Her var hun igjen, heldigvis <3

Der var hun jammen tilbake igjen!!! Lilleidunn!! Puh!

Ja, du får bare tåle det!! Hun kommer IGJEN og IGJEN!! For her rundt juletider var videoene hennes BORTEVEKK fra Youtube…Og jeg var livredd de skulle være borte for alltid. For ingenting kan måle seg med hennes fremførelse av sanger tolket til tegnspråk!

Lilleidun er RÅ! Ikke er hun så liten lenger heller. Men disse videoene vil for meg alltid være noe av det beste av tegnspråktolkede sanger.

Så derfor får du bare holde ut de reprisene som måtte komme… Det er fremdeles noen her som sikkert ikke har sett denne vakre tolkningen

Tekst og melodi: Halvdan Sivertsen

Tolket til tegnspråk: Lilleidunn

 

 

Har du sett denne videoen før? 🙂

 

 


#tegnspråk #tegnspråktolketsang #sommerfuggelivinterland
25 kommentarer
    1. karidansen: Ja, tegnspråk er vakkert 🙂 Ren kunst. Nå er jo denne toking av sanger, noe mer kunstnerisk enn når man bare prater. Men jeg synes samtalene også er vakre 🙂

    2. Vakkert. Døvespråk er jo nesten som en egen Kunstform. Det krever både innlevelse og et visst skuespillertalent. I alle fall understrekes teksten bedre hvis det er en døvetolk som er i besittelse av disse ferdighetene/talentene! 😀

    3. Flaggermusvinger: Ja, ikke sant det er vakkert, og jeg VET det er mange som ikke har sett..Så jeg kjører på igjen en runde 😀 Vakre flotte tolkingen <3

    4. natheless: Ja, jeg har mye vakkert på lur i denne sjangeren 🙂 Bare å glede seg 🙂 Vårsola gjør underverker, jeg har full piff igjen om et VIPS 😀 Klem

    5. Nei, den hadde jeg ikke sett før,men så vakker da du!!! Takk for at du viste den fram. Her ble ungene så fasinert av tegnspråk da julkalenderen “den gylne hale” gikk på tv for massevis av år siden. Hvorfor i all verden kommer ikke den i reprise? Hvordan går det med deg i dag? Håper vårsola gjør deg godt og du igjen er på farten. Klem 🙂

    6. margarites: Ja, det er det jeg tenker også, og jeg så at det var september sist…så det var LEEEENGE siden 😀 Og som sagt, trodde hun hadde fjernet dem. Men noen må ha mast dem inn igjen…for plutselig var de på plass igjen 🙂

    7. ladyaugust: Jada, vi kan droppe den, måtte bare tulle med deg 😀 Nå håper jeg bare de får sjekket deg skikkelig snart og får ut alt av gørr og guff, så du kan ha det tipp -topp snart <3Klemmersøsklemmen og alle de andre <3

    8. Ja jeg har sett denne før, men både sang og tolkning på tegnspråk er like vakker hver gang. Så den kan helt klart sees mange ganger så repriser på disse er helt i orden <3

    9. Eh vi dropper den der hylleblomstsafta eller..? hehehe den var jammen uggen fliiir 😀 Vi finner ei anna saft. Ja gulbiltur må vi jo også ha trala 😀 Så bra med mer luft i ballongen, sånt liker vi såklart 😀 Det er ikkeno gøy når lufta går ut liksom. Var inom studio en tur i dag men jammen gjorde det vondt å synge så jeg gikk opp igjen. Nå har jeg tatt en spertestillende og skal snart i loppekassa så våkner jeg tipptopp i morgen 😀 Nattaklæmmeflat <3

    10. Eva: Ja, jeg har noen videoer som stadig er på reprise, for tegnspråk er like nydelig hver gang. Og jeg har en del nye bloggvenner. Så de gamle får bare tåle det :-DHe-he Kose deg og lade batterier 🙂 Klemmer <3

    11. Jeg har ikke sett den før. Så repriser er jo bare helt supert 😀
      Da får jo jeg også anledning til å få med meg det samme 🙂
      Ha en kjempefin kveld fortsatt 🙂 Klemmer <3

    12. Karina Larsen: Ja, jeg synes sangen er fin, men jeg har jo enda mer sansen for bare tegnspråket jeg 😀 Prøve en gang UTEN sangen etterpå, bare videoen. Det er ren film,og poesi <3 Fine språket!! God klem tilbake <3

    13. ladyaugust: Ååå, nå gleder jeg meg til å dra på cafe med deg altså, og kanskje får jeg sitte på i gulbilen og greier.Og vi skal drikke kaffe og hylleblomst-saft og alt ;-D Veldig spent på å høre om røntgengreiene altså, og heldigvis at du slapp å vent særlig mye lenger <3Her er formen stigende, mer luft i ballongen i dag 🙂 Så gleder meg til litt sprell igjen 🙂 Kanskje du må gå i øvinga med tegnspråk og ikke sang?? 😮 Godklemmer til deg søs <3

    14. Helge: Jepp, som jeg skrev, den har jeg lagt ut mange ganger 🙂 Og kommer nok til å legge den ut igjen 😀 For den er så fin 🙂 Og hun gjør det bare bedre enn alle 🙂

    15. Utrolig flott med tegnspråk og hun er jo bare helt super 😀 Tror det blir tegnspråk her også for halsen verker så synge er ikke lett og i morgen er det øving tilogmed. Har du det bra søs? <3 gooodklæmme 😀 I dag var jeg ute for første gang siden vinteren satte inn med gulbilen så nå skal vi på cafe snart du og jeg 😀 Fredag har jeg rønkengreier med den greia i nesa så får jeg se hva de finner ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg