Frodith og Lille Supermann kan mer enn å fly ;-)

Når det fyker kattunger på utsiden, og det truer med å begynne å regne…da er det tid for å sette på

MUSIKK…..Herlig barnemusikk…fra det lille plast-huset…

Jepp, kom la oss danse…

 

…i full fart rundt og rundt….

 

..virvle omkring og hvine av fryd…

 

…”MER ….SIKK…..” og rumpa ut…. Og en gang til…

Og sånn holdt vi på leeenge…

I dag våknet jeg til Supermann-røst fra annen etasje, og fikk noen timer sammen med han og familien

før jeg satte snuten hjemover.

Her bruker jeg dagen til å sette meg inn i ny lap-top med HELT annet tastatur, Windows 8 og andre

utfordringer 😉 Mann har gjort klart mens jeg har vært på landet <3

 

Liker du å danse?

Liker du å venne deg til nye ting (tekniske ting…)?

 


 

 

 

 

#besøk #dans #barn #glede #foto #laptop
55 kommentarer
    1. Mamman til storguttSupermann: Musitt er en fin endring 😀 Hi-hi Ja, de liker det samme igjen og igjen og vi blir litt mer slitne liksom 😀 Han er den fineste <3 Klemmer og fin dag min venn <3

    2. Det har blitt “mer.. sikk” (som forøvrig nå har blitt til “musitt”) siden lørdag 🙂 Samme sang/marsj, om igjen og om igjen: “Tåm da mammaaa” 🙂 Dans er bra for alle etter endt arbeidsdag og barnehagedag. Da får man piffen igjen, før middag 🙂 Ha en fin dag. Klem

    3. Grete/Margarites: Joda, og jeg har vent meg litt allerede jeg 🙂 Jeg driver jo mest i blogg og i Paint. Ikke så mye annet.. Ja, den danseløven, skjønneste 🙂 Og det er sant det med gjentakelse. Han ville ha samme sangen fra det lille huset, han bare trykker selv…Og samme igjen og igjen… Og rundt og rundt 😀 Finingen 🙂 Til å spise opp 🙂 Ha en fin kveld du også <3

    4. For en herlig dag, med dans og rytmer. Sånne små hjerteknusere elsker musikk uansett hva som kommer på! Og det går mye i sang og musikk på jobben hos meg, med 9 sånne små danseløver. Og for dem er gjentakelse bare moro, mens vi voksne blir lei litt fortere enn de små…
      Jeg har Windows 8 på min maskin, og nå går det for det meste greit. Men det var en overgang….Og om jeg (eller NÅR jeg) får problemer,så må eksperthjelpen tilkalles 🙂 (les: mannen, sønn eller datter)
      Du vender deg nok til det, selv om det er nytt og uvant. Alt lir en vane. – er det ikke det de sier? Ha en fin mandagskveld <3

    5. morsmiddag: Ikke sant 🙂 Jeg er jo lærer som du kanskje vet, og har hatt mange barn opp igjennom som jeg har fått spesielt forhold til 🙂 I tillegg til alle venner og familie som har hatt. Så det var egentlig greit at det ble meg som ikke kunne få barn, for jeg har ikke hatt noe STOR sorg pga det egentlig 🙂 Jeg låner også andres som du sier 🙂

    6. Det spiller ingen rolle hvilke lite hjerte man holder i hånden, det gjør så godt unsett. Jeg har barn, men ikke barnebarn, så da låner jeg meg noen, og det er det beste en kan fylle energi i kroppen med <3

    7. Så koselig 😀
      Meg og Steffen danser også endel sammen, han elsker om jeg hermer etter han på dansegulvet. Skal si det er god trening 😉
      Kjempe koselige bilder av dere!
      Jeg er ikke så flink med nye teknologiske ting 😛
      Lykke til 😉

    8. natheless: Denne mandagen starter ikke akkurat som jeg vil,men jeg HÅPER den går seg til..Se dagens innlegg kl 7 om du lurer 😉 Ja, ikke sant vi er et fint par 😀 HI-hi Ha en flott dag Natheless <3

    9. Lisbeth Pedersen: Jepp, danseløvene 😉 Helt sliten til slutt jeg. for han ville jo ikke slutte så klart 😀 Hi-hi…Men det MÅTTE vi 😀 Ja, her er hele laptopen og alt klargjort av Hr Frodith…OG når det blir noe med nettbrettet eller annet, så må han også på banen..og MÅ være tålmodig til jeg har skjønt 😀 God morgen til deg Lisbeth, ha en strålende mandag 🙂

    10. ingerslilleverden.blogg.no: Ja, her er en skikkelig going å danse med 😀 Herlig liten fyr skjønner du 🙂 venninnen min sin 🙂 Og jeg fikk jo svingt meg litt 😉

    11. morsmiddag: Ja, jeg har jo ikke hatt barn selv, men har vært mye tante.Og nå har jeg denne venninnen min som fikk sin litt sent, og som er en del år yngre enn meg, og det er SÅÅÅ kos å være sammen med dem. 🙂 Hviner av fryd når det går i hundre rundt og rundt 😀 Kos <3

    12. Fru Stussli: Ja, moro med sånne småttinger 😀 Hviner av fryd 😀 Zumba er bare kjempevanskelig, jeg prøvde på et treningssenter, og der begynte de rett på, som om man kunne fra før. Jeg lo så jeg grein hele timen, men særlig dansing ble det ikke 😀 HØY terskel for tekniske greier her også, men når jeg kan det så kan jeg lære vekk etterpå…Jeg er supertålmodig, for jeg vet hvor vanskelig det er..;-) Laptopen er snill og grei foreløpig 😀 Klemmer mandagsmorgenklem<3

    13. Å så herlige og koselige danse bilder 🙂 Fine danseløver 🙂
      Nei de tekniske dippeduttene liker jeg ikke så godt. Eller, å sette seg inn i ny pc er ok. Men å sette seg inn i ny mob…det liker jeg ikke, da må ungdommene overta alle installeringer og nedlastninger 🙂
      Nei nå får jeg gå å rydde pittelitt på syrommet, og så rett på puten. Natta.
      Klem

    14. Selv om jeg kjenner at jeg er glad for at barna er blitt store, er det vel ikke noe som fyller energien i kroppen så mye som når man har to barnehender å holde i. LYKKE!

    15. Så koselige dansebilder <3 Herlig tid når barna er så små og så blir det bare bedre og bedre. Det hender jeg og Emmert danser zumba med wee. Det er skrekkelig moro og jeg blir slått hver gang.
      Nye duppedingser er ikke helt min greie. Men jeg synes jeg lærer fort når jeg først bestemmer meg for å finne ut av ting, meeeeeen det er en terskel...
      Håper laptopen er grei mot det 😀
      Mange søndagsklemmer

    16. Miss Imperfektum: Jeg kan heller ikke det 🙂 Men jeg er sjelden på dansesteder også. Danse med småunger er moro 🙂 De er herlige 🙂 og hviner av fryd så lenge du gidder holde på 🙂 Du må prøve xperiaen, de er jo så bra 🙂 Jeg er i gang her nå med laptopen, og jeg HAR lært meg nettbrettet fra Samsung. Men jeg liker det IKKE i starten 😀

    17. Helge: Ja, herlig alder 🙂 Jeg har vært innom mange forskjellige Windows og Word systemer, og Paint-varianter. Men nå er det litt innlært det siste her allerede 🙂 Bruker ikke så lang tid å venne meg. Og tastaturet er fint å skrive på 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    18. Koselige bilder, så artig å danse med en liten mann 🙂
      Jeg elsker å danse, men kan ikke dasne swing, som jo er det folk flest danser nå for tiden 😛
      Jeg liker ikke å sette meg inn i nye tekniske ting (selv om jeg tar det fort) og stritter i mot så godt jeg kan, derfor har jeg en spiller ny xperia z3 liggende som jeg ikke har turt å rørt enda. Men jeg vet jo at jeg får det til om jeg bare vil 😉

    19. Herlig alder det der. Danse er kanskje ikke min sterkeste side men heller ikke den svakeste. Hva tekniske ting angår tar det sin tid og sette seg inn i alt. Når jeg engang skal skifte datasystem tar det sin tid. Kjører på word 2000 Black view – verneverdig men det fønker. Maskin er noe treg så det nærmer seg bytte. Men det blir som dag og natt. Ha en fin kveld.

    20. Hekleri og Ra: Ja, koselig det 🙂 Og det er gutten til en av de beste venninnene mine, og jeg ser han ikke så ofte. Det blir mest jeg ser henne uten gutten. Men vi fant tonen fort igjen vi 🙂

    21. Eva: Jeg kan ikke danse sving, men jeg er super med å danse med barn 😀 HI-hi. Prøvde meg på zumba på treningsstudio, da BARE lo jeg. Men har rytme og takt, bare mangler litt trening 😀 Jeg har et LITT antrengt forhold til duppeditter og programmer før jeg KAN dem 😀 Da er jeg veldig flink etterpå,og kan til og med lære fra meg enkelte ting. Som Paint f eks 😉 Godklemmer tilbake <3

    22. Jeg har hatt en litt voksnere dansepartner denne helga jeg, men jeg føler nok på meg at din partner Lille Supermann var en smule mer ledig og fri i bevegelsene enn min var 🙂 Herlige bilder <3
      Og ja, jeg liker godt å danse. Så lenge helsa ikke slår seg helt vrang 🙂
      Tekniske dingser synes jeg er helt ok å finne ut av. Faktisk kan det være rimelig interessant å bruke litt tid på sånt. Har fått meg noen aha opplevelser av det positive slaget ved å vise interesse for sånne ting 🙂 Men noen ekspert kommer jeg aldri til å bli 😉
      Ha en kos søndagskveld, med nesen pekende mot tastatur og skjerm 😉 Klemmer godt <3

    23. MOONBEAMSCORNER: Ja, foreløpig er det ikke så rart med Windows 8, for jeg er jo bare på bloggen omtrent, og den finner jeg fot. Og bildene mine og Paint…Det er vikitig. Jeg ser det ser litt annerledes ut i farger etc..men jeg får overleve 😀 Ja, Lille Supermann er storsjarmøren <3 og danseløven 😀

    24. Næmmen, for en bedårendene liten dansesjarmør da. Heldige du 🙂 Skjønner godt at du har kost deg på landet 🙂 Oh yes, been there done that…Hatet det når jeg fikk windows 8. for alt var likssom opp ned, og stikk motsatt. Men som alt annet venner en seg til deg. Lykke til. Klem 🙂 <3

    25. Danse med barn, ja det kan jeg vell også!! 🙂 haha Det er morro det også! 🙂
      GRATULERE med ny pc og nytt system da 😀
      Ja nei liker ikke så godt nye ting! haha
      vanemennekse som jeg er 🙂

    26. Moving On: Jeg kan ikke danse sving. Men danse med barn kan jeg 🙂 Og duppeditter, fy og fysj. Men nå virker pc-en altså , og det er bra 🙂

    27. InoSc: Jeg skal jo ikke bruke så mye inne på pc-en her da. Bare jeg kommer meg INN, og finner bloggen og Paint, så jeg får tegnet, så er det greit 🙂 Ja, kan tenke meg du ikke er fullt så panikkslagen på sånt ja 😀 JEg hadde ikke mobil før i 2001, det sier litt… 😀

    28. Dans er alltid gøy med barn(og voksne da)! Tok meg et halvt år å få til Windows 8 :p men ellers er jeg relativt grei når det kommer til tekniske greier 🙂

    29. Koslig da!!!
      ser ut som det har vært en bra helg sammen med lille supermann!! 🙂
      jeg elsker og danse, jeg er ikke flink og eneste jeg kan er sving igrunn,.. men det kan jeg danse til jeg får gnagsår også! =)
      når det kommer til nye duppeditter, så er det både og! noen ganger synst jeg det er morro, mens andre ganger vil jeg bare kaste den nye greia ut vindu i håp at den skal komme tilbake og virke slik jeg vil den skal virke! hahaha

    30. Anonym: Ja, mest gøy å danse med barn. Jeg er ikke så glad i det ellers lenger… Ja, jeg er utrolig treg å lære nye ting, maser livet av Hr Frodith i starten, før det er innlært, men SÅ sitter det, og da får han fred en stund… 😉

    31. ladyaugust: Han har nesten ikke NOE sirene han her altså, lover deg 😀 Bare søt i mine øyne 🙂 Og glad i en svingom 😀 he-he Ja, jeg skriver touch for fulle mugger her nå, og skulle ikke tror jeg hadde hatt annen maskin nesten. Den gamle var irriterende de siste ukene, mellomromstasten ville ikke ned…DET er irriterende når du skriver touch. Nå har Hr Frodith overtatt laptopen, og du skal se tasten blir som ny igjen 😀 He-he..Men jeg VILLE ha ny selv jeg altså, for den gamle virker ikke uten kontakten i…og da er den jo ikke særlig bærbar mer… Klemmer godklemmen <3

    32. annebe: Ja, han var helt ellevill når vi skulle danse: “Mer…sikk” og om igjen 🙂 Jeg ble jo nesten sliten 😀 og svimmel 😀 Jeg hater også sånn teknisk i starten, og får fnatt når blogg.no plutselig endret på ting f eks…Men plutselig så kan jeg, og da er alt såre vel en stund… 😉 Jeg danser sjelden, liker det egentlig ganske dårlig med årene, men å danse med unger er noe annet 😀 klemmer <3333

    33. Så koselig. Jeg elsker å danse!! Og det er moro å danse med unger, de har noen morsomme moves.
      Jeg er ikke super teknisk, husker da jeg gikk fra PC til MacBook.. som jeg sleit..men nå sliter jeg litt med å gå fra Mac til PCen på jobben.

    34. De er jo bare så nydelige i den alderen <3 sukk..så lenge ikke sirena går såklart for da er det ikke mer kos haha Grattis med ny pc søs, det tar nok bare et vipps så skjønner du alt og mer til <3 gooodklæmme <3

    35. Nydelige bilder som viser musikk og danseglede 🙂 Fint du koste deg på besøk 🙂 Håper du blir fornøyd med den nye Lap-topen …jeg “hater ” nye tekniske ting…men etter en stund blir jeg som regel veldig fornøyd 🙂
      Dans kan være kos…men blir ikke mye av denslags for tida…men kan ta noen trinn etter fin musikk mens jeg lager middag eller noe sånt…hehe… Klem <3<<<<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg