Når hodet blir for stort!! :-D (Og kåring av vinneren i dagens konkurranse ;-) )

Slik er det når hodet føles ALT for stort….  Enda større enn til vanlig…

…og ganske så vondt…Det føles som det skal sprenge…MEN…

Jeg er blid som ei lerke likevel…en merkelig følelse i dag. Humøret er på topp, jeg har bare en heidundrandes hodepine…og det har jeg hatt i hele dag, uten at det har tatt knekken på humøret..

Jeg er bare innom for å dele ut PREMIE og HEDER og ÆRE til vinneren av dagens lille konkurranse.

Mange har vært innom meg i dag. Få har gjettet. Og jeg visste det var en litt krevende oppgave, så man må like både litt tegnspråk, ha litt tid og lyst å sette seg med små kodete beskjeder for å gjennomføre.  SÅ det var ikke så mange som var med, desto flere sjanser å vinne for de som var med.

Og premien i dag er hemmelig som bare det…Så bare den som får, får se…Og gjerne dele ut på bloggen sin. Men jeg sier INGENTING!!  Hi-hi..

De som hadde riktig var : Cathrinehenriksen, Evaswindow, Hanne, Miss Imperfektum, Lisbethpedersen, Natheless, Fru Stussli, Margarites, Inilssens/Fidolina,

Og den som vant, etter hederlig hjelp fra Hr Frodith, var:

Miss Imperfektum

 

 

Og riktig svar på denne meldingen….

var:

MENINGEN MED LIVET ER Å GI LIVET MENING

 

 

Ha en fin kveld, med mening <3

#konkurranse #svar #vinneren
47 kommentarer

Siste innlegg