Månen stråler også om dagen :-)

Hvertfall denne jenta : http://moonbeamscorner.blogg.no/ 

Her er en flott dame, med futt og fart og tæl og siden jeg er på farten har jeg ikke noe LANGT innlegg på lur. Hun fikk et innlegg på bursdagen sin i fjor og det finner du HER

Kjære Månstråle gratulerer så mye med dagen!!! Glad du er min bloggvenn. Begklager kortvarianten, men i dag er jeg på full fart uten pc, bare brett, på landethos mor.

Bursdagsklemmer <3<3 Og ha en strålende dag 🙂

 

 

 

#bursdag
24 kommentarer
    1. annebe: Ja, Månestråle har jeg kjent i et par-tre år skjønner jeg å, for hun har hvertfall fått et innlegg nr 3, med dette 😀 Kos deg videre du også. Fin dag, jeg har vært ved vann og på landet 😀 Men er å i sofaen med sjokoen nær 🙂 Klemmer til det søteste <3

    2. MOONBEAMSCORNER: Jeg skulle egentlig laget et enda lenger innlegg nå, for nå kjenner jeg deg enda litt mer. Men det ble ikke skjønner du, for det var jobben, og jeg på vei til mamma og ikke rekke toget, og bare nettbrett på landet osv…Så da ble det sånn 😀 Men jeg tenkte bedre med en liten oppmerksomhet enn ingenting 🙂 Stor godklem fra meg <3

    3. Åhhhhh hva skal en si???? Vakre gode morsomme og snille Frodith <3 Tusen takk 🙂 Enda et helt eget blogginnlegg til ære for meg....såååå hyggelig da.Tusen takk til alle som har gratulert meg også, veldig hyggelig 🙂 Masse klemmer fra Månestråle 🙂 Ps veldig glad for at vi er bloggvenner <3 🙂

    4. Gratulerer så mye til en flott bloggvenn..kjenner henne her på bloggen..og synes alltid hun har fine innlegg og en artig kommentar hos andre 🙂
      Så får dere begge kose dere videre med dagen 🙂 Klem<3

    5. Hobbystua: Så koselig <3 Ja Månestråle er en flott dame 🙂 og dette er tredje bursdagsinnlegget fra meg. VI har kjent hverandre noen år her inne 😀 Håper du har en fin dag i dag også :- )klemmer til deg Marianne fra Frodith <3

    6. Eva: Ja, vi har snakket om det en gang, og hun ønsket at hun var henne når hun var liten. Og jeg også så klart 🙂 For Sølvpilen var den kjekkeste 😀 Ha en flott dag du også fineste <3 klemmer masse tilbake <3

    7. Min matgale verden: Nå er jeg hjemme igjen og du er vel i gang med party 😀 Jeg skal i gang med kylling her 🙂 klemmer til deg min venn<3

    8. Helge: Ja, jeg ser du er bloggvenn med henne også, så koselig 🙂 Hun kommer nok innom etter hvert og ser hilsen her. OG jeg regner med du er hos henne og gratulerer også 🙂 Håper du har en fin dag i sola 🙂

    9. Åse Helen: Oi, så morsomt hun bor rett ved deg da 🙂 Ja, da må dere treffes vet du 🙂 Koselig sånt 🙂 Nå er jeg hjemme igjen, og her blir det også godteri…som det også var i går…:-D Hi-hi Kos deg <3 klemmer <3

    10. Ja denne flotte damen som Anne er så er det klart jeg hiver meg inn her og gratulerer henne så mye med dagen . Håper hun får en superfin dag og det ønsker jeg deg også frodith:-)) Klemmer til Dere begge to fra Marianne:-)

    11. Gratulerer så mye til henne. Med det samme jeg leste Månestråle, forbandt jeg det øyeblikkelig med min yndlingstegneserie fra barne og ungdomsårene…Sølvpilen 🙂
      Ha en flott dag i dag 🙂 Klemmer masse <3

    12. Gratulerer til månestråle. Og kos deg videre på landet. Håper dere har like fin sol som oss, solen altså! Hvilken glede den kan fylle oss med! Her skal jeg bake kebab-lefser 🙂 Ha en nydelig lørdag. klemmer

    13. Gratulerer til Månestråle som har bursdag i mars måned. Liker bloggen henens meget godt og har i disse dager lest/kommentert den i 1 år. Damen er meget koslig og skriver godt. Hun trives ute på småturer og skal iløpet av sommern være forlover i sin datters bryllup. Det forteller hvor godt forhold hun har til jentene sine. Barnebarnet hennes er gull for henne og gir henne mange minnerike herlige små setninger fra en barnemunn. Gratulerer til Damen i Sandefjord Og sola skinner for henne idag. Ha en fin dag.

    14. Hipp hurra for henne! 🙂 Jeg er også så heldig at jeg har henne som bloggvenn 🙂 Faktisk så bor hun rett ned i gata fra meg, så vi kommer sikkert til å møtes en dag 🙂
      Kos deg masse på landet 🙂 I dag er det lørdag og godteri dag :-):-) klemmer ♡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg