Noen som ikke har fått kake?? (snokeinnlegg… ;-) )

 

 

Ja, det kan du få….

Alle her inne vet at jeg ikke er noen “Master-chef” eller har vunnet ” Kake-krigen” eller noe i den gata der…Jeg kan knapt lage særlig vellykket mat bare til meg og samboeren… MEN…alle vet også at jeg er en skikkelig “Bakemester- Harepus” når det kommer til Cyber-kaker!!

Jeg kan bake ALT her inne nemlig. Og ganske så fine kaker om jeg må få si det selv… Hva de smaker, vet bare de som får dem…OG de blir som oftest utdelt på bursdager…

Vel, så om du har en bursdag jeg ikke vet om…så har du sjansen nå til å fortelle meg det…Og litt andre småting jeg TRENGER å vite her hos meg 😉

Og siden jeg er litt grei får du vite litt om MEG først…

 

 

 

 

Og så DEG….

 

Så da er spørsmålene mine til deg:

1) Når har du bursdag? Dato…

2) Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig?

3)Hvor liker du å reise?

4)Hvordan type filmer liker du?

5)Hva er favorittfargen din?

6) Hva er hobbyen(e) dine?

#bursdagssnoking #bursdager #spørsmål
60 kommentarer
    1. Navn: FLott Mette, jeg har aldri fått fra deg før, så nå har jeg den datoen også og alle opplysningene 🙂 Takk 🙂 KLemmer fra meg <3

    2. Oi <3 Her var det mange flotte spm <3
      Bursdag har 31. august og er en skikkelig 1963 modell, altså fra gamledager som en liten gutt jeg passet kalte den modellen <3
      Jeg driver blant annet klinikken passion4therapy(passion4therapyblogg.no), jeg jobber bla med naturmedisin og er massør, skriver undervisningskompendier og underviser om eteriske oljer.
      Som du vet, reiser jeg ofte og gjerne langt, fra safari i Kenya til kos på Hawaii.
      Om jeg ser på film hjemme, liker jeg morsomme og romatiske komedier jeg kan sykle til, kjempeglad i å sykle foran tv'en.
      Jeg har egentlig ikke en yndlingsfarge, men er veldig glad i farger <3 Det kan være både knalle farger og pasteller, like glad i gult, blått, turkis og grønt, som rødt og rosa <3 I klinikken er jeg omgitt av turkis, og det er en deilig farge å ha rundt seg til daglig <3
      Når det kommer til fritid, så elsker jeg å være i bevegelse, all slags trening, siden jeg det meste av det voksne liv har jobbet som trener, så har det alltid vært livet mitt <3 Selv om jeg har sluttet som zumbatrener og annet, så er fortsatt det å bruke kroppen en passion. Jeg elsker å være i naturen, elsker å danse salsa og underviser det på en bitteliten danseskole en gang i uken.Så liker jeg så klart å blogge, siden jeg skriver to blogger <3 Glad i fotografere, liker å lese og skrive.

    3. Tattavkvinnene: Ja du har svart før 🙂 Og fått innlegg, men bare EN gang? 😀 Ja det er kanskje ikke mer enn en gang vi har kjent hverandre ennå 😀

    4. Ja du kan bake de flotteste bakverk, det har jeg sett flere ganger 🙂 Jeg har vært heldig og mottatt bursdagskake på min dag. Og fint innlegg! 🙂 Tror alle disse spørsmålene er besvart tidligere, men jeg ville bare legge igjen en liten kommentar og si at de smaker tipp topp! 🙂

    5. Miss Imperfektum: Takk for svar på denne 🙂 Jeg liker å holde oversikten skjønner du 🙂 Og nå er DU i papirene mine også 🙂 Så da blir det kanskje kake da 🙂

    6. 1) Så artig, morsmiddag og jeg har samme fødselsdag 🙂
      2) Til daglig jobber jeg på museum, som renholder, men egentlig er jeg utdannet institusjonskokk. Har også jobbet mye som kokk på restaurant, i tillegg til som servitør og bartender.
      3) Trives best der det er varmt. Syden er min nye favoritt
      4)Science-fiction! Da koser jeg meg. Men kan godt se en komedie, dokudrama eller en action-film om det kniper
      5)Grønt og turkis er mine favoritter, og rustrødt
      6) Synger i kor, skriver dikt, lager mine egne smykker, foto og fotofikling, Elsker bøker og leser alt jeg kommer over.

    7. dedicat: Flott med svar på denne 🙂 takk for infoen. Jeg sparer det i papirene mine, og vips når du har bursdag og minst aner det…eller i en annen sammenheng, så er du på bloggen her igjen vettu 🙂

    8. Veronica S: Takk for info, flotte greier 🙂 Jeg hadde jo datoen din, men ingenting mer 🙂 Moro å vite litt mer :-)Da er du notert i papirene mine her 😀

    9. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, og veldig greit når jeg lager bursdagsinnlegg, for ikke alle jeg kjenner så godt på samtaler her inne. Og skal jeg lage innlegg, må jeg jo vite litt 🙂

    10. Tror du allerede vet det meste om meg, unntatt bursdagen min, men den er en godt bevart hemmelighet,hehe. Og du trenger ikke å få noen til å snoke på facebook heller, for den står ikke der heller, hihi

    11. 1) Når har du bursdag? Dato… 5 September
      2) Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig? Er utdannet Omsorgsarbeider og jobber i barnehage. Før det sykehjem, bofellesskap, hjemmesykepleien og sykehjem.. Så barnehage.
      3)Hvor liker du å reise? Nesten alle steder, men helst steder der man kan oppleve litt. Skader ikke om det er varmt heller.
      4)Hvordan type filmer liker du? Veldig mye, men Grease og Dirty Dancing er de filmene jeg har sett mest. Ellers film med dyr i.
      5)Hva er favorittfargen din? Blå, turkis og lilla
      6) Hva er hobbyen(e) dine? Sang, musikk, blogg, hest, være med venner.

    12. Akkurat ja,, ja her skal man ikke forbigåes i stillhet skjønner jeg. Jaja.. hadde egentlig håpet at bursdager skulle blir glemt når man har feiret så mange.. men det blir jo bare verre og verre 😛 så da kan jeg like gjerne smelle til her….
      1. Den 9. januar.
      2. Er pensjonist. Har vært sjømann et år, jobbet innen kolonial ca 10 år, og de siste 35 år før jeg ble pensjonist innen industri, og de siste 15 år der innen ledelse.
      3. Liker sol og varme, men ingen typisk sydenfarer. Vært mye i Paris og ferierer gjerne i Norge.
      4. Ser svært sjelden på TV, jeg kan knapt bruke remoten.
      5. Jeg liker farger, og det aller meste . Har aldri tenkt over om jeg har noen favorittfarge. Hmm. nå må jeg spekulere på det i noen dager 😛
      6. Jeg har vært deltidsstudent ved universitetet i Bodø et par år etter jeg ble pensjonist, og det kan bli mer (just for fun…), begynte i mannskor 63 år gammel, trener rimelig systematisk på treningssenter, skriver litt dikt og poesi, og nå blogger jeg 😀
      **case closed **

    13. cuskima: Ja, dette er jo til bursdagsinnleggene, og trenger det MEST til de jeg kjenner litt lite 😀 Håper du har sovet godt <3 klemmer <3

    14. Bursdag 3 august
      Jeg jobber for tiden på bensinstasjon 🙂
      Hm vet ikke helt, har ikke vært så mange steder i mitt 22 år gamle liv :p
      Jeg liker skrekk, komedie og romantiske filmer 🙂 men skrekk er favoritten.
      Rosa er favorittfargen min 🙂
      Hobby.. hm joja si det, venner, familie, kjæresten, trene, lage mat og for det meste være sosial egentlig, hater å sitte hjemme å ikke gjøre noe. Er den jenta som helst skal være over alt på en og samme gang :p

    15. eg tror du vet alt om meg snart 😛
      masse gøye lister folk har….man blir enda mer kjent med dem….og det er veldig lærerikt,intressant og morsomt 🙂
      klememtingene <3

    16. ingerslilleverden.blogg.no: Ja, da fikk jeg deg i papirene mine også 🙂 Supert <3 Takk for info. Og da blir det kake på deg vettu <3 Kos deg med kvelden <3

    17. SÅ morsomt ,:D
      1) Når har du bursdag? 17 januar
      2) Hvar jobber du med/studerer/driver med til daglig? Jeg har valgt å gå hjemme med barna noen år. Er utdannet ms. arbeider. Jobber litt av og på som modell. Jobber aktivt i dyrebeskyttelsen, og her går de fleste timene mine 😛
      3)Hvor liker du å reise? Til varmen. Uten tvil.
      4)Hvordan type filmer liker du? Hmmm.. Thriller og skrekk. Jo skumlere jo bedre. 😉
      Ellers er favorittfilmen min drama. Den grønne mil. Den kan jeg se om og om igjen.
      5)Hva er favorittfargen din? Sjøgrønn
      6) Hva er hobbyen(e) dine? Da må jeg vil si dyrene først. De tar mest tid. Så liker jeg å fotografere, skrive og blogge. Jeg liker også å dyrke grønnsaker, bær, frukt og urter selv, sår frø og bruker tid på det nå fremover og ut mot vinteren. Elsker å høste inn vår egen mat 😀
      Lager også mye saft, sylt, vin, likør og slikt ut av avlingene. Juhuuu- jeg gleder meg til å begynne 😀 Med tiden skal vi få oss noen få høns- så vi kan holde oss selv med egg 😀

    18. morsmiddag: Nei, jeg tror nemlig jeg er akkurat passe sta også, akkurat så mye som en Tyr skal tilsi 😀 Og jeg gir meg når jeg skjønner jeg har feil 😀

    19. morsmiddag: Men datoen vil du ikke ut med 😀 he-he Nei det er frivillig det 😉 Spørs når jeg skal gi deg cyber-kake DA. Blir nok en anledning <3

    20. Å turkis er min farge også, jeg bare elsker den fargen. Den fineste filmen jeg har sett er pay it it forward, den inspirere meg skikkelig. Vet du at cyberkaker er slankende, 0 kalorier, de liker jeg godt 😉

    21. karidansen: Hei 🙂 Og der kom du også 🙂 Så flott. Ja, blogg er en dialog for meg 🙂 Og jo mer man samles i blogg-leilighetene rundt forbi,jo mer blir man jo litt kjent 🙂 Og det er da det er moro synes jeg 🙂 Også hadde du bursdag snart 🙂 Så koselig <3 Ha en fin kveld 🙂

    22. Artig og inkluderende initiativ! Du kan kunsten å få til en dialog med dine lesere. Vi blir som barn igjen. KAKE MED LYS – det vil jeg ha!! Bursdag 23.mars. Utdannet lærer og har jobbet som det i mange år. Nå jobber jeg omsorgsbolig. Glad i Hellas. (har bare vært der to ganger). Elsker romantiske filmer og komedier. Liker også filmer som handler om personer som faktisk har levd( film basert på en sann historie.) Veldig fargeglad. Når det gjelder interiør bruker jeg mye jordfarger og varme farger. I klesveien går det en del i sjøgrønt/turkis og brunt. Også cerise og lilla. Hobby : Sang, musikk, skriving + lage blomsterdekorasjoner. Trener litt yoga og liker å gå tur. Interessert i Det Alternative – på flere måter.

    23. Ina N: Takk for informasjonen 🙂 Nå har jeg fått DEG også i papirene mine 🙂 Jeg har dette snokeinnlegget med faste mellomrom 🙂 Og får alltid noen nye i papirene mine. Ha en fin kveld du også 🙂

    24. rundtomkringtrorjeg: Og du kan vel føre opp blogging som hobby også ? 😀 Takk for svar på denne. Jeg visste akkurat datoen, men ikke dette andre. Flott, da har jeg det nå 🙂 Ha en super kveld 🙂

    25. Mmmm…. kake 😛 hehe…
      Bursdag 24 Juni.
      Jobber 3 dager i barnehage på småbarnsavdeling, driver å utdannemeg til førskolelærer de to resterende dagene.
      Liker å reise over alt, særlig til varme steder og fine strender.
      Liker action, komedie, eventyr og litt romantikk 😉 Og litt thrillere innimellom 😛
      Er veldig glad i burgunder for tiden 😛 Men er glad i andre farger og. Turkis er og en fin farge 😛
      Mine hobbyer.. Det må være å ta bilder, strikke, hekkle, male og tegne og kose seg så mye som mulig 😉
      Ha en fin kveld videre 😉

    26. Eva: Herlig, der fikk jeg deg også 🙂 Jeg samler opp her.Noen har jeg snoket bare datoen til, men jeg pleier å legge ut dette innlegget med jevne mellomrom. De som har kjent meg lenge, håper glatt over innlegget, og nye får sjansen til å si litt om seg selv 🙂 Takk -takk <3 Jeg liker godt Avatar-filmen. og BIenes hemmelige liv 🙂 Kos deg med kvelden Eva <3 klemmer

    27. har faktsik bursdag den dagen alle sender opp raketter..
      Har jobbet som kokk hele livet, tatt utdanning innen vebdesign for noen år siden.
      Har eller hadde fibromyalgi som hemmet meg mye, derfor ble all job borte, begynne og trene for 5 år siden og blir bedre og bedre. har som mål og komme tilbake i jobb.
      Reise ja.. Det er stor tema det. verden rundt. men favorittn er hellas, Spaina og Thailand.
      Ser sjelden på film, men liker fart og masse skyting 🙂
      Hmm favorittfargen…Liker alt med sterke farger 🙂
      Hobby…Oj masse. Vin, foto, data, trening, mat, reise, lese, stranliv(om man kalle det hobby) hage, studere, hus, interiør, kaffe, sosielt samvær med venner, løping, sykling, bøker, og faktisk samlet en periode på reklamepenner 🙂

    28. Geriatriks: Se der ja, der fikk jeg endelig snoket til meg en til 😀 Det er ikke sånn at jeg bare KAN disse bursdagene skjønner du, jeg har bedrevet massiv snoking i årevis 😉 Jeg og samboer ser også mest action. Før så jeg mye “dame-filmer”, men jeg er virkelig helt avvent 😀

    29. Så kjekt å se når du har bursdag. Jeg har dårlig hukommelse, men må få notert det en eller annen plass 😉 Og kjempefin tid på året å ha bursdag på 🙂 Jeg har jo bursdag en måned senere, også en fin tid å feire bursdag 🙂
      1) Jeg er født 21. juni 1968.
      2) For tiden hjemmeværende pga helseproblemer. Men har jobbet 3,5 år i fotobutikk, 20 år med barn, og 2 år med kontor/markedsføring. Jeg har en hemmelig drøm om å bli fotograf 🙂
      3) Jeg liker kjempegodt å reise utenlands, enten det er fjerne himmelstrøk eller en svipp innom Danmark. Men er veldig glad i Italia og USA.
      4) Jeg liker godt romantiske komedier. Og går heller ikke av veien for en spennende actionthriller. Og enkelte dramafilmer er også utrolig fint å se. Favorittfilmene min er “Love Actually” og “Schindler’s Liste”.
      5) Jeg er glad i rødt, og i lilla, og i perioder også i blått.
      6) Jeg liker godt å lese bøker, skrive og lese blogg, strikke, fotografere og redigere, og reise.

    30. Bursdag 25 august
      Tegner prefabrikerte betongelementer
      Varme strøk
      Liker action + type Mannen med den nakne pistol humor
      Farge…hmmm.. Ingen
      Ishockey + Golf 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg