Tenk at det ble meg!! :-D

 Her står jeg igjen og spretter opp og ned igjen!! I ren og pur glede!!

 

For Tattavkvinnene-Sara sendte meg nemlig en premie i posten her om dagen. Og den kom i går!!

 

Og du vet jo hvordan jeg blir, når jeg får sånne ting i posten??!! River opp på trikkestoppet, på vei fra posthuset. Sitter døgnvakt ved postkassa når jeg vet noe er på vei….osv. Jeg er en pakke-hund…Og det uansett om det er noe jeg vet hva er også 😉

 

Jeg rev av papiret….for bare å finne mer… 😉

 

…og så kom det vakre synet…MASSE fine produkter til hår, hud, negler…ja…til hele meg 😀

 

Så den lille konkurransen til Sara, ga meg altså alle de flotte tingene her!!!

 

Takk skal du ha Sara!!

 

Og du….nå er Sara i gang med påskenøtter også.. Så klikk deg inn til henne, så kan du være med der og kanskje vinne noe fint du også 🙂

 

 

 

 

#premie #gevinst #tattavkvinnene
28 kommentarer

Siste innlegg