Tatt av kvinnene… En kvinne som ikke bare TAR…. ;-)

Neida…. For her er nemlig Tattavkvinnene… 

Sånn ser hun ut når ikke vinteren helt har sluppet taket….

 

Og nå er det sånn at denne kvinnen, vår alles kjære Sara, ikke bare er ute etter å TA nei…

Akkurat nå er hun nemlig ute etter å GI BORT noe… Hun har en liten konkurranse gående, og det er ikke mye du må gjøre en gang. Og så er det DE FINE premiene, kun for å gjøre noe småtterier. Man må lage et lite blogginnlegg f eks, sånn som jeg har gjort akkurat NÅ, og så skal man skrive en liten kommentar.

Og DETTE er premien!!

Masse fine make-up-ting, som hvertfall JEG har lyst på 🙂

Så ta deg en tur inn til Sara / Tattavkvinnene akkurat HER, så ser du mer om konkurransen, og du kan melde deg på 🙂

Sara har ellers en super blogg også hun, og er ei aktiv og flott jente, så det er verdt besøkte inn der uansett!

 

Skal du bli med i konkurransen til Tattavkvinnene?

Kjenner du denne bloggen?

 


 

#konkurranse #blogganbefaling #tattavkvinnene
30 kommentarer
    1. Så hyggelig at du har lyst til å være med på konkurransen! 😀 Og takk for fine ord, du er snill du <3 Da er du skrevet opp på listen også trekkes vinneren på fredag 😀 Masse lykke til! Klem 🙂

    2. morsmiddag: Å ja 😀 Jeg har lite sminke og produkter av noe som helst slag 🙂 Bruker lite kremer og sånt, men moro å være med på konkurranser og kanskje vinne noe 😀 Jeg synes det er moro å være med når folk setter i gang noe også. Jeg har hatt en del konkurranser selv, og liker at folk er med, så når folk lager noe så KASTER JEG MEG PÅ jeg også 😀 Snart Påskenøtter på min blogg da 🙂 Jeg vinner sjelden selv da 😀

    3. InoSc: Sånn ellers? Med meg…? Joda…Er rimelig trøtt om dagen, våkner kl 5 hver dag!! Pga ligger og tenker på mye greier…Flytting…etter hvert…og på mye greier på jobb…Men er mitt vanlige humør igjen stort sett 🙂 Konkurranser er moro, og nå er det ikke lenge til påskenøtter på bloggen min eller 🙂

    4. Karina Larsen: Ja, det skjønner jeg godt, du sitter jo midt oppi det selv 🙂 Jeg tenkte jeg fikk slå til nå. Jeg synes det jo er litt moro med konkurranser, og det var jo mye fint 🙂 Nå er det ikke lenge til jeg starter med mine påskenøtter igjen 🙂 Det er liksom tradisjon her, og jeg har jo 5 tøyrotter og 1 høne som er veldig klare for litt moro på bloggen her ;-D

    5. Veronica S: Ja, håper jeg også 🙂 Fine premier. Og det er gøy å være med litt av og til 🙂 på det som er av konkurranser, og nå er det ikke lenge til jeg skal i gang med noe på bloggen igjen selv 😉

    6. cathrinehenriksen: Jeg satser på masse energi i løpet av helgen 🙂 Skal koselig ting framover nå, så mye å glede seg til 🙂 klemmer <3

    7. Takk <3 Ja du burde vinne 😀 Er veldig fortjent i så fall :)) Nja , altså du er en reser så det holder på denne bloggingen , det skal du ha , virkelig ...Selv streiker jeg stadig eller skulker om du vil ;-P
      Ja altså vi satser på at du blir full av energi snart og at du kan få mulighet til å ladde opp batteriene mer i hvertfall .. <33 Klemmer mer <33

    8. cathrinehenriksen: Jeg er også sløv og lat og veldig gåen….Men henger nå litt her inne uansett 😀 Ikke stort annet jeg orker på fritida om dagen hvertfall 😀 Kos med besøk fra deg da <3 Jeg håper jeg vinner altså 😀 Klemmer i vei <3

    9. annebe: Ja, jeg har kjent Sara en stund, og hun er flott. Og hun har litt konkurranser og litt annet variert synes jeg 🙂 Liker bloggen godt 🙂 Og HUN virker som ei flott jente 🙂 Jeg håper jeg vinner altså .-) Klemmer og fin dag <3

    10. Så snill du er da 😀 Ja jeg kjenner til henne …men usj jeg er så sløv og lat om dagen ( litt sutrete ) så får se om det går seg til snart …For var veldig flotte premier ja 🙂 Så mest innom for å ønske deg en herlig dag videre , ( så får vi se senere om jeg melder meg på ) 😛 <3 Klemmer masse <33

    11. Jeg er stadig innom bloggen hennes, veldig fin..men blir ikke med på konkurransen nå…håper du vinner jeg :)) Hun var veldig stilig med det kule antrekket på tegningen 🙂
      Klem og fin dag <3<3

    12. Eva: Ja, Sara er koselig. Nei, skjønner godt jeg 🙂 Jeg er ikke i slaget selv, og da skal man bare gjøre som man ønsker og vil 🙂 Jeg håper jeg vinner 😀 Jeg håper du får en fin dag, og at formen er stigende 🙂 Klemmer <3

    13. Fru Stussli: Takk for det 🙂 Jeg våkner kl 5 med hodepine hver dag, men går seg til utover dagen. Og her er vi i gang med planlegging, og det er slett ikke verst, bare litt hektisk. Og med min puddingform er det litt slitsomt, MEN moro 🙂 Du må bli frisk nå da, påsken skal du jo kose deg <3 Og JEG 🙂 Sender over mange styrkende klemmer <3

    14. Ritamarita: Håper du får en vakker dag søteste deg <3 Jeg sitter her i all snøen, men plutselig dukket solen opp utenfor 🙂 Satser på den blir her litt 🙂 Stor god klem til deg <3

    15. Åse Helen: Ja, gleder meg til de dagene jeg har ferie. Jeg har ikke så mye, bare litt. Men skal bli godt å sove lenge. Og nå kom jammen meg solen litt på utsiden her 🙂 Ut å ta skyggebilder 😀 Jeg synes det er moro med litt konkurranser, og det var mye fint å vinne i denne .-) Kos å se deg Åse Helen 🙂 Klemmer <3

    16. Nei, denne bloggen kjenner jeg ikke til, men den høres jo veldig fin ut 🙂
      Tror ikke jeg er med på noen konkurranse akkurat nå. Sliten og greier, da orker jeg ikke så mye. Men en annen gang, når det er lettere å tenke litt, DA skal jeg nok henge bedre med 🙂
      Ha en kjempefin dag i dag Frodith, og jeg krysser fingrene for at akkurat DU vinner <3
      Vinnerlykkeklemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg