Litt å bryne seg på… ;-)

Neida…dette er ikke noen pausefisk… 😉

Noen husker sikkert at jeg ba folk om å utfordre meg, gi meg rare foto-oppdrag som jeg skulle gjennomføre?? Vel, jeg er jo langt fra ferdig ennå.. Utfordringene/oppdragene har vært varierte og mange, og jeg koser meg fremdeles med å gjennomføre dem. Er du nysgjerrig på de jeg HAR gjennomført ligger de i kategorien FOTO.

Levende fisk   – oppdraget fikk jeg av Helge , bloggløs bloggvenn. Og denne utfordringen var ikke lett. Han foreslo at jeg kunne ta meg ned til Aker Brygge og lete opp noen båter som hadde fisk til salgs, helst sprell levende fremdeles osv.. Jeg er ikke der nede så ofte, men jeg fikk likevel til å fotografere levende fisk, da jeg gikk forbi dette akvariet her om dagen inne på et kjøpesenter 😉

 

 

 

 

 

 

Så jeg får bare håpe at dette sto til forventningene. Og jeg sier meg dermed ferdig med oppdraget.

Oppdrag utført!!

 

Har du fotografert fisk noen gang?

Har du akvarium, eller har du hatt akvarium?

 

 


 

 

 

33 kommentarer

Siste innlegg