Min første….. ;-)

Ja, nå tenker jeg du lurte…..  …min første HVA DA liksom….? Kan være så mangt det…. 😉 Men nå har det seg sånn at jeg hadde en liten konkurranse her inne om hvem som fant den første Hestehoven i vår…Og det var slett ikke MEG, men Fru Stussli. Og i dag sendte jeg premien til henne…

Men i dag har JEG funnet min første!! Og det attpåtil på en strand!

Og hva annet enn et gul-gult bustehode er det som kan få en SÅ yr og rød i kinnene? Ingenting! Ingenting annet enn hestehoven kan gjøre en så rødmende glad og full av forventning 🙂

 

 

 

Vakre våren- helt klart den beste årstiden <3

 

Jeg gleder meg til alt som ligger foran oss og venter. Solstråler, regnbuer, deilige temperaturer og gule hoder i massevis .

 

 

Har du hatt en fin dag?

Har du funnet hestehov ennå?

 


 

 

 

#hestehov #strand #skjell #foto
42 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Nei, de er noen tøffinger, og de første tøffingene. For ut på sommeren kommer jo løvetannen også, og den liker vi jo IKKE…og den vokser jo rett ut av betong 😛

    2. Hurra, NÅ er det vår på ordentlig! <3 Jeg har faktisk også sett hestehov, på tirsdag da jeg suste avgårde til jobb. Det hadde trengt seg frem noen gule herligheter gjennom asfalten like ved Rådhuset x) De der er ganske tøffe må jeg si! Ingenting stopper de fra å vokse frem 🙂

    3. Grete: Ja, ikke sant? Fredag var en fin dag for meg hvertfall 🙂 var hos mamma, med søsters, så min første hestehov i går, og helgen har egentlig vært nydelig 🙂

    4. Jeg så de første Hestehovene på fredag, på vei hjem fra jobb. Da tenkte jeg at fredag 13 slett ikke er noen skummel dag, bare en Lykkens dag 🙂

    5. natheless: Det er liksom toppen av vår og sommer og alt. Både blomster og skjell og strand i skjønn forening 🙂 I dag blir det bittelitt fuglejakt 😀 Ikke med gevær men med kamera 😀 Ha en flott dag du også 🙂

    6. For noen premiebilder! Strand, skjell og hestehov, kan man ha det bedre? Jeg har plukket med meg noen inn til stadighet og de er så herlige i fargen. Om ikke lenge er flere vårblomster som kommer og det gir så fint liv til bakken med fjorårsgress. Nydelig tid vi har foran oss. Håper du får en solfylt søndag med enda flere blomster i kameralinsa di! 🙂

    7. Fru Stussli: Takk for det 🙂 Og skjellene <3 Helt herlig med hestehov på stranda liksom 🙂 Fin dag i går og håper på en liten tur her i dag også 🙂 I Oslo <3

    8. Fantastisk bilde av hestehoven som kommer opp av steinene <3 Jeg så blidet på instagram i går og måtte vise det frem til venninnen min. Du har så godt øye for motiv <3

    9. ingerslilleverden.blogg.no: Oi, spennende med veksthus da 🙂 Og agurker <3 Deilig tid helt klart <3 Løvetannen er også fin,men den kommer senere. Mer sommeren det 🙂 Dette er en hestehov 😀 Kose deg masse i kveld med masse godis 😀 Har du godis 🙂 ?

    10. annebe: Litt sigen jeg også 🙂 Men fornøyd ja 🙂 Blåveis har jeg ikke sett 😀 Det ser jeg nesten aldri… Klemmer lørdagsklemmer <3

    11. SÅ hedlig huun er da 😀 Løvetannen er nydelig, på så mange måter. <3
      Jeg liker også denne tiden, nydelig! Og i dag har jeg t.om fått kjøpt meg et lite veksthus, så nå skal det bli skikkelige agurker i år, hihi 😉 😀
      Fortsatt god helg <3

    12. De var fine..jeg har ikke sett hestehov enda i år..men blåveis har jeg sett flere ganger 🙂
      Dagen har vært fin, men nå er jeg “sigen”…mye frisk luft..men det er jo bra da 🙂 Klem<3

    13. InoSc: Holder lenge å være tante 😀 Jeg har vært tante i årevis, veldig koselig 🙂 JEg har nok fått litt spesielt forhold til det jeg er tante til fordi jeg ikke har barn selv. Jeg har hatt mulighet for å være en ANNEN type tante enn de med egne barn 🙂 Her er snøen nesten borte overalt 🙂 og kos å finne hestehoven 🙂

    14. Er enda is på bakken og masse snø her, så blir vel lenge til jeg ser noe hestehov 🙁 Idag har jeg vært barnevakt for værdens søteste tantebarn! Holder babysyken i sjakk 😀

    15. dedicat: Nei, det skjønner jeg godt. Er det snø, så går det ikke 😀 Vi fant disse på en strand liksom…Skutt opp av sandbakken 🙂 He-he…Neeiiii, de visne geraniumene og fuchsiaene teller ikke helt som det samme…Men blir sikkert fint å se når du kommer i gang 😀 Kos deg du også 🙂

    16. Eva: Ååå, hørtes deilig ut med pizza og alt fra bunnen <3 Vi var også på shopping uten å shoppe i dag, og på foto -safari. Og i går kjøpte jeg to ull-gensere fra Devold som skal brukes på fjellturer 🙂 Ja, hestehoven varsler glede 🙂 Klemmer <3

    17. Neigu om jeg gidder å grave meg ned i snø og is for å finne hesehov 😛 Men jeg har funnet ca 30 nedvisna geranium og fuchsia i kjelleren og bært opp i drivhuset.. men det teller kanskje ikke 😛 Kos deg i kvelden 🙂

    18. Nydelige lune små blomster. De bare MÅ man elske <3
      Jeg har ikke funnet noen enda, faktisk. Ikke engang da jeg var og gikk tur her forleden dag. Men men. Det er mange andre blomster som viser seg frem i fargerik drakt heldigvis 🙂
      Ellers har jeg vært på shopping uten å shoppe, og så har jeg jobbet bittelitt i hagen. Og til middag ble det hjemmelaget pizza, med saus og det hele fra bunnen. Nam nam 🙂
      Fortsatt herlig lørdagskveld til deg 😀 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg