Mer HÅR :-)

For deg som har vært innom meg før i dag, er dette bare en liten fortsettelse….

Jeg holder på med å gjennomføre noen oppdrag på vegne av leserne mine. Jeg har fått utfordringer på en liste som jeg skal gjennomføre, fotomessig altså. Mange morsomme oppdrag. Og en av de var HÅR, som sitkkord… Og ser du inn HER, så finner du morgenens innlegg om HÅR…Og på det innlegget finner du også listen jeg skal gjennomføre ;-D

Men jeg har sett så mye flott hår i de siste dagene, så jeg MÅ bare vise deg et par frisyrer og herlige farger til, som jeg fikk tatt i ettermiddag <3

 

 

Jeg kommer snart til  å bli arrestert….pga all denne snik-fotograferingen rundt forbi…. 😉

 

Har du farget håret noen gang?

Hvilke farger har du hatt?

 

 

PS: HUSK: – FRODITHS PÅSKENØTTER- starter i morgen tidlig

 

 

 


#hår #oppdrag #utfordring #foto
35 kommentarer

Siste innlegg