Troll-Karo helt uten trolltendenser ;-)

Hipp-hurra rett og slett!!

I dag er det Karoline sin dag. Og det var jammen sånn at hun nesten fikk en dobbel bursdag å feire, for hun har nettopp født ei nydelig lita jente også. Karoline er ei koselig jente her i blogg-leiligheten . Hun virker varm, mild og beskjeden, sånn bare observert fra bak tastaturet her da. Men de varme, fine øynene hennes kan ikke tale SÅ feil. Det MÅ befinne seg en varm og god person bak de, og ikke noe trollete i det hele tatt 🙂

Karoline har vært hjemmeværende en stund, med sin sønn, som heller ikke er så gammel. Så hun har hatt nok å henge fingrene i med stor mage og alt de siste månedene.  Hovedgrunnen til at Karoline er hjemme er fordi hun har ME. Hun skriver ikke mye om det på bloggen, men det jeg har lest gjør at jeg vet at det ikke er særlig lett. Og hvertfall kan det umulig ha vært lett å gå gravid med nr 2, og ha en liten vilter tass i tillegg.

Ut fra det jeg har lest hos Karoline og fra det hun har lagt igjen av kommentarer hos meg, så oppfatter jeg henne som en dame med bein i nesa. Hun er mild men bestemt tror jeg.Og har full kontroll på mann og barn 😉

Når hun skal ut på reiser, liker hun å dra til favoritt-stedet Tenerife, eller Italia. Men Irland er også et reisemål hun liker godt.  Hun liker mye forskjellig når det gjelder film, bare de ikke er for blodige. Men som favoritt har hun historisk drama og fantasy. Av farger liker hun rosa og blå, og hennes hobbyer er scrap-booking, sying, matlaging og riding.

Og i dag har hun altså bursdag!!

Gratulerer så masse med dagen Karoline! Du er ei knakende flott jente, og jeg tipper den lille familien deres har det supert akkurat nå  🙂 Jeg håper du får en fabelaktig dag, med kake og masse kos med store og små i huset ditt 🙂

Stor bursdagsklem fra meg og de andre her inne <3

 

Ta deg en kakebit her hos meg også 🙂

 

 

 

 

Og til deg som leser dette, hvis du vil se den nydelige babyen hennes også, så ta deg en tur inn til henne <3

 

 

#bursdagsinnlegg #gratulerer #trollkaro
29 kommentarer
    1. Lisbeth Pedersen: Oi, gratulerer til yngst din da 🙂 Og feire i mange dager til ende 🙂 Ja, da må du kaste deg i bakingen 🙂 Ha en super dag du også Lisbet <3 klemmer <3

    2. Eva: Ja, ikke sant 🙂 Hun er supersøt 🙂 Og koselig. Jeg håper du har en super -dag Eva, for du er søt og koselig du også vet du <3 Klemmer <3

    3. Gratulerer med dagen til henne 🙂
      I dag har min yngste 18 års dag. Den feires over noen kvelder med forskjellig besøk. Så nå får jeg begynne å bake 🙂
      Ha en superfin dag
      Klemmer

    4. Grattis til henne – damen har en fin blogg og pene barn. Gratulerer så mye og håper hun har en fin feiring i dag.

    5. Så koselig å ha bursdag 🙂 Og så pen dame 🙂 Og imponerende å ha to små barn når man vet hvor slitsomt det er for mennesker med helsen på rette stedet. Gratulerer så mye til henne 🙂
      Og en fortsatt fin dag til deg Frodith 🙂 Klem <3

    6. cathrinehenriksen: Ja, det ble så stilt …. Men det er lov, og man kommer tilbake når man er klar. Jeg er litt sliten selv om dagen,men nå skal jeg prøve å komme ut i sola.. 🙂 Snart. Stor og god klem til deg <3

    7. med ny baby og alt ,hun er buzy
      eg skal snart på jobb og skal vaske huldrehåret først så her løper eg litt til og fra klemmeting i fart!
      <3

    8. annebe: Ja, fint bilde, og de snilleste øynene jeg har sett på lenge 🙂 Ja, kom og spis 😀 Jeg må spise litt sunt i dag jeg også, og har mye greier på gang her nå.. 🙂 Litt spennende 🙂 Klemmer til deg også Annebe <3

    9. Gratulerer til fine Karoline 🙂 Fint bilde av henne og gutten her og jeg har sett bilder av den nydelige jenta også :)) Kaka så veldig god ut…kommer innom å tar et stykke senere i dag..må spise litt sunt først på dagen..hehe…:) Klem til deg og bursdagsbarnet <3

    10. Hipp Hurra, og den kaken tar jeg gjerne en bit av 🙂 Ha en vidunderlig torsdag. Og forresten…det er ikke helt sikkert guttene klarer å stille lag til N.Cup, og da ser det mørkt ut for oslo-uken min. Fristen er i morgen, så vi får se. Kanskje jeg må ta toget til Oslo om ikke 🙂 klemmersnartfredagsklemmer

    11. Gratulerer med dagen Karoline 🙂
      I dag skal jeg på partilederduell på formiddag, på instruktørmøte på ettermiddag og på taekwodotrening med Emma i kveld 😀 Full-fart-torsdag. Men, i morgen er det fredag og vips så er det helg igjen.
      Håper din dag blir toppers!
      Stor torsdagsklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg