Busy bees….. ;-)

Her er det ikke stort annet å si enn at vi er to busy bees om dagen… Eller buzzy bees… 😉

Vi flyr fra leilighet til leilighet i en vill fart…Over hele byen…Zummmmer avgårde i 120 km/t…fra den ene til

den andre…ikke blomst….men leilighet…

Og når man har stått på som bare det hele dagen på jobb i tillegg, og knapt hatt tid til  å tisse…. ja da

er det ikke en gang rolig når man står i ro…..

For da zummmmmmer det så voldsomt likevel av dagens lyder og aktiviteter, at det er som å ha hodet

inne i  en bikube….

 

 

Men tro det eller ei, livet er som en blomster -eng om dagen…og for en bie er jo ikke DET så ille som

du vel vet … 😉

 

 

Er du busy nå om dagen?

Blir hodet ditt litt for fullt når du har mye å gjøre?

 

 

 


#busy #bie #buzzybee #travel #tegninger
23 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Vi har begynt å pakke litt. Rent psykoligsik veldig deilig liksom 😀 Og godt med vår, og har en måned og flytte over tingene på vi 🙂 Betaler dobbelt en måned…

    2. Ja, hodet har en tendens til å koke litt når det er mye som skjer. Hele uken som var har jeg gått rundt med stiv nakke og skuldre og det føles ut som om noen har lagt 10 kg på skuldra. Men så fort leiligheten er i boks og vi blir ferdig med all den skriftelige forberedelse til bacheloren tror jeg ting skal bli litt lettere. Heldigvis har jeg ikke så altfor mange skift på hotellet i mai, jeg måtte bare si i fra til sjefen at bacheloren må prioriteres. Det er derfor jeg er litt lite på egen blogg og litt lite hos andre om dagen også, men om 1,5 måned er bacheloren levert (forhåpentligvis) leiligheten er byttet og det er snart bare jobb og blogg å fokusere på igjen.
      Nå som dere har kapret en leilighet kan jeg tenke meg det går litt lettere? Om litt blir dere kvitt bråkefanten over dere, også er sommeren rett rundt hjørnet. Ah, tiden vi har fremfor oss er herlig så det gjelder å ha tid til å nyte den litt opp i alt maset også 🙂

    3. margarites: Det er bra du passer på å ikke ha FOR mye å gjøre 🙂 Viktig 🙂 Jeg er ikke syk, men trøtt om dagen. Og bytter på å ligge i stua og på soverommet etter hvor mye naboen skal spille musikk på natta… Sjekk tilstanden på busy-biene i dag du 😀 Klemmer <3

    4. Her er alt som det pleier, akkurat passelig mye å gjøre. Jeg velger ikke så mye ekstra i hvert fall, selv om dagen i dag har gått i ett: jobb, hjem å lage middag, spise middag, kjøre ut og racerhandle for å rekke SAU-møte kl 19.00. Men nå er roen senket seg, og jeg satser på å komme litt tidlig til sengs. Har blitt knallforkjølet (igjen) så da føles det som om kroppen er litt redusert. Men heldigvis er det forbigående, så når solen skinner neste uke satser jeg på å være mye kvikkere i kroppen.
      Håper dere to buzzy bier finner en perfekt blomst å lande helt på, og at det ikke er altfor mange blomster som må besøkes på veien 🙂 Klemmer <3

    5. Du kan se de gode ting i alt og finner det komiske ut av ting. håper dere finner et bedre sted å bo snart.
      Ja, det surrer mye i hodet mitt nå…eller ofte kanskje. mye på gang hele tiden, men er takknemlig for at jeg lever.

    6. OOH!! spennende da.. om det er visninger dere skal på?
      håper dere finner noe dere kan like og trives med innen for en rimelig pris! 🙂
      Her skal dagen brukes på sofaen etter ukas 3 dyrlegebesøk!! oodjeez

    7. Ja, det kan jo bli litt voldsomt oppe i hodet når det skjer veldig mye på en gang – sjøl om det er morsomme og spennende ting. Ellers har jeg også erfart at det kan være skummelt hvis det skjer veldig LITE…. Da er det fort gjort å utsette både det ene og det andre og la dagene suse formålsløst av gårde…… 😛 Ja, takk ,begge deler, i passe store porsjoner….. Det er best…. for mitt vedkommende. Jeg ønsker at biene skal finne seg en riktig trivelig og passe stor bikube, der de kan dyrke Kjærligheten seg i mellom og holde på med alle sine travle gjøremål. Dessuten må det jo være litt tumleplass til Salt&Pepper, Høne-Pøne og alle de andre husdyrerene….. 😉

    8. Fått ny leilighet? 😀
      har det veldig travelt om dagene, sjefen sier at hvis jeg står på så får jeg fast jobb frem til skolestart og deltidsjobb etter det!! Så her er det bare å stå på å jobbe! 😀

    9. Livet mitt er roligere enn på lenge, og det nyter jeg til det fulle. Samtidig er det jo veldig godt når det skjer mye 🙂
      Ha en fin dag Frodith (og pass på at du får tid til å slappe av litt og ;))

    10. Hahaha da blir alt bare sukker og jordbær og fløte på 😀 Her er det full rulle igjen og ingenting er bedre og inni hodet er det stort sett ikke plass til mer hahaha gooodklæmme søsklæmmen <3 <3 <3

    11. Jeg er ikke så veldig busy bee her jeg er hjemme og venter på at kroppen skal slutte å verke..er på vei til å gi seg nå og det er bra.
      Haha, mitt hode er fullt uansett…. tenker på ganske så mye hele tiden jeg… kanskje jeg skal lære meg å tømme det litt av og til

    12. Nå håper jeg for deres del at dere får landet på et perfekt sted så raskt som mulig. 🙂 Det der må være et slit av en annen verden. Jeg er jo pensjonist, og burde ikke involvere meg når det er snakk om å ha det travelt. Men for tiden så har jeg bra med jobb ifm med korstevner, et vi skal delta på i mai og et vi skal arrangere selv i september. Det er en smule jobb da.. men moro 😀 Lykke til

    13. Leilighetsjakt er ikke lett, men til slutt kommer dere nok til å finne noe som passer dere kjempe bra! 🙂 Ja, jeg er selv veldig busy for tiden, tiden går alt for fort forbi i tillegg. Har så mye å gjøre på kun 2mnd igjen i Norge omtrent før jeg flytter. Mye som skal på plass, i tillegg til eksamener og jobb 😀

    14. Å, jeg håper disse to biene finner et fint krypinn snart! Med verdens besteste naboer som er musestille. Ja, for mye å gjøre er kaotisk inni hodet, og da setter man ekstra pris på når det roer seg igjen. Lykke til i boligjakt! 🙂 <3 Klem

    15. Håper dere finner en vakker blomst å lande på!!!! Her er det litt rolig om dagen, og det er uvant. Jeg liker å ha mange “baller” i lufta. Men det gjelder å nyte det, for jeg vet at nye utfordringer ligger der framme og venter. Men først er det helga og masse kos!!! Ut på tur til et annet land. Bilder kommer på mandag. Ha en fin dag! 🙂

    16. Alltid travelt her, men det er ekstra mye på panelet på våren.
      Husk å spis og sov godt, så kommer du igjennom dette lett som bare det.
      *klem 🙂

    17. Har fri idag derfor er jeg så tidlig innom. Håper dere finner den rette leiligheten, tilbudet er sikkert stort. Men beliggenhet iforhold til jobb er vel i tankene. Det er sikkert mange som flyr på visninger som dere utover nå. Drsar snart til foreeldrene mine derfra skal jeg en tur nesten inn til Sandvika. Ha en fin dag.

    18. Hodet er snart sprengt! Jobb på regnskapskontor i selvangivelses – tider er heftig…… det går så det suser rundt ørene! Men klokka 16.00. idag er det HELG! …. lykke til med summing di – håper dere finner noe snart!

    19. Jeg håper dere i all travelheten finner en leilighet akkurat passe for deg og resten av laget. At det blir plass til dere og at du får sove om natten igjen. Bizz bizz videre og lykke til:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg