Frodith-dansen….

Å jasså…du trodde ikke jeg kunne danse….? Vel, jeg kan det altså…Danse rundt omkring, lage små piruetter, hoppe opp og ned…. NEI…det er ikke bare KARI som kan danse….Karidansen…

Jeg er ekstra flink til å danse gledes-dansen!! Opp og ned…. hoppe omkring, med små gledeshyl….

…når DENNE karen har vært på besøk….

Og han kommer jo titt og ofte om dagen…og sluntrer ikke unna jobben sin…som han noen ganger i perioder kan han en tendens til…Men jeg må si han er flink om dagen, den hengslete guttungen…. Jeg mistenker IKKE lenger at han ligger hjemme og KULERN , i stedet for å gjøre jobben sin…. OG jeg tror IKKE lenger at han er kidnappet og brakt ut av landet…. Neida…han leverer både brev, regninger OG pakker om dagen… Så her er det ikke lenger spindelvev over postkasse-døra…. 😉

Og i går hadde han med noe fra Karidansen!!!

Og da MÅTTE jeg ta Frodiht-dansen…Ikke sant??

Denne lå der!! En flat spennende pakke. Og jeg ventet INGENTING!! Sprang opp i 2. etasje…Rev opp…

 

Og der lå koselig brev fra Karidansen, og en fantastisk fin gave. En lydbok til meg, som hun har laget selv for noen år siden. Jeg gleder meg VILT til å høre på. Jeg liker jo ikke så godt å lese med øynene mine, fordi jeg har noen øyeproblemer. Og lydbok er tingen. Og med spennende historier om høner og den slags, se DET er helt i min gate. Selv Høne-Pøne glelder seg 😀

Tusen millioner takk Karidansen!!! DU er en knupp, og jeg må jo vise alle sammen det fine du ga meg <3

Gleder meg til å høre, om spennende barndomshistorier 🙂 For de tingene du har delt på bloggen din hittil er gull verdt hvertfall 🙂

 

 

Kjenner du bloggen til Karidansen?

Har du lest de små fine historiene hun skriver om av og til?

Har du fått morsom post i det siste?

 


 

#takker #gave #karidansen
58 kommentarer
    1. du kan jo spørre og si de må være ørlige og at du flytter pga ekstrem nabostøy.
      Lyger de på visning kan du kreve nedsatt husleie eller kompensjon

    2. ladyaugust: Har potensiale, vi likte den, og de skulle male litt før innflytting, så det lover veldig bra 🙂 DA må du komme på besøk vettu 🙂 Klemmer i vei <3

    3. Fru Stussli: Så spennende med i morgen 🙂 Du må kose deg masse, og om du ikke er på blogg, men kjeder deg litt, så bare send en sms eller noe 😀 Og jeg lar høre fra meg på sms, om det blir noe spennende de dagene du er borte 🙂 Kos deg masse og klem fra en sommerfugl 🙂 <3

    4. Tittei
      Null hull, nye klær og uventet kaffedate med en god venninne <3 Det ble en strålende dag.
      Så spennende det blir med leiligheten. Krysser det meste for at dere får den 😀
      I morgen er det Paris og da får jeg ikke lest personlige meldinger her inne mens jeg er det for laptoppen blir hjemme 😀
      Stor klem full av sommerfugler

    5. Karina Larsen: Ja, kjempekoselig 🙂 Og med den morsomme tittelen på lydboka så MÅ jo dette bli gøy 😀 Glad som en lerke jeg når jeg fikk pakken 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    6. cuskima: I dag så vi en som ikke var verst, og som de sa de skulle ta noen malingstrøk på før man flyttet inn 🙂 Og ikek verst dyr til å være midt på løkka heller 🙂 Så deilig å begynne om igjen også på en måte 🙂

    7. jada det er dyrt,men kanskje du kan velge noe med alt dere har savnet om dere alikevel må betale likssom.
      Gleder meg til dere har nytt hjem <3
      klemmetingene

    8. ladyaugust: Ja, pakke igjen!! Tenk meg da, jeg er jo sååå pakke-hund, og nå får jeg OFTE pakker..I det siste…og det er veldig moro 🙂 Jeg blir aldri lei. Og denne ser supermorsom ut 😀 Skal kose meg med lydbok 🙂 Vært på visning i dag 🙂 Klemmersøsogsnopklemmen <3

    9. cuskima: Jeg begynner også å skjønne det nå…Selv om det kommer en del, så virker utleiere litt desperate 🙂 Eller ivrige i det minste. Men dyrt er det lell 😮 klem

    10. annebe: Jeg liker godt historiene hennes på bloggen. Og hun har humor og engasjement 🙂 Jeg ble kjempeglad 🙂 Koselig <3 klemmer <3

    11. cuskima: Nei, man skal ha litt tid å kose seg, det er viktig 🙂 Vi fyker som sprettballer rundt i byen nå fra hus til hus… Men får vel noe snart 🙂 Ganske sliten om dagen jeg også…eller veldig egentlig 😀 klemmer i lange baner <3

    12. Så moro det var da…og ja hun forteller så fint på bloggen ,så dette blir sikkert moro å høre på :)) Og er det noen som fortjener pakke så er det du :)) Klem<3

    13. Eg er ikkje så veldig travel,men har bestemt meg for å trappe litt ned på jobbing fremover…eg orker ikkje å være så konstant utslitt hele tiden…er jo helt utrolig at eg bor alene og huset er superrotete og eg har null overskudd til noe….men eg er frisk altså…bare slapp…..vårslapp kanskje? Blir oftere det enn høstdeppa 😀
      krysser fingrene for det beste hjemmet
      klememtingene <3

    14. JAA reklame!! haha
      herre, at eg ikke kom på det! jaja! )ordene kommer sakte men sikekrt tilbake, så til slutt så er det bra i skallen på meg også.. )
      hmm ja kanskje jeg skal svinse meg en tur innom henne nå da og snooke litt!:P haha

    15. Karoline Johannesen: Ja, var ikke det koselig. Noen ganger føler jeg meg som verdens heldigste. Fått mye fint i det siste .-) Bloggen hennes er veldig koselig, anbefales å gjøre nærmere bekjentskap. Hun er artig 🙂 Koselig at du unner meg så fine ting 🙂 At folk er glad på ens vegne 🙂 Kos deg med dagen og babyen <3

    16. Helge: Ja, hun er en flott dame 🙂 Og ikke lenge siden bursdag nei. Jeg hadde tegnet henne og alt 🙂 Jeg klipper også Master Card i to, vil ikke bli fristet til noe tull nei.. Men skattepenger, DET er bra post ja 🙂 Skal kose meg med den lydboken ja, tror den er morsom 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    17. Moving On: Ja, var ikke den fin? Og ser morsom ut 🙂 Henne bør du besøke, koselig dame, med mye humor og koselige historier 🙂 REKLAME mener du?? 😀 Ja regninger her også 🙂

    18. cuskima: Ja, en flott gave 🙂 Blir moro å høre 🙂 Ja, jeg håper du får høre at vi har fått et nytt hjem snart…Vært på visning i dag også…Og skal i morgen…. Er du travel om dagen, mye på jobb? Jeg rekker ikke lange samtaler om dagen, men lurer på hvordan det er med deg 🙂 ? Klemmer <3

    19. natheless: Ja, ikke sant hun er et artig og klokt bekjentskap? Jeg liker bloggen, og moro å få nye bloggvenner man finner fort tonen med 🙂 Som med deg også 🙂 Herlig lydbok. Jeg gleder meg til å høre 🙂

    20. Nemi Rebella: Ja, det høres lurt ut. Kanskje en hengekøye i den nye leiligheten 😀 Vi leter ennå… 😉 Ja, høres ikke en sånn lydbok litt morsom ut?? Da høna hadde hatt mensen liksom ;-D

    21. karidansen: Klart det må komme tilbakemelding 🙂 SÅÅ fin gave jeg fikk, og jeg gleder meg til å lese om høna 😀 Så koselig du likte innlegget. Og det er bare så fortjent å kunne spre litt videre hvor fin bloggen DIN er også, for den er leken og fin i stilen også. En egenart over den. Fint når man finner SIN form 🙂 God klem til deg <3

    22. Eva: Ja, du fikk pakke nylig også, og det er jo SÅ koselig. Og se at det ligger ting i kassa. Og jeg har fått så mye i det siste, av folk på blogg og andre 🙂 veldig koselig <3 Håper du har en kjempefin dag. Jeg har sett på leilighet, igjen 😀 Vi styrer på 😉 Klemmer masse <3

    23. Min matgale verden: Ja, er dikke dette en herlig gave, og en veldig morsom tittel på boka 😀 Her har det også regnet OG tordnet :-/ Oi, nå er jeg spent på hva som kommer!!! Si til meg da!! På bakrommet!!! 🙂 Klemmer <3

    24. Fru Stussli: Hvordan gikk det hos tannlegen? 🙂 Hadde du hull? Var det vondt? Jeg har stått på i dag, og vært på visning etterpå. Kanskje en vi likte litt 🙂 Håper dagen har vært kjempefin etterpå hvertfall. Vi her hatt aktivitetsdag på jobben. Vært ute hele dagen 🙂 Klemmer <3

    25. dedicat: Ja, jeg elsker ting i kassa jeg, og kommer det uventede gaver i tillegg, så blir jeg elleveill 🙂 Og jeg gleder meg til å få ro til å sitte å høre på dette. Humor på den damen 🙂

    26. Margrethe: Ja, hun har mange fine ting på programmet 🙂 Koselig og morsom dame 🙂 Ja, mest regninger her også…og det vil jeg IKKE ha 😀

    27. Kjenner ikke så godt til bloggen hennes, men har vært innom noen ganger. 🙂 Så koselig ide og sende deg en lydbok på den måten. Håper du koser deg masse med den 😀 Slike overraskelser er alltid morsomme, og du fortjener slike positive ting i hverdagen 🙂

    28. Tror jeg har vært innom der etpar ganger, hun hadde jo bursdag nylig om jeg ikke husker feil. Og da blir vi gjerne litt bedre kjent med henne ved hjelp av deg. Om jeg har fått noe morsom post i det siste? Via et brev fikk jeg vite at jeg får igjen noen kr på skatten – noe som er gøy. Litt artig var det jo at banken sendte meg et nytt MasterCard – men jeg bruker kun visa. Så det ble delt i to og rett i søppla. Karidansen var snill som gav deg en lydbok. Ha en fin dag.

    29. Nei så utrolig søt og fin gave!!
      det var snilt gjort! 🙂
      Nope hakke kjennskap til henne gitt =)
      Her er postkassen bare fylt til randen med sånn der post som vi ikke trenger.. kommer ikke på ordet/navnet på det akuratt nå, og masse rekninger!! hahaha

    30. åh for en vakker personlig gave!!!!
      ha en strålende dag og så gleder eg meg til å høre at dere har fått nytt hjem….klemmeting <3

    31. Så morsomt. Herlig med sånne historier og jeg kan danse litt av glede for deg her jeg også! Karidansen har vært et skikkelig artig bekjentskap. Om jeg har fått noe morsomt i posten i det siste? Ikke siden du sendt meg litt av hvert da! 🙂 Ellers er det nok meste reklame og regninger. Ha en herlig dag! Klemsiklem til alle dansedamer!

    32. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og omtale Frodith! Du kvalifisererer helt klart til betegnelsen “Knupp”. Du tar deg tid til å hjelpe (nesten) fremmede damer som “Står fast” i forhold til tekniske mysterier også. Dessuten er du et Frodig, Fantasifullt, Fargerikt og Fotograferende samlingspunkt her på blogg.no <3

    33. Guri såååå koselig altså 😀 Postkassen er som regel en kjedelig affære. Kun reklame og regninger. Men når noe sånt dukker opp sånn ut av intet, da fortjenes en dans 🙂
      Jeg fikk jo selv pakke her om dagen, fra Åse Helene, og det var så mye mer spennende enn de kjedelige regningene 🙂 Koser meg med den fortsatt 🙂
      Kjempekjekt å lese om dette her altså 😀 Unner deg den opplevelsen 🙂
      Ha en kjekk forventningsfull dag 🙂 Klemmer <3

    34. Oj, så spennende. Og for et morsomt cover på lydboken. Høres ut som du får le litt her. Tror jeg må kikke litt inn til henne ja 🙂 Ha en herlig onsdag, her plaskregner det, men jeg har fri, og det er godt. I dag skal jeg på spennende time i byen…..kommer i morgen, kanskje, hihi klemmer

    35. Så spennende!! Moro med slike gaver <3
      Hender det dukker opp spennende ting i postkassen. Det siste jeg fikk var koselig påskepostkort fra mammaen min <3
      Nå skal jeg ta meg sammen og kjøre til tannlegen :-/ Jepp, det er den årlige og i fjor skulket jeg... Fyttikatta som jeg angrer på det i dag!!! Heretter skal jeg være superflink.
      Ha en fortryllende dag!
      Mange klemmer

    36. Nemmen så moro 😀 Sånne overraskelser er gull verdt 🙂 Og det bekrefter vel litt av det jeg har sagt i et innlegg om kommunikasjon, at det man får via den gamle gode postkassa gir en helt annen følelse enn en mail eller en sms.Og uten å ta si noe negativt om det da 🙂 Og jada, jeg leser de fine historiene og innleggene til Karidansen, men jeg er elendig på tegnspråk 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg