Rar dag…

I dag har vært en rar dag…. Jeg skulle jo egentlig treffe Ladyaugust, bloggsøster og venn. Og vi skulle gå på kafe og alt. Riktig kose oss, som vi pleier når vi treffes 🙂

 

Men det var jo planen før naboen hadde ødelagt nattesøvnen min og jeg ikke hadde sovet NOE hele natta nesten..

For når han hadde gjort sitt i løpet av natten, var jeg helt gåen når morgenkvisten kom…. helt sippete og føltes som jeg var syk omtrent. Så da fikk jeg heller bli her hjemme å bare sove og være lei meg, til det gikk over…

Nå har jeg fått sovet litt, men er trøtt og sliten fremdeles. Ville bare innom for å takke alle som har stukket innom og sett på “boligannonsen” vår, og delt innlegget og ellers kommet med oppmuntrende ord.  Blomster til dere <3<3

Og har du ikke sett “annonsen” så er den HER.

Del den gjerne, jeg vil nå flest mulig.

 

 

#takk
40 kommentarer
    1. Ritamarita: Å JAAA, det hadde vært noe altså, og bodd på Kampen 🙂 Vis henne “annonsen” min, som var på innlegget før det du svarte på nå. Jeg krysser fingre for at hun ikke har, og at den er i litt størrelsen vi trenger 🙂 Stooooooooore klemmer for at du prøver <3<3

    2. hei på deg fargerike blomst <33 Dette hørtes absolutt ikke bra ut:-( og det preges i hverdagen din med at du får underskudd søvn og ro.. føler med deg, var litt sånn der vi bodde før vi flyttet ut på landet .. Jeg skal sjekke med ei dame på jobben min som skal leie ut en leilighet på Kampen, hvis den ikke leid ut allerede da.. :-/ Du får svaret i morgen ettermiddag.. Ok ? 😀
      Klemmer er på vei til deg <33

    3. margarites: Nei, hele helga blir litt ødelagt. Jeg skal glemme hele han, så fort vi har noe nytt 🙂 Er hos mamma, spiser tiramisu-kaker 🙂 klemmer <3

    4. Eg vet alt om hvordan man går glipp av ting når man er sliten eller utenfor…så den er helt grei 😀
      Du er innom meg når du har tid og overskudd….ingen besøksplikt <3
      Kose deg hos mammaen din fineste du klemmetingene <3

    5. cuskima: Det gleder jeg meg til også 🙂 Jeg satt akkurat inne hos deg og surra, er hos mamma og hadde litt ledig tid. Sittet og sett på innleggene fra i går også, som jeg har gått helt glipp av. Jeg kommer sterkere tilbake 🙂 Spiser tiramisu-kaker <3 klemmer <3

    6. Eg vet alt om å ikkje sove….så eg unner ingen det…..gleder meg til du forteller oss at du har funnet det mest perfekte stedet <3
      Klemmetingene <3

    7. Uff det er ikke noe gøy når en planlagt finfin dag blir ødelagt av naboer som ødelegger nattesøvnen! Men dere får ta det igjen en annen dag, selv om det er en mager trøst. Det viktigste er at dere finner en fin leilighet dere kan trives i, uten at det går ut over nattesøvn. Med gode og samarbeidsvillige naboer, som man heller kan ha glede av. Håper dette blir en fin søndag. Klemmer <3

    8. Fru Stussli: Så bra, tusen takk <3 Ja, Trondheim flott by! Du kommer nok til å savne, men han klarer seg fint sikkert. Ja, lyst å filleriste heg også, men det kan man jo ikke heller 😀 Det blir spennende med Paris 🙂 Bare gjøre som du føler deg komfortabel med 🙂 Stor søndagsklem tilbake <3

    9. Jeg har delt annonsen og ser at jeg har venner som har delt igjen 🙂 Så da håper jeg det funker.
      I dag skal vi lage annonse for å skaffe sønn og kjæresten leilighet i Trondheim der han vil studere. Litt langt unna mamma, men Trondheim er jo en flott by…
      Naboen din skulle jeg likt å filleriste. Jeg er glad jeg ikke er mammaen hans for da hadde jeg skammet meg! FY til ham!
      Jeg har kjøpt meg guidebok til Paris og skal sette meg ut i solen med den og kaffe. Tenk om 4 dager vandrer jeg rundt der alene… :-O Skummelt og spennende på en gang 😀
      Stooooor søndagsklem

    10. Helge: Ja, har sovet i natt. Ja, helt grusomt at noen er så hensynsløse. Vi får håpe vi finner noe fort 🙂 Her blir det ikke noe rengjøring, men en tur på landet 🙂 Kos deg ute i dag og ha en fin dag 🙂

    11. Hanne: Ja, vi er hvertfall ikke problematiske, skulle jammen ønske han du kjenner hadde bodd i nærheten av Oslo 🙂 Vi er stille, rolige OG sikre betalere 🙂 Jeg håper også vi finner noe fortere enn svint 🙂 For dette går ikke.. Jeg har sovet i nat heldigvis 🙂 Helt grusomt å ikke sove…føler seg syk etterpå 😛 Håper du får en fin dag 🙂

    12. Vanja: Nei, uten søvn blir man ganske gåen. Og det er ikke snilt, helt enig. Han kan ikke tenke i hele tatt. Han gjør det med vilje nå om dagen…helt klart.. Håper du får en god dag du også 😉

    13. karidansen: Ja, det er normalt. Han hører ikke på oss. Og utleier har snakket med han, og da sa han at han ikke bråker. Og det trodde de på tydeligvis. Vi orker ikke kjempe i motvind, og sa opp. Håper det dukker opp noe fort. Her blir vi ikke, for vi HAR sagt opp..

    14. dedicat: Nei, det er ikke lett, for de som leier ut bor ikke HER. Og han som bråker sier han ikke gjør det. Og de som hører det verst er vi som bor UNDER… så det blir vel ord mot ord. Men vi har bodd hos samme utleier i forskjellige leiligheter i over 20 år, uten å klage, så de burde tro på oss, synes jeg da. Takk 🙂

    15. Håper du har sovet godt inatt. Rart at det er slik at noen må ødelegge slik for andre. Håper dere får napp – lang prosess, så lykke til. Loffa rundt her i går, ble en liten sjau med støvsugern i stue før en sykkeltur på 4,5 mil. Blir så utrolig fort trøtt når kvelden kommer, kanskje det er mangel på vitaminer som er årsaken til det. I dag blir det fint vær ute så nå må jeg ut. Det er bare noen småting som gjøres først. Ha en fin dag.

    16. cuskima: Jeg tenker også det som regel, på dagtid, når vi farter rundt på visning etc. At vi skal få noe fint og at det er en mening med dette. Skal love at jeg ikke tenkte noe sånt i hele tatt etter en sånn natt… uten søvn…da er det bare svart… Men jeg har sovet i natt, så satser på en bedre dag 🙂 klemmer <3

    17. Lisbeth Pedersen: Han har sagt til dem at han ikke bråker høyt, og da trodde de på DET i stedet for tydeligvis.. Vi skjønte fort at vi kjemper i motvind, og sa opp.. Sovet i natt hvertfall 🙂 Klemmer <3

    18. Eva: Ja, så ille er det, og de dagene det ikke er sånn så går jeg likevel rundt med høye skuldre for om det SKAL bli sånn, om du skjønner…Sovnet tidlig i går 🙂 Klemmer <3

    19. Uff, så vondt å ikke få nok søvn!
      Jeg kjenner en som leier ut hus, om enn ikke i Oslo, og han har slitt veldig med å kaste ut leieboere som ikke betaler. Det virker som leieboere har alle rettigheter på sin side, så sikkert ikke lett for utleier hos dere heller, selv om det jo er han over dere som burde flyttet.
      Håper du får sove til natten, og at dere får dere et nytt sted å bo!

    20. Det er utrolig kjedelig når natte søvnen blir ødelagt av andre. Ødelegger planene fine er heller ikke snilt.
      Jeg lå pal i hele går og ikke bedre idag. Vondt i halsen og feber. Ikke helt min plan.
      Håper du får en grei søndag:)

    21. Det er synd at det er den som lager uro som “jager” vekk naboene…… Det er normal folkeskikk å holde et lavt lydnivå mellom klokka 23.00 og 07.00. Da sover jo de fleste – i alle fall hvis de skal på jobb neste morgen. Kanskje dukker det opp et husvære dere blir kjempefornøyde med (slik som cuskima sier) Så ser dere i ettertid at dette førte til noe godt, sjøl om det var ille da det sto på! Jeg krysser fingrene for det – hvis det ikke blir en god løsning der dere er! 😀

    22. Jeg så annonsen og følte skikkelig med dere,, men jeg bor jo himla langt unna og jeg tror ikke noen av mine venner har hus eller leilighet der nede. Men jeg håper virkelig at dere lykkes fort og greit med å finne noe. Men egentlig så burde jo huseier kvitte seg med de som holder det gående hele natta. Men jeg vet at det å si opp leieboere er en ikke helt enkel prosess i dag. Lykke til 🙂

    23. Uff det er jo helt sprøtt, kan de ikke bare hive bråkmakerne ut da? Håper dere finner en ny leilighet snarest, men burde jo ikke være slik at det er dere som må flytte. Ha en fortsatt fin lørdagskveld 🙂
      Klemmer

    24. Åh himmel, er det sååå ille? Jeg har ikke sett boligannonsen din, men skal ta en kikk på den. Og ønsker dere masse lykke til med det hele. Å få nattesøvnen ødelagt av ubetenksomme mennesker er noe jeg har bred erfaring med selv. Det endte med at det var naboen som flyttet, ikke meg 😉 Jeg kan gå inn for å være riktig vemmelig når jeg virkelig vil. Men jeg liker det ikke. Liker bare å være snill og grei. Men å være dumsnill er uansett ikke en god egenskap.
      Håper og krysser fingrene for god nattesøvn denne natten 🙂 Sender gode og varme klemmer til deg <3

    25. Jeg må nesten begynne å følge bloggen din 🙂 gå inn på bloggen min og trykk “legg til som venn” så kan vi følge hverandre 🙂

    26. Føler med deg du vakre! Du har jammen holdt ut dette lenge og sånn skal ingen ha det. Håper han er stille i natt da. Klllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemer i fleng! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg