ting ordner seg, så du får en enda bedre dag i morgen. Klem <3

    18. Ja, sånn er det innimmellom. Hehe artige tegninger!
      Jeg føler meg som en tom ballong om dagen…. Kjenner jeg kunne trengt å tatt litt ekstra godt vare på meg selv… Ta en tur ut med jentene… Kanksje jeg skulle ta litt sol, litt farge på skrotten pleier hjelpe 🙂
      God bedring, håper hodet blir bedre! Klem!

    19. Moving On: Ja, ikke sant. Har ladet litt hjemme i dag. Vondt hode er bedre, og det lyser på utsiden. I morgen skal bli en bedre dag 🙂

    20. cathrinehenriksen: Ja, jeg har jo som regel mer en piff nok jeg…Men noen ganger…pffff…. Men enig..nei, ikke LENGE, det blir bare tull…Får ta seg sammen etter hvert:-) Klemmer tirsdagsklemmer <3

    21. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Uff, høres ikke bra ut med deg heller da. Her har det vært mye med boforhold, som IKKE så ut til å løse seg. Plagsom nabo, og mye usikkerhet. Fikk en fin mail i dag, så håper det løser seg litt. Sover kanskje bedre i natt 🙂 Håper din piff kommer seg også 🙂

    22. cuskima: Ja, det hadde vært noe 🙂 Jeg har vært hjemme, blitt LITT bedre i hodet, og skal på jobb i morgen. Har fått noen kanskje gode nyheter i dag, så livet ser litt lysere ut :-)Klemmer <3

    23. Helge: Ja, nå kom det litt sol i dag, og jeg har vært hjemme. Hodepine. Og fått ruslet en liten tur i været. Nå loves det vår på utsiden. Deilig. Da blir det liv i ballongen igjen:-) VI har også spist middag. Ha en fin kveld 🙂

    24. ladyaugust: Her er det LITT mer piff nå 🙂 vært hjemme i dag. Og nå har jeg fått antagelig noen gode nyheter i forhold til leilighet. Kommer på bakrommet når jeg har bedre tastatur,og oppdaterer deg litt :-)Klemmer masse <3

    25. Ja den piffen er vanskelig til tider!
      Men etter litt “ladetid” så blir de mer biff i biffen eller hvordan en kan si det!!!
      Good bedring da snuppsi!!
      Kanskje derfor alle var så dumme i går? <3

    26. Sånt skjer den beste ….ja her er piffen også borte i blant 😮 Men som regel noenlunde i orden :)) Håper du får tilbake piffen og blåses opp igjen fort som fy , kan ikke ligge å slaske for lenge . Litt ja , men så må man opp ellers blir det bare tull 😛
      Ønsker deg en fin dag ….vil i alle fall at den skal bli fin 🙂 <33
      Tirsdags klemmer fra meg <33

    27. Piffen min er dessverre dalende.. Kommer av alt for mye rot på hjemmebane, og det er ikke så lett å gjøre noe med det heller.
      Så jeg håper den kommer tilbake, men er jeg ærlig med meg selv så vet jeg jo utfallet. Det får komme når det kommer tenker jeg.
      Savner piffen, og ikke minst gleden::)
      Håper du er oppe og går snart da.

    28. piffikrydder??????????
      alle snakker om at det er så bra….det er nesten bare salt med smak….men kanskje det hjelper på piffen?
      Anyway her er det sol snø og regn…litt ustanbilt og eg er på vei til jobb snart.
      Bli frisken vennen min haugevis med klemmetingene <3<3

    29. Man kan føle seg vårslap petterhvert men da må man spise riktig og nyte sola som kommer mere og mere nå. Snart kan man putte alt av brodder, vintertøy og reflekser i boden og finne frem lettere tøy og investere i jogge sko. Vil forresten ha en refleksvest i skapet itilfelle. Bra at det er mere og mere positivft liv ute, mere folk ute og slikt noe. Men som vanlig så blir det mye søppel om våren. Senest igår så jeg rester fra nyttårsaften ligge i veikanten, så er det mye sand men det er det hver vinter. Nå skal jeg snart starte med middagen her. Ha en fin kveld.

    30. Åååå sååå fine tegninger søs <3 Du er blitt superflink må jeg si 😀 Piffen er sånn vet ikke helt ennå i dag 😀 Meeen det kn bli en fiin dag altså <3 goodklæmme 😀

    31. ssilje89: Ja, de er ikke morsomme.. men jeg “gidder ikke ” særlig lenge.. Så i morgen skal jeg ha piff som bare det;-) Har fått litt piffhjelp herfra i dag da 🙂

    32. Miss Imperfektum: Så bra! 🙂 Og å få litt tidlig fri, tid til ting som har ventet, FØR gullungen kommer hjem, DET er deilig. Jeg skal puffe og piffe litt til i morgen, må komme i form igjen 🙂 Klem

    33. Her er formen stigende, omsider. Sola skinner og jeg klarte å bli tidlig ferdig på jobb i dag, så kanskje jeg rekker å ta unna noe av det som har ligget på vent mens jeg hadde influensa. I ettermiddag kommer gullungen hjem fra avlastning og i kveld er det korøvelse. Dagen blir bare bedre og bedre 🙂 Ønsker deg en fin ettermiddag. Klem

    34. Stina Louise: He-he, jeg irriterer meg aldri over at andre er i godt humør, og er for det meste det selv også.. Men har et par DRITT-dager nå bare 😉 Takk…det er jo sånn det føles 😀

    35. Eva: Sender over en av mine plasterlapper 🙂 Her skal det klistres og teipes før morgendagen. Nå skal jeg dusje bitteitt piff inn her..og se om jeg kan SE litt bedre ut i det minste… Klemmer med ballongpumpe på vei til deg også 🙂 <3

    36. Fru Stussli: Det hjalp litt med din piff 🙂 Blir glad av å lese det hyggelige som står for døra 🙂 Jeg skal gå å dusje nå, og se om det hjelper på hodet og piffen 🙂 Klemmer mange godklemmer <3

    37. Margrethe: Ja, det gjør det, jeg vet det så jeg synker ikke SÅÅÅÅ langt… Jeg gyver på igjen i morgen tenker jeg 🙂 Syk i dag og hjemme..

    38. natheless: Takk skal du ha <3 Jeg satser på piff i morgen...I dag skal jeg gjøre meg ferdig med hodepine og slarken form 😀 Klemmer<3

    39. miastorp: Jeg er syk og hjemme i dag i tillegg. Skal prøve meg på en dusj, og se hva som skjer…Kanskje en kald -dusj hadde vært noe.. 😉 Ja, jeg satser på at noen solstreif gjør susen nå.. Godt å høre du er i slaget 🙂 Da blir det mer TORP og mer Miastorp framover kanskje <3 ? Klemmmmer <3

    40. Jeg er som på det siste bildet, totalt uten piff :/ Og sånn har jeg vært i flere dager nå. Håper det snart snur, og at noen finner en brukende plasterlapp å sette på 🙂
      Men, gir aldri opp nei….;)
      Ønsker deg en kjempesuperfin dag i dag, og at piffen din kommer tilbake i en fart 🙂
      Klemmer godt <3

    41. Kjenner igjen dette og jeg tror (og håper) at jeg er på vei til å finne igjen piffen min etter en litt piffløs vinter. Er noe med 1 mars og sånn… Vår. Bare ordet gjør at piffen snur og kommer tilbake tror jeg 😀
      Snart kan vi løpe ute!! Snart kan vi gå tur i joggesko! Snart kan vi se grønne trær og blomster! Snart kan vi ha vinduene oppe uten at det blir kaldt, men bare masse frisk luft! Snart kan vi drikke kaffen på trappa! Snart kan vi sette opp trampolina igjen! Herligheten det er masse fint i vente som får piffen til å strutte!!
      Håper Piffen din høre Piffen min og finner ut at nå skal han snu og piffe deg opp <3
      Mange piffeklemmer

    42. Jeg henter plaster og sykkelpumpe med en gang. Snart er du på topp igjen!!! Ja, noen dager har mindre piff enn andre, sånn er det bare, men nå kommer vårsola, og med den mer energi. Jeg lover! Klemsiklem til deg.

    43. Hehe, ja sånn kan man føle seg innimellom. Da er det bare å lade batteriene og gyve løs igjen. Men nå går det mot lysere tider og da får batteriene litt sol og lys energi gratis😊 i dag er formen oppadstigende og lufta fylles stadig litt! Håper formen din er på vei opp eller helt oppe! Det er jo så herlig😘 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg