Trekning av vinneren i Frodiths Påskenøtter- Skjærtorsdag

 Her har jeg stått på i dag…Med rumpa opp og hodet nedi ei vaskebøtte…Har vasket kjøkkenet, og planlagt litt saker og ting.. Og innimellom har jeg skult bort  på sjokoladen i påskeegget mitt….

Og det var godt å gå å glede seg til… å kanskje skulle spise litt av det, når jeg var ferdig å vaske….

Men etter en stund begynte jeg å bli litt sur…..for nesten HVER gang jeg tittet bort på det….. så var Salt der…på hodet i påske-egget mitt, med rumpa i været…

Jeg måtte ærlig talt DRA krokodillene ut av munnen på henne!!! For jeg synes nemlig ikke at sånn oppførsel skal belønnes, så krokodillene mine fikk hun IKKE!! Dro henne ut av egget etter halen…..

Og ikke før hadde jeg fått fjernet HENNE…

….så satt jammen meg Pepper der…med snuten siklende over hele sjokolademusen jeg hadde sett meg ut!!…. Han tittet opp på meg med de uskyldigste øynene….Men det hjalp ikke det spøtt!! Han vet at HAN får ikke trekke noen vinner i dag hvertfall…

 

Så både Salt og Pepper “mistet” de gule genserene i dag…Nesten som folk i ekte “reality-serier” mister godene sine…De gule genserene er KUN til de med god oppførsel, som har en sjanse til å få trekke vinneren i bollen….

Så muligens virker jeg  litt “snurt” av meg, men i dag ble den gule genseren tildelt Kanelogsukker, som nærmest har vært som en engel å regne de siste dagene…Så han skal jammen få lov å starte dette ballet.

Men først svarene :

 

 

Dette var så klart…

 

Kronprinsesse Victoria av Sverige

 

Og dette var…

 

Komiker : Harald Eia

 

Og denne stakkaren som har blitt halt og dratt i på alle kanter var….

 

Påske-nøtte-sjefen: Roald Øyen

 

 

 

Og her sto det:

 

 

 

 

 

Ja, da er Kanelogsukker klar han…Og han rask som en hare, fyker nedi bollen og kommer opp med en gulle-god lapp…og på den står navnet på vinneren. Og uten noe mer dill-dall og snikk-snakk….uten noe mer utenomsnakk og dikkedarer….. Her er vinneren og det ble:

 

 Gratulerer Annebe!! Koselig du ble trukket av Kanelogsukker 🙂

 Jeg sender påskeegg påskeaften tenker jeg 🙂

 

 

Og for deg som ikke vant:

Ikke fortvil, det kommer nye muligheter 🙂 I morgen er det kanskje deg. Det er 4 påskeegg-premier  igjen.

Jeg åpner i morgen i 8-tida som vanlig, så da får du kvesse nebbet og klørne og gjøre deg klar 😉

 


 

 

#påskenøttesvar #påskeegg #premier
37 kommentarer

Siste innlegg