Fra buzzzy bee- til lacy dovendyr… ;-)

Ja…her er vi igjen…l

Ikke mange dagene siden vi sto her og hang, og ba om leilighet…hvis noen kjente noen osv 🙂

 

 

 

Og hele uka har vi zummmet avgårde … Flakset både hit og dit…Bzzzet og surret….

Og når vi ikke fløy på leilighets-visninger, så var hodet rimelig kjørt likevel..

VI må ha vært supre på flaksing og på zumming i leilighetene…. For tror du ikke vi er FERDIGE!!!

VI har funnet vår “bi-kube”… 😉 En helt kjekk og grei liten sak MIDT i smøryet…

 

1

Så vi har landet!! Og nå blir det ikke mye zumming framover… Mer dovendyrfakter… 😉

Vi flytter ikke inn før 1. juni, og kan bruke en måned å flytte på….DET er deilig det!!

Er så glad, så glad, og tror at vi skal få det fint der. Og en dag…en dag skal vi nok kjøpe en egen leilighet også…

Men ikke ennå… for nå skal vi bo i denne bikuben 🙂 Eller BLOMSTEN om du vil….

 

 

Var vi ikke heldige som fikk leilighet så fort?? 🙂

 


 

 

 

 

 

#leilighet #flytting #tegninger
60 kommentarer
    1. Gratulerer! Så glad jeg ble på deres vegne for at dere fant et nytt sted å bo så fort 🙂 Har vært bortreist i helgen, så jeg henger etter når det gjelder blogglesing. 1.juni er ikke lenge til i det hele tatt, så dette høres helt supert ut! Håper dere kommer til å kose dere masse og at det er superhyggelige og omtenksomme naboer i nærheten. Tusen gratulasjonesklemmer fra meg <3 <3 <3

    2. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ja, det var deilig 🙂 Og glad vi kan bruke lang tid .-) vi begynne NÅ 😀 godt å føle man skal vekk herfra 😀

    3. Tattavkvinnene: Jeg kommer i meldingsboksen og tar en prat senere i dag, nettbrettet er kræsjet litt og har helt spacete farger og orker ikke langmelding her. Men har lyst til å si litt om området etc.. :-)Klem

    4. Åh, så deilig å finne noe så fort! Får jeg lov til å spørre om hvor? Vi har vært på Bjølsen å sett, men jeg likte meg overhode ikke i de leilighetene så vi takket nei. Men på tirsdag skal vi se på noen på Sinsen så vi krysser alt vi har for at de er mer “oss”. Er det et greit område å bo eller? Vi har jo bare bodd på samme plassen siden vi flyttet til Oslo, og hvis jeg kunne bestemt skulle vi fortsatt å bo her i laaang tid fremover for koseligere sted tror jeg man må lete lenge etter x)

    5. Miss Imperfektum: Takk, ja om en måneds tid begynner vi å forberede flyttinga 🙂 Ha en fin lørdag du også, nå sender jeg snart premien din <3

    6. cuskima: Det ble aldri høyt nok til at jeg kunne vekke vaktmesteren synes jeg, men høyt nok til at jeg ikke sovnet selv. Han står altså voksne mannen og rett og slett hopper opp og ned, i lange tider.. midt på natta….Garantert med vilje.. Stor god klem <3

    7. Fru Stussli: Ja, det skal bli så godt 🙂 Ja, snørrhvalpen har satt i gang for kvelden nå. Og han skal nok bare ut et par timer, så er han tilbake i natt med tøyset sitt. Men da skal jeg ringe vaktmesteren hvertfall!! Kos deg masse i Paris lille Bente 🙂 Jeg skal gå å kjøpe brus 🙂 Klemmer masse <3

    8. ladyaugust: Ja, deilig med god tid 🙂 Til flytt og vask 🙂 Nå er jævelen i gang her over igjen, og jeg vet hva som venter i natt, når han begynner sånn… Drar på landet i morgen og sover litt tror jeg…

    9. annebe: Ikke noe bedre plass, men omtrent likt. Men større bad 🙂 Jeg håper det også blir bra der. Er veldig i sentrum, og vi har bodd sånn før. Og trivdes da 🙂 Klemmer og fin kveld 🙂

    10. cuskima: Her er det plass til alle sammen fremdeles 🙂 Ja, blir superdeilig med sommer i nytt hjem. Han over lader opp til natta her nå… så jeg vet hva jeg har i vente… Men da skal vaktmesteren vekkes også hvertfall.. Og deilig med en måned å flytte på 🙂 klemmer i bøtter og spann <3

    11. Hanne: Takk skal du ha 🙂 Slapp særlig mange visninger ja 🙂 Ja, fint tidspunkt å finne noe egentlig, for prisene er litt laver tenker jeg 🙂 Og at vi FIKK i hele tatt 🙂

    12. Helge: Ja,snart kan iv senke skuldrene helt. Når vi har fått noen små ting inn der, i starten av juni da skal jeg være glad. Leiligheten er ikke noe større, men badet er det 🙂 Ja, blir godt å få en annen type ro hvertfall. Mannen over HER er splitter pine gal antagelig… Ha en fin kveld 🙂

    13. Nemi Rebella: Har en hel måned å flytte på, så blir ikke SÅ strevsomt heller, og bare å komme vekk fra galehuset her er SÅ deilig. Skal sove der nede og flytte ting i små doser…sakte men sikkert… Kjøpe ny seng og skap og alt 🙂 Blir moro 🙂 Så Huzzzza ja 😀 Klemmer på vei <3

    14. dedicat: Takk 🙂 Ja, det var 4. leiligheten vi så på, og var heldige og slapp lenge løpe rundt 🙂 Men fram til juni må vi visst reise bort i helgene, for her er det ikke særlig levelig for meg om dagen hvertfall..

    15. Åse Helen: Ja, det gikk fort, 4. leiligheten vi så på 🙂 Og nå er jeg SÅ klar for å komme ut herfra 🙂 Deilig vår på vei 🙂 Klemmer til deg <3

    16. Min matgale verden: Jeg er kjempeglad! Og uansett hvordan det måtte være der, så er alt bedre enn her nå!! Han er en pain in the ass, rett og slett!! Jeg gleder meg til å kjøpe ting og lage det hyggelig der nede 🙂 Og du må komme på besøk 🙂 KLemmer <3

    17. Jeg er så glad for deres skyld. Blir koselig å få sommeren der i den nye leiligheten.
      Så slipper dere alt tullet fra folk som ikke har blitt tørr bak øra 🙂
      Jeg sender en stor HURRAklem fra Paris <3

    18. Jaaaaa og hurra og så flott. Delilig at dere har litt tid på å flytte for det er jammen slitsomt men gøy 🙂 Masse grattis til dere <3 goodklæmmehælgeklæmmen 🙂

    19. Så fint å høre dere har funnet leilighet…håper det blir veldig bra der :)) ..og det gikk jammen fort ja…spennende tider nå da, ,får dere litt bedre plass enn dere har hatt også?..for det har vært rimelig trangt hos dere ..om jeg har oppfatta riktig…
      Til spørsmål i forrige innlegg..yngste sønnen hadde vært og overnatta et par netter…men det var min svigerinne som var på lunsjbesøk her i går :))
      Ha en super fredag videre :)) Klem<3

    20. Joda superheldige,men eg avr ikkje bekymret -eg tenker at dette skjedde fordi dere sku få det bedre…enn dere hadde det 🙂 tenk da..nå slipper du vente til høsten når alle andre flytter….så deilig med ny sommer i nytt hjem…..supermasse gratulerer med dagen……Håper fremdeles at blokkleiligheten deres har plass til alle oss andre ved siden av….ellers blir det ikkje såååå gøy 😛
      klemmetingene i haugevis!!!!!<3<3

    21. Åh, så flott! Gratulerer!! 🙂
      Slitsomt å måtte gå på så mange visninger, men herlig å lykkes tilslutt da. Det er nok mange som er interessert i leilighet i Oslo, men enda godt dere ikke måtte lete i august, da alle studentene er på jakt.

    22. Gratulerer. Dere var kjempeheldige – nå kan dere senke skuldrene litt og etterhvert planlegge all pakkingen som skal til. Regner med at dere flytter inn i en litt større leilighet nå, mere plass og større bad. Det var deilig for dere at dere slipper mere stress. Ha en fin dag.

    23. Smiler med dere nå 🙂 Gratulerer kjempemasse, og veldig godt jobba. Jeg håper dere blir kjempefornøyde og kan ha fokus på helt andre ting enn bråkete naboer 🙂

    24. Jaaaa, Hipp Hurra så bra :-D:-D. Nå ble jeg kjempe glad på deres vegne 🙂 Det gikk fort og nå kan dere glede dere og kose dere i våren. Stor klem på vei ♡ 🙂

    25. Å…..så bra altså. Ble så glad på deres vegne. Og som du sier, midt i smørøyet, der skal dere ligge å kose dere glugg i hjel! Grattis asså:) klemmerfredagslykkeligeklemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg