Karis dans <3 Karidansen :-)

Her er en av mine nyeste bloggvenner.

Hun danser sitt eget liv. Hun er Karidansen. Jeg ser henne for meg så klart, enda jeg har kun kjent henne et par -tre uker.

Hun er en dame som gjerne slipper ut “oksen” sin om hun må, og er tøffere enn toget når det kreves.

Og som jeg har forstått, så har det krevdes, på flere måter gjennom livet. Dansen er ikke den berømte

dansen på roser…Men det er HENNES dans. En dans hun har valgt selv…En dans som har krevd mot

og styrke…

Karidansen virker snill og mild, leken, søkende og åpen for livets mange fargerike sider..

Samtidig som hun virker jordnær og plantet i neste sekund…

Livets dans er mangesidig, og Karidansen likeså..

Hun er utdannet lærer og har jobbet som det i mange år. Nå jobber hun i en omsorgsbolig.

Hun liker å dra til Hellas. Og liker romantiske filmer og komedier, samt filmer som omhandler virkelige

personer. Hun liker fargene, turkis, brunt, cerise og lilla. Hobbyer er skriving, sang og musikk, og hun

liker å lage blomsterdekorasjoner.

Hun sier selv hun er interessert i Det Alternative, på flere måter. Hun trener yoga, og liker å gå tur.

 

 

Og i dag har Karidansen bursdag <3


Gratulerer masse med dagen!! Håper den blir god som gull, med en liten dans dit du vil.

Jeg er glad du danset inn i blogg-leiligheten min en dag her i mars 🙂

Håper du får en skikkelig kake, får her får du bare en tørr Cyber-kake….men den er DIN i det minste 😀

 

 

Bursdagsklemmer fra meg  <3

 

Kjenner du Karidansen?

LIker du blogg-kaker? 😉

 


 

 

#bursdagsinnlegg #bursdag #gratulerer #karidansen
22 kommentarer
    1. Gratulerer henne så mye, selv om jeg også gjorde det i går…hehe.. Jeg leser bloggen hennes og hun skriver med en “snert”jeg liker godt 🙂
      Klem til fine deg og bursdagsbarnet <3 Jeg har jo fått blogg-kake før...og den var veldig god :))

    2. Var innom og gratulerte henne. Hun har en fin blogg og skriver bra den damen der. Fantastisk flott at du skriver om alle som har bursdag – og blogg-kaker liker alle. Ha en fin kveld.

    3. Gratulerer så mye til Karidansen. Utrolig kjekt med bursdag, og enda kjekkere når noen tar seg tid til å huske på det. Du er kjempeflink Frodith 🙂
      Ønsker dere begge en fortsatt fin dag 🙂
      Klemmer <3

    4. Jeg kjenner ikke Karidansen, men hipp hurra for henne på bursdagen hennes 🙂 Når det gjelder bloggkaker, så ser de i hvert fall veeeldig fristende ut de som du serverer. Så jeg sier ikke nei til et stykke Frodith bloggkake 🙂 nam 🙂 Håper du har en fin dag min venn. Klem

    5. TUSEN TAKK FRODITH!! Nå kom det en stor klump i halsen til Karidansen. Du har klart å fange opp mye om meg på en kort stund. Det er noe som kjennetegner et menneske som BRYR seg – og det på en positiv måte. Jeg skal skrive litt mer om det på bloggen etter hvert, men det blir tidligst i kveld. Nok en gang : Tusen takk for hyggelig hilsen!! <3

    6. Det hørtes ut som en spennende dame. Hipp hurra, henne får jeg stikke innom en dag. Men i dag er travle mandagen, og lite tid til blogglesing. Bare deg på mobilen, uten briller, det er det jeg klarer 🙂 klemmer mandagsklemmer

    7. Gratulere så mye med dagen til Karidansen! 🙂
      har ikke vært der inne før, så måtte ta meg en liten sniktitt, ble sittende og småflire!:) hihi
      Ha en fin dag frodith <3

    8. Gratulerer med dagen Karidansen 😀 For et herlig bloggnavn 🙂
      Jeg kjenner henne ikke, men skal stupe innom bloggen hennes nå og ta en titt 😀
      Og til deg frodithvenn, sender jeg en kjempeklem

    9. dedicat: Hvis du kikker litt om igjen på innlegget hennes så er overskriften 23. 03 🙂 Og hun har svart de andre som har trodd det samme som deg 🙂 Det er i dag 🙂 Jeg har fått en skriftlig dato å forholde meg til skjønner du. Men nå skal det sies at det var bare flaks at jeg visste datoen, for det er jo ikke ALLE som svarer meg på det innlegget om bursdager etc. Og ikke alle VIL si datoen sin, så jeg har ikke alle… Men HUN svarte på innlegget som du også svarte på, så jeg rakk det akkurat 🙂 Ha en fin dag 🙂

    10. God morgen og takk for påminnelse om dagen til Karidansen, og lykke til med det du har for deg i dag. Om jeg ikke har misforstått noe der også,, trodde faktisk Karidansen hadde bursdag i går..leeer..men sånn er det med gammelt folk :O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg