“Kanarifuglen” har bursdag i dag!! <<3<3

Fargerik og  “skravlete”  som en papegøye ;-)….. svømme og dykke-glad som en and….sterk som en ørn….følsom som en spurv…og bosatt på ” Kanari-øynene” Det er duket for vår Kanari-fugl <3

Nemi Rebella er en av de sterkeste, mest fargerike, gale, følsomme, sprelske, humoristiske,  kreative, snille og viljesterke personene jeg vet om. Hun er mye inn og ut på sykehus der nede i varmen, men har en stå-på-vilje og en livs-gladhet som ikke likner grisen midt i det hele. Hun bor med sin gale familie, som består av “monstre” i forskjellige størrelser 😉 og den fine hunden hennes, som savner Rebellaen masse når hun er borte. Det er alltid liv og røre i kanari-fuglens hus, og det er slik hun vil ha det,  det er slik det er godt  å leve. Og det virker som en sammensveiset og god familie, helt fra minste monster, og opp til besteforeldre -monstre <3

Og i dag har Nemi Rebella bursdag, IGJEN!! 😀

Nå har hun fått så mange innlegg her..at du kan bare skrolle deg bakover og finne et for hvert år 🙂 Men HER er det første.

Kjære Nemi Rebella:

Da var det bursdag igjen <3  Gratulerer med dagen!!!

Kos deg masse!! Kos deg og feire med kaos-banden <3

Håper dagen blir akkurat som du håper, og at du får noen digre gaver 🙂

Herfra kommer bare en kake, som vanlig, og denne er laget på i Frodiths Bakeri så klart 🙂

 


Store, digre bursdagsklemmer på vei <3<3

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #bloggvenn #fargerik
41 kommentarer
    1. Tone Lund: Kos du kommer innom, med gratulasjoner. Nå er det mye bursdager i mars, helt enormt mange 😀 Men det begynner å roe seg nå 😀 Puh!! 😀 Håper du har hatt en fin dag? 🙂

    2. Eva: Så kos du tittet innom, dette er en flott og sterk jente. Og litt gal, og sånt liker vi <3 😀 Ja, det høres deilig ut å bo der, men jeg vet at jeg trives best her. Ferie ja, men ikke bo. Håper du har en fin dag også <3 Har du gjort noe kos i dag ? 🙂 Klemmer <3

    3. Nemi Rebella: Så deilig å høre det er full fart og feiring med gjengen. Og alle kaker er sunne på bursdagen, selv de fulle av sjoko-fyll, så bare kjør på du 🙂 Kose deg masse, har du fått gaver?? 🙂 Små og store? 😀 Klemmer igjen 😉

    4. Gratulerer til henne. Er innom der ofte, tok en kjapp tur innom i dag tidlig men tar en leverer en lengere kommentar der siden i dag. Hun lever livet tross helsa, herlige tegnniger hun har. Mange fine bilder fra Spania med sin frodige natur og enorme kultur. Gratulerer igjen til henne.

    5. Gratulerer så mye til Nemi Rebella. Jeg kikket innom, for å se hvordan det er å bo i varmen. Og det høres ut som noe jeg selv kunne gjort også. Bortsett fra at jeg nok ville savnet mye også.
      Håper hun har en herlig bursdag 🙂
      Fortsatt fin dag til deg Frodith. Kjekt å få en titt innom en av dine venner 🙂 Klem <3

    6. smask på kinnet her eg løper avgårde på vei til jobben øyeblikk 😀 Bare slenger på meg et fjes så eg ikkje skremmer kundene hahaha
      ha en fantastisk kveld see ju
      klemmerier <3

    7. Tusenmillioner-takk for et nudelig bursdagsinnlegg, det var skikkelig kos <3
      Her er det fullt fres som vanlig og jeg har løpt rundt i hele byen på jakt etter marsipan, men det finner jeg jo fanden ikke noe sted, då da blir det bløtekake med valnøttkrem og bringebær inni, haha 😀 ja, åsså pavlova da... For den regnes som en sunn kake iom at den er peisfull av bær, LoL ^_^ Kaka di setter jeg på hedersplassen på bordet, regner ked at den blir oppspist først 🙂
      Storklem på deg Frodithen og tusen takk til resten av gjengen her inne :*

    8. Hobbystua: Så koselig du kommer innom også. Det er moro å ha bursdag på blogg, og så sant jeg husker det og ikke ligger på sykehus eller noe, så blir det innlegg, for feire må vi 🙂 Ha en flotters dag Marianne <3

    9. annebe: Ja, Nemi er flott, og de er en herlig familie virker det som 🙂 Skulle gjerne truffet henne 🙂 Fin dag til deg også 🙂 Stor klem til deg også<3

    10. wohoooooo supergratumedlerer med dagen til Rebelske Nemi på øye i syden -nå må eg stupe inn å gratulere henne i samme slengen
      Takk for påminnelsen 🙂
      ha en vakker dag fineste frodithen <3
      klemmetingene <3

    11. Jeg henger meg på her selv og gratulerer så mye med dagen til Nemi og så får jeg ta en titt hos denne damen også:-) En flott dag til både bursdagsbarnet og ikke minst til frodith som er omtenksom og hyller sine gode bloggvenner:-))

    12. Hipp hurra og gratulere så mye til henne…pleier å lese de “fargerike”innlegga hennes…artig jente…
      Fin dag videre 🙂 Og klem til deg og bursdagsbarnet <3

    13. cathrinehenriksen: Ja, må huske å gratulere 🙂 Og alle har jo bursdag i mars, merkelig nok 😀 Men nå begynner det å roe seg litt med mars-barn 😀 Her farges det for harde livet 🙂 Klemmer <3

    14. dedicat: Hi-hi, takk for rosen 🙂 Moro å høre man skriver godt 🙂 Ja, Nemi er flott, morsom og fargerik til tusen 🙂 Hun er en av de jeg har kjent ganske lenge her inne 🙂 Håper du har en strålende dag 🙂

    15. Fru Stussli: Og her kom jeg meg inn for dagen 🙂 Har en bitteliten pause 🙂 Ja, kanarifugler må feires i år som i fjor 🙂 Håper du har en strålende dag min venn <3 Klemmer fra alle kanter <3

    16. Tror Nemi Rebella og Frodith har en del til felles …….. fargerike både uttapå og inni! Litt Rebelske også, kanskje ….. på en positiv måte? Verden trenger sånne….. 😀

    17. Smiler 🙂 Takk for presentasjonen av dagens bursdagsbarn, kjempeherlig. Og du har jo en språkføring som er helt fenomenal, og minst like fargerik som malerbrettet til Kanarifuglen 😀 Og jeg måtte jo klikke innom henne og titte, og da skjønnte jeg godt at dere to har ”funnet” hverandre. Der var det ikke bare fargerikt på malerbrettet… 😀 Moro 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg