Prinsessen på landet :-)

Etter de siste 3-4 nettene å ha pendlet mellom:

 

soverommet og dyna…….

og ….stua og pleddet……

 

….og soverommet igjen….

 

…så drar jeg i dag på ….

….landet…der jeg vokste opp…Til det gule huset…og alle minnene…..

 

Og der skal jeg tilbringe natten som Prinsesse Frodith…

 

…i prinsesse-sengen som “dronning-moren” lager i stand.. Og jeg skal be henne

om ikke å legge frem en eneste liten ert en gang der i bunnen…For det trengs ikke lenger

bevis på at jeg ER en prinsesse…Og så kan jeg sove fredfullt til morgenen gryr,

og sola skinner…. 🙂

 

 

Hva skal du gjøre i dag?

Har du en prinsesseseng i barndomshjemmet?

 


 

 

 

 

 

#sove #tur #seng #landet

#prinsesse
55 kommentarer
    1. ladyaugust: Jeg tegner jo på pc-en jeg, men jeg har jo nettbrettet til mye annet, og på landet etc. Kjøper nytt i morgen, når er det helt psykofarger på det 😀 He-he Og nå skal vi ha indisk her 🙂 KLemmer søsklemmen <3

    2. Så bra 😀 Oh nettbrett må man jo ha eller en bærbar sak for ellers blir det lite tegninger. Her har Loke ult 5 ganger i natt så jeg er trøtt som en sokk. Koseklæmmen <3

    3. Tattavkvinnene: Vi har for første gang vært borti en sånn bråkebøtte, som ikke GIR seg… Se forrige svar, jeg skal forsikre meg at du ikke kommer i denne blokka. 😀

    4. ladyaugust: Her har jeg ladet max :-)Men nå har jeg ødelagt nettbrettet, krise!! Må kjøpe nytt på mandag. Fargene har blitt psyko og det er striper på skjermen… morgenklem <3

    5. Utrolig kjedelig å ha det sånn hjemme! Når det ene stedet man skal kunne slappe helt av og hvile ut på ikke er rolig da blir det slitsom i lengden! Jeg var veldig redd for at det skulle bli mye bråk og uro her i studentblokka, men vi har vært enormt heldige med naboene sånn sett! Veldig lite musikk og festing, så det har vært som en drøm. Nå er jeg bare spent på hvordan det vil bli på neste sted, håper ikke vi ender opp med å på i nærheten av sånne bråkebøtter som dere har gjort nå :/

    6. 😀 da får du lada batteriene max 🙂 Det er jo bare å komme i gang med pakkinga og sorteringa for slike ting tar tid. sååå spennende og herlig med nytt sted 😀 goooodklæmme <3

    7. ladyaugust: Jeg tror jeg skal sove godt i natt selv om jeg hadde DEN sene cowboystrekken 😀 Jeg gleder meg sååå til å flytte ut. VI skal begynne pakking og alt nå, selv om det er en måend til vi flytter og vel så det 😀 Kontraktmøte mandag 🙂 Godklemmer i bøttevis <3

    8. Oh en cowboystekk på sofaen er himmelgodt. Jeg fikk et trøtthetsanfall men klarte å klore meg våken så det blir natt snart. Vi var på shopping og i studio morsomt og en fiiin dag <3 klæmmegoodklæmmen <3

    9. rundtomkringtrorjeg: Håper du får en fin tur igjen da 🙂 Hvor går turen nå da? Jeg er jo ikke syk da, men bare helt utrolig trøtt pga den dumme naboen… Men nå har vi fått leilighet 🙂 God tur 🙂

    10. ladyaugust: Ja, du sover også dårlig, det er ikke noe gøy. Jeg har sovet 2 timer på sofaen her hos mamma, såååå deilig. Nå på kvelden 😀 Og så har jeg prinsesseseng i 2. etasje 😉 Drammen?? Hva gjorde du der da? Tror jeg må inn å lese 🙂 Klemmer søsklemmen <3

    11. Uff da, formen er ikke topp, masse god bedring)) God tur, selv resier vi til varmen i morgen, der solen liker seg)
      Har ikke prinsesseseng i gamehjemmet, der bor en jeg er onkel til, han arvet det vist…Men men) I dag så har det vert maling på morran, rakk jammen en joggetur og i solen utolig nokk, pakket og klar til i morgen .-9
      Ha en god kveld og håper zzzzz i natt da)

    12. Herlig 🙂 Du trenger å få sovet deg litt opp <3 Her er det liksom alt for lite søvn med den Lokegutten som lager rabalder men i dag har jeg vært i Drammen og det var fiiint <3 godklæmme 🙂

    13. ja men er helt knust….trøtt som et fly……Bylørdag….glad eg ikkje visste da eg gikk på jobb……at butikken sku KOKE som et brisling net om sommeren
      zzzzzzzzzz

    14. Morsmiddag Jeg er veldig uvant med det å ikke få sove, så jeg blir helt utafor med flere dager på rad:.. Men i natt er det prinsesse-seng på landet som teller 😉

    15. Koselig! 🙂
      Har ikke noe barndomshjem selv, men pleier å tenke på bestemor sitt hus når jeg tenker påhvor jeg bodde mest som liten 🙂

    16. Min matgale verden: Koser meg allerede med vafler, mat og fred og ro 🙂 Vi har kjøpt trappestige og pappesker i dag, så nå skal det bli pakking hele måneden 😀 Klemmer til deg <3

    17. Helge: Du har skikkelig stått på ,og fortjente helt klart en is 😀 Man kjenner det lett i beina når man går på asfalt, og man kjenner det veldig i ryggen også… FInt at huset du vokste opp i ikke ble revet men gjør nytte som barnehage da 🙂 Ha en fin lørdagskveld 🙂

    18. Veronica S: Så aktiv og flink du har vært i dag da 🙂 Syklet og gått og alt .-) Farge på joggeskoene? Jeg synes det er så gøy å kjøpe joggesko:-) Kos deg hjemme i dag 🙂

    19. I dag har jeg syklet noen km på handling..så gikk meg og mamma noen km til en vei-kro i nærheten som selger verdens beste soft is. Ja, jeg kjøpte meg nye joggesko i dag og.
      Jeg hadde prinsesseseng i barndomshjemmet..men der jeg bor nå har jeg dobbelt seng og for meg er det verdens beste.

    20. I det huset jeg vokste opp i er det førskole/barnehage idag. Og koselig er det at det ikke ble revet. I dag har jeg vandret en lang tur på nesten 3,5 mil, var ute i 7,5 time. Det meste på asfalt og det kjennes i beina men endel i skogen også. Da jeg var nesten hjemme gikk turen innom kiwi og kjøpte en is. Fortjente det etter en slik tur, rasta underveis. Ha en fin lørdag på landet.

    21. Den Blå Steinbukk: Ja, nå skal jeg kose meg i landlige omgivelser 🙂 Det blir fint 🙂 og til uka har jeg en rolig uke, for så vidt, på jobb. Det er gode tider i vente 🙂 Ha en fin dag 🙂

    22. Elin Slåen: Det er deilig å ha et sted hvor jeg vokste opp faktisk, og kunne dra dit på besøk 🙂 Koselig <3 Og nå skal det soves 😀 He-he

    23. Moving On: Ja, det blir deilig 🙂 Og jeg får jo kost meg sammen med mamma, og hun blir glad og jeg blir uthvilt 🙂 Reiser snart 🙂

    24. Selv om det er hyggelig med en tur på landet…er det jo ille at du MÅ dra dit for å sove…Bra det forhåpentligvis blir en ordnings på det nå :))
      Mamma har jo flyttet i leilighet..og der er det ingen ekstra seng..men vi bor jo så nær..at det ville vært unaturlig å ligge over også..hehe..
      Håper du koser deg masse og for sove godt på landet :)) Nå skal jeg snart sette meg ut i det fine været :))) Klem<3

    25. Forstår deg godt! Håpe du får nyte en god natts søvn uten forstyrrende lyder som tramping og musikk fra folk som ikke eier respekt for andre.
      Jeg har ikke noe barndomshjem. Flyttet typ 1 gang i året. Ha ha..

    26. Så greit og reise der til å få ladet skikkelig opp!! Høres bra ut som en grei ting og Gjør!
      Yes har en prinsesseseng på barndomsromme i barnehjemmet!!:) et rom dom ennå er preget av at en trassig drittunge bodde der.. A1, scooter, destenys child, olseb tvillingene, bradpit osv henger ennå på veggene gitt sammen med en drøss hester! Hahahaha

    27. V for Vendetta: Jo, vi vurderer veldig å flytte på landet, og det skal vi når vi skal kjøpe. Men akkurat nå er vi litt avhengig av Oslo kommune, og hvis vi flytter ut, må vi vel egentlig melde flytting osv…og det passer litt dårlig nå. Men snart. Om et par år, JEPP. Og da skal vi bo på landet og pendle 🙂 Fugleopera høres nemlig helt deilig ut 🙂 Klem til deg <3

    28. Jeg har nok ingen pninsesseseng i barndomshjemmet.. det hjemmet flyttet jeg fra og bodde alene fra jeg var 15 😉 Men jeg er glad DU har en prinsesseseng du kan besøke og hvile ut i etter sånne netter – det trenger du tror jeg.
      Jeg er heldig, for jeg har det helt stille der jeg sover hver natt… det eneste jeg hører er litt sus fra skogen og kaaanskje en bil. Jeg våkner til fugle-opera da, hehe. Men det er bare kos.
      Ha en fin tur på landet <3 Dere vurderer ikke å flytte på landet da? Jeg bodde et års tid midt i Oslo sentrum da jeg var ung, det var et pulserende år med masse spennende lett tilgjengelig, men jeg foretrekker nok den halvtimen på bussen til og fra Oslo nå - for å få ha denne landlige roen å bo i nå når jeg er "gammel" 😉 (Nå jobber jeg ikke i Oslo lenger da, men gjorde det i alle år før og kjørte bussen, det fungerte helt fint)

    29. Miss Imperfektum: Det høres deilig ut, en god plan for dagen til deg også. Vi skal også ordne litt her først, kjøpe esker og begynne så smått med litt pakking og sånt til flytting, selv om det er over en måned til vi flytter.. Men godt å føle man er i gang 🙂

    30. Blir sikkert godt å få sove en hel natt sammenhengende, kan jeg tenke meg. Ingenting er så slitsomt som ikke å få nok søvn. Her i huset sov vi vel fra ett til fem ca, da var nemlig poden lys våken. Men etter litt overtalelse sovna han helidgvis igjen. (Gudskjelov)
      Tenker vi tar oss en luftetur litt utpå dagen, men først skal vi kose oss – masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg