Utfordre meg!! ;-)

Ja… nå er det ikke sånn at jeg tenker du skal yppe til BRÅK….eller utfordre meg med sverd og lanse….Slik at vi får avgjort hvem som er sterkest i landet her…eller noe i den duren…Neida…jeg er flott fornøyd med å være pinglete og fiskebolle-svak, så en sånn duell eller utfordring kan du værsågod vinne for min del…SÅ… ikke noe poeng å utfordre meg til noe sånt…

Jeg er derimot klar til en liten utfordring igjen på FOTO-fronten….

 

Det betyr at jeg er klar igjen, til å gå på foto-oppdrag for DEG!!

Jeg tar med kamera, og gjennomfører (prøver hvertfall) noen oppdrag som du gir meg i oppgave…

En foto-utfordring til meg… Så gi meg et tema, eller to….Noen stikkord, av ting du gjerne ser avbildet her… Og jeg fyker ut.. med kamera rundt halsen og sommerfugler i magen 🙂

 

Har du et tema, et stikkord, en utfordring med litt snert i?

 

Det kan være “snikete” så klart….

…hvor jeg må luske litt for å få tatt bildet… Som noen av bildene ble forrige gang….

 

ELLER det kan være bare et hyggelig og fint tema… og de hadde jeg mange av forrige gang…

 

Her er et par av bildene fra forrige gang du ga meg foto-oppdrag 😉

(dette var litt snikete…uten at det egentlig var utfordringen…)

 

(fargerikt…)

 

 

 

GI MEG ET OPPDRAG!:

– Hva skal jeg ta bilder av?


 


#foto #utfordring #oppdrag
49 kommentarer
    1. ladyaugust: He-he…sjokkis i alle former skal bli…Haren det er meg, så da blir det nok et harebilde av meg i løpet av morgendagen 😀 He-he Jeg har vært på lang tur med masse rare oppdrag, og kafe og masse kos 🙂 Godklemmer med sjokoløfter <3

    2. hahaha jeg veeet, du kan ta bilde av sjokkis i alle former :DDDD eller du kan ta bilde av påskeharen og får du fatt i ham så gi ham en liten fillerist oppned 😉 Gooodklæmme <3

    3. Karina Larsen: Jeg har hatt en liten runde i dag, og fortsetter i morgen 🙂 For rakk ikke alt i dag, og da tar jeg med denne så klart <3 Jeg har det bra, håper du også har hatt en fin helg. Min har vært topp med konsert og greier 🙂 Klem <3

    4. Tattavkvinnene: Har fått mange og gjort en del av dem i dag. Resten gjør jeg i morgen og senere 🙂 Fine forslag her. Baklengs var morsomt da 🙂 Den må jeg få til noe med 🙂

    5. Hm, dette ble vanskelig! Kanskje typisk svensk, siden du skal til Sverige snart 🙂 Også hadde det vært morsomt med en tolkning av baklengs ^^ hehe, blir spennende å se hva slags utfordringer du får og hvordan du tolker dem ^^

    6. karidansen: Den tar jeg med til i morgen, for nå er jeg kommet inn igjen, men jeg fortsetter i morgen 🙂 Har tatt NOE i dag, lang liste ble det , og tar noe i morgen 🙂 Moro!!! 🙂

    7. Eva: Jeg fikk melding underveis, hoppet av trikken, og fant noen kontraster, Håper det ble bra nok 🙂 Ha en flott søndag du også fine Eva <3 klemmer <3

    8. Mariann Sæther Tokle: Jepp, det jeg ikke fikk gjort i dag, skal jeg ta i morgen eller tirsdag <3 Jeg har vært som en virvelvind over byen 😀

    9. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Jeg fikk med meg din utfordring før jeg gikk 🙂 og den gleder jeg meg til å vise fram 😉 Nå kan du bare glede deg 🙂

    10. Hender… “Arbesnævar”, barnehender, “gamle” hender gestikulerende hender ….. Alle hender forteller en liten historie……Snik i vei! 😉

    11. Kontraster eller motsetninger om du vil. Sier ikke mer. Er spent på hvordan du vil tolke det om du tar utfordringen 🙂
      Ha en fortsatt fin palmesøndag 🙂
      Klem <3

    12. annebe: Jeg skal se om jeg kan få til noe sniking av påskepynt 😀 HI-hi. Nei, avslører ikke hvor 😀 Så mange morsomme forslag som kommer inn 🙂 Her må jeg klare å få til noen gøy ja 🙂 Ha en super dag, koselig med besøk i går da <3 KLemmer <3

    13. Min matgale verden: Rett og slett en måke og rotte-restuarant 🙂 Ja, det var vel litt i din gate det, mat-prinsessen 😉 Jeg skal se hva jeg finner 🙂 Og jeg har sett i feeden at du har rødt hår!!! Ikke vært inne ennå, men dette må jeg se!! Du og jeg <3 Red-heads 🙂 Klemmer <3

    14. ewymarie: Et bra forslag! 🙂 Tusen takk 🙂 Jeg er snart avgårde for å ta NOE, og kanskje jeg fortsetter litt i morgen. Mange herlige forslag har kommet inn 🙂 og det var veldig gøy forrige gang jeg gjorde dette 🙂 Ha en toppers dag selv 🙂

    15. Ritamarita: Jeg er snart på saken 🙂 Kamera ligger til lading 🙂 linsen må pusses og så er det avgårde 😀 Håper du får en fin dag Rita<3 Stor godklem til deg <3

    16. Hei på deg, hadde besøk av guttene i går kveld ..så var litt lite tilstede på bloggen…men koste meg med besøket :))
      Kan du ta bilde av noen blomster eller påskepynt inne i andres hager /vinduer …du trenger jo ikke fortelle adressen …hehe…
      Fin dag og klem fra meg <33

    17. Boss. Eller søppel som det heter hos deg. Bilde av søppelspann, der man kan se søppel tyte ut. Kan man lage en hel fortelling om et overfylt søppelspann?? Hvorfor ble tingene kastet….hvem har brukt dem…. Så, boss altså 🙂 Ha en nydelig fototur, om du ikke allerede har dratt avsted 🙂 klemmer fra litt sen Kjersti. Men det er den der ekstra timen som vi mistet!

    18. Kan du ikke ta litt bilder av dine små favorittsteder i storbyen. Det som gjør Oslo til et personlig og unikt sted selv om det er i storbyen.
      Ha en toppers dag 🙂

    19. cathrinehenriksen: Det var jo mange morsomme forslag her da 🙂 Kreativt helt klart 🙂 Får se hva jeg får til i regnværet 😀 Jeg skriver ned, og prøver å tolke litt her 🙂 Tusen takk for forslag 🙂 Klemmer i vei <3

    20. Hihi , jeg som ville utfordre deg å løfte noe tungt …Jaja , hmmm….må kanskje tenke på denne litt mer .
      Men du hva med en mørk person ( sånn der helt svart kledd , gjerne med langt hår . Mann altså ) .
      En dyster plass ( kirkegård er ett eksempel )
      Haha , ja nå hørtes ikke dette så bra ut …i mitt favør ;-D
      Dårlig på tips i dag , men hmmm….Hva med en litt sjelden fugl ?
      Eller…. tre forskjellige hunderaser ( i tre forskjellige størrelser ) . Da må du snike litt 🙂 Hihi… 😀
      Kommer sikkert inn mange fine forslag her med andre mer oppfinnsomme temaer , så masse lykke til og god søndag Frodithen <33

    21. dedicat: Jeg noterer og skal prøve å gjennomføre, hvis mulig. Her striregner det akkurat nå, så jeg må kanskje forte meg 😀 Men får se, jeg tar noe i dag og noe i morgen tror jeg, og jeg har snø på jobben….så kan vel by seg en sjanse 🙂 TUSEN takk for innspill og forslag. Moro å gå på foto -utfordrings-oppdrag 🙂 Ha en super dag 🙂

    22. Elin Slåen: Takk for forslag 🙂 Det striregner, så her kan man finne ensomme folk, eller dyr i massevis 🙂 Er så gøy å gå sånn på foto-oppdrag. OG noen kan jeg ta i dag, og noen i morgen eller noe 🙂 TUSEN takk <3 klem <3

    23. Helge: Flott 🙂 Takk for forslag 🙂 Jeg skal finne en tolkning av levende fisk, selv om jeg ikke drar til Hoedøya, eller Aker Brygge 🙂 Det gjelder å tolke oppdragene 😀 Have a Nice day 🙂

    24. Ja nå ba du jo om det,, så ut å ta bilde av noen herlige østlendinger som gørrkoser seg i snøskavlene 😀 Det er mulig det må bli av den ”snikete” karakteren 🙂

    25. Gøy 😀
      Da velger jeg “aleine/ensom”. Det er jo ikke helt det samme, men man veit jo aldri hva noen andre føler føre man spør, så da må du bestemme stemningen 🙂
      Kos deg på foto-tur 😀

    26. natheless: Supert!! Jeg setter så pris på at du kommer med fint forslag 🙂 Det er moro å løse det, tolke det og finne noe fint å vise senere, ELLER rart 😀 Takk <3

    27. Du har vel tatt bilde av det meste du. Vil at du skal forlate dyreriket litt og se under vann. Tenkte mere på fisk nå jeg, ikke frossen fisk du finner på butikken. Men så sprell levende som mulig rett fra sjøen. Ikke slik at du skal hoppe på en tur med en hobbyfisker, men det er vel noen fiskeutsalg på kaia i Oslo tror jeg, hvis du går retning hvor båten over til Hovedøya fra. Tok den båten engang og da mener jeg at jeg så fiskeutsalg. Vil gjerne at du tar bilde av en stor torsk eller sei eller hva det fiskes der. Håper du har “fiskelykke”. Have a nice day.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg