En ganske så fin lørdag…;-)

Jepp, her er det duket for en ganske så fin lørdag vil jeg tro..

For jeg er på vei til Mammaen til Lille Supermann på overnatting.

Mammaen til Lille Supermann er som mange vet en av mine beste venninner, og Lille Supermann er slett ikke så liten som på bildet her lenger. Men en ganske så stor Supermann.

Mammaen hans og jeg har delt mye sammen, selv om vi ble kjent i ganske “voksen” alder. Men når man finner en ganske lik sjel som seg selv, så er det duket for mye moro

Gode venner leker gjerne nisse sammen med deg…

 

…eller hjelper til med litt treningsøkter, i solidaritet,  når ryggen har slått seg HELT vrang, uansett om det er midt i en kafe i Gøteborg, og folk blir litt vettskremte av det…. (se damen i bakgrunnen)

 

Gode venner drar på båttur med deg til Bygdøy, bare for å leke turister, fordi det er godt å gjøre nye ting sammen, selv om man har kjent hverandre lenge.

 

Mammaen til LIlle Supermann er fantastisk morsom, og får meg av og til til å gape av latter. Som her, når hun leker “Polkabjørn”, som var det bandet vi skulle på konsert med på denne plassen…

 

Da kan man faktisk le så hele ansiktet blir HELT skrukkete…og man slett ikke ser ut som 20 år lenger…. 😉

 

Gode venner kan man ligge på svabergene sammen med og dele hemmeligheter….selv i voksen alder…Mens bølgene slår og måkene skriker…Her fra Langesund i sommer.

 

Gode venner kan man lage skygger sammen med…bare fordi det er moro!!

 

Og i dag skal jeg altså ut på landet, der Mammaen til Lille Supermann bor sammen med Lille Supermann og Pappaen til Lille Supermann. Og jeg gleder meg stort til nye opplevelser med denne gjengen.

 

Ha en strålende dag du <3

 

Har du venner du kan gjøre ALT mulig sammen med?

Hva skal du gjøre i dag?

 


#venner #vennskap #besøk #moro
31 kommentarer
    1. Det hørtes ut som koselige planer for lørdagen, med en veldig god venninne! Sånne venner man kan gjøre alt mulig rart med er gull verdt. Håper dere har kost dere masse alle fire i dag <3 Klemmer

    2. Hørtes ut som en veldig fin lørdag. Herlig skyggebilde !!!! Kos deg masse. Her er det grått, surt og kaldt ute, så det var godt å komme inn etter trimturen. Nå skal jeg nyte lørdagen med eplekake, kaffe, sjokolade og et eller annet på tv tenker jeg. Ha en fin helg! 🙂

    3. Så herlige bilder av dere! 😀
      Det skyggebildet var supertøft 😀
      Digg å ha en venninne man kan finne på gøye ting sammen med!
      Jeg har heldigvis noen som kan være med på morsomme sprell jeg også 🙂
      Jeg skal lese og slappe av videre i dag. Vært ute på litt shopping, og da er det godt å bare ta det med ro etterpå 😉
      Kos deg i helga!
      Klemmer <3

    4. Fru Stussli: Godt å ha noen bestevenner 🙂 Jeg husker du har fortalt om henne nordpå. Herlig <3 Stor god klem til deg min venn <3 nyt lørdagen <3

    5. margarites: så koselig når jentene kommer da 🙂 Fullt hus og kake høres bra ut 🙂 Nå er jeg på toget til landet, og all hestehoven 😉 klemmer god lørdagsklem <3

    6. Eva: Jeg har et par venner jeg har hatt hele livet, og et par jeg har møtt senere. Og det de har felles er at jeg føler meg skikkelig komfortabel, og bare meg selv med dem. Jeg er stort sett meg selv alltid jeg altså,men noen er jeg det enda mer med 😉 Kos deg på swing og med barna. Klemmer fra toget <3

    7. Idag skal jeg vaske fryseren, eller jeg driver med det nå også skal jeg på butikken en tur før vi drar i bursdag i kveld 🙂 Håper du får en kjempe fin helg og koser deg masse med mamman til lillesupermann 🙂 Klemmer <3

    8. Så herlig et blogginnlegg <3 Nå smilte jeg så alle mine bevis på alder lyste her 😉
      Jeg har min beste venninne 100 mil bort, men hver gang vi møtes er det som om alle årene bare viskes ut og vips så er vi like nære som alltid 🙂 Er alltid trygt å tenke på at hun er der, selv om vi bor langt fra hverandre.
      Kos deg på tur!!
      Mange mange klemmer

    9. Ser ut til at du får en flott helg, med god venninne! Her blir det fult i kveld når begge jentene kommer hjem fra sommervarmen – og til en litt kaldere og våtere by. Kanskje jeg skal lage en kake i dag, for det passer bra. Nyt helgen. Klemmer <3

    10. Det er så fantastisk herlig å ha noen man kan føle seg 100% komfortabel med, i alle situasjoner 🙂 Og det bildet hvor du mente du ikke var 20 lenger….Jeg hadde aldri lagt merke til smilerynkene om du ikke hadde nevnt det, for det er smilet og latteren som drar blikket 🙂 Du er ei superflott dame, og smilet/latteren var veldig smittsom 🙂
      Jeg har flere venner. Men en ganske ny, som jeg trives enormt godt sammen med. Vi skal sammen med døtrene våre en tur til Oslo om et par uker. DET skal bli veldig gøy 😀
      I dag skal jeg gå siste del av Swingkurset. Gleder meg til det 🙂 Og etterpå må jeg nok hvile. Og i kveld skal jeg ha litt kos med ungene, og så skal jeg muligens ut å møte noen venner et par timer om kvelden. Men, tar det på sparket. Kan ikke annet 🙂
      Ha en superduperkjekk lørdag med den herlige damen du her presenterte 🙂 Klemmer <3

    11. ladyaugust: Ja, nå blir det muligens LITT roligere i dag, for LilleSupermann er sammen med oss…men man vet aldri. Skal ligge over også 🙂 Kos deg masse du også 🙂 klemmerflatere <3

    12. Nemi Rebella: Åååå, så moro med karneval, du SÅ at jeg tok med bildet ditt på mitt karneval?:-D Tok det litt lite da 🙂 Jeg skal kose meg på landet, det blir bra:-) Kos deg du også, med venner og familie <3 Klemmer digre klemmer <3

    13. Helge: Håper du får tid til noe koselig også da,ikke bare Kiwi og rundvask 😀 Nå titter sola fram her 🙂 Og det blir en fin tur på landet vil jeg tro 🙂 Ha en fin dag du også.

    14. Mooorings søs <3 Så flotte bilder og supermammaen må jo bare være en super venn 😀 Lo så jeg fikk kaffe i vranghalsen av det bildet med hun som sitter bak med DET uttrykket hahahahahaha Jeg har noen slike venner man finner på ting med som gjør at man ligger under dyna i 3 dager og lurer på om det nå er trygt å komme frem hahahaha goooood lørdag søs <3 klæmmeflat 🙂

    15. Gode venner er gull <3
      Håper lørdagen din blir super! I dag er det karneval her, men det blåser "finnkjærringer" ute så kanskje hele karnevalet blåser bort o_O
      Storklem <3

    16. Var tidlig på kiwi idag og skaffa grønnsåpe og div i den gata. Så nå skal jeg snart starte på badet, så blir det stua og til sist gangen hvis jeg gidder. Må trolig på kiwi en tur til idag, dumt og gå ditt 2 ganger om dagen men det var mye jeg manglet iddag. Dessuten var det endel tunge ting, siden i dag blir det poteter og pålegg, egg og litt ymse. Leste at dere har sjansen på en ny leilighet, mye jobb og flytte selv om det kanskje ikke er så langt. Så det blir den sjauen iløpet av våren/sommern. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg