Sniking around…. ;-)

Du som har kjent meg en stund vet at jeg SNIKER en del…Vi snakker ikke her om sniking på trikk eller bane….men sniking på FOLK… Jeg er hverken slarvekjerring eller spion, så det er ikke for å få tak i sensitiv informasjon liksom..

Neida, her snakker vi sniking på foto-objekter…Og som du vet har jeg hatt noen “saftige” foto-snikinger, for  å få vakre bilder… av folk….NOE anonymisert så klart 😉

Og det er også her flere former for sniking… Man har nemlig også skygge-sniking…

Når du kommer hjem litt sent på ettermiddagen, nå i mars…er sola ganske lav…

Og kaster strålene sine hvor som helst…

 

En T-bane-nedgang, så fint opplyst av kveldssolen…  Og en Frodith stående på lur med kameraet sitt, i håp om at noen skal komme forbi med kroppene sine… klar til å hoppe fram med “fingeren på avtrekkeren”…

 

Og den som venter på noe “godt” venter ikke forgjeves… for her kom det folk travende i alle retninger…

NED til banen….

 

…i fullt trav…

 

…og OPP fra banen …og ut i den deilige sola..

 Alle blir i sene kveldstimer litt korte og sammentrykte…men det er da jammen ikke min feil… 😉

 

Jeg oppfordrer deg.. Ta med deg SPY- CAM eller “snike-kamera” , som det heter på godt norsk…

og legg ut på tur en vakker solskinnsdag…

Da skal du se hvor mange morsomme bilder du kan få tak i..

 

 

 

 

#skygger #sol #foto #snikefoto #spycam
47 kommentarer

Siste innlegg