Favoritten… <3

Ute har solen skint og det har vært mange grader…Men ikke så mange grader at jeg har krøpet inn i kjolene mine ennå…Jeg elsker å gå i kjole…Flagre rundt…uten ekle sømmer og skarpe kanter på klærne…Bare noen helt enkle flagrende greier…Det er tingen det. Jeg har noen favoritter så klart Et par tre stykker….De kommer på så fort sola titter fram, og sitter på til langt uti september nesten…  Og her er  en av dem, kjøpt i fjor sommer 🙂

 

 

 

 

 

Har du favoritt-plagg, som du bruker til de faller av deg? ;-D

 

 


 

#kjoler #sommer #outfit #favorittplagg #klær
52 kommentarer
    1. Den Blå Steinbukk: Jeg synes det er så deilig at ting ikke kjennes på kroppen. Og denne kjolen er nesten umerkelig -D He-he… Bare lett, tynn, behagelig og myk.

    2. Anonym: Takk skal du ha 🙂 Jeg håper kjolen passer i år, har ikke prøvd den i år..Men hvis ikke så blir det en lynslanking 😀 Men tror jeg er ca som i fjor 🙂 Deilig med kjoler som ikke sitter stramt 🙂 klem <3

    3. Det var da en fin liten sak 🙂
      Jeg er selv bukse-menneske, og bruker mest bukser og shorts om sommeren. Men det hender da en kjole eller et skjørt finner veien til kroppen min… 🙂

    4. Så vakker modell du bruker til kjolene da! Skikkelig fine var de. Jeg aner ikke hvor mange kjoler jeg prøvde i helga, men ingen fikk bli med hjem. Jeg får lete videre her hjemme, og det er kanskje like greit, for da her jeg litt bedre tid på meg. Best å gå alene på sånn kjoleleting tror jeg. Ha en fin dag!

    5. Å, så flott du var i den kjolen, fine deg kledde den så godt, og likte kjolen kjempegodt <3 Akkurat nå for tiden har jeg ingen plagg jeg liker godt, av den enkle grunn at jeg får nesten ikke på meg noen av klærne mine ;), de må ha blitt mindre det siste året ;).Ha en herlig mandag <3 Klem

    6. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Jeg elsker å gå i kjoler og ville alltid gått i kjoler egentlig, også om vinteren, men det er så kløete kjoler om vinteren… Så da blir det ikke SÅ mye kjoler vinterstid 🙂 Takk 🙂

    7. Fru Stussli: Alle har noe favoritt-plagg, kjoler eller bukser. Og bare man trives med det og det er godt å gå i , det er det viktigste 🙂 Så fint å ha dere hjemme igjen 🙂 Velkommen hjem <3 KLemmer store digre nattaklemmer <3

    8. morsmiddag: Gå inn på FØLGERE, til venstre. Så kan du se på MINE FØLGERE. Der står jeg et sted med Frodith, blant de andre som følger deg… Og så kan du bare trykke inn på den boksen, til du kommer til et vindu hvor det også står med grønt: FØLG. Da skulle jeg være lagt til hos deg også 🙂

    9. Nydelige og fargerike frodith <3
      Jeg er jo ikke så glad i kjoler, men synes det er skikkelig pent på andre. Her er det mere t-skjorter og jeans som får kjørt seg til de er bare filler 😀
      Nå er vi hjemme i stusslivegen igjen. Borte bra men hjemme hos barna er best 😀
      Stor nattaklem

    10. He he.. Ja, men det var mer sånn kjole til spesielle anledninger 😉 Skal bruke sommerfuglkjolen min til konfirmasjon i slutten av mai, faktisk 😀 Den er kjempefin!

    11. morsmiddag: Jeg sender deg linken her. Jeg tenkte jeg skulle sende i innboksen, men jeg får ikke gjort det fordi du ikke er FØLGER. Jeg tenkte det gikk fordi jeg følger deg, men det går visst ikke.
      Men her kommer den: https://www.zalando.no/desigual/
      Se litt ned på siden, så ser du det nye snittet litt mer “arm” og i forskjellige farger 🙂

    12. morsmiddag: Nå holder de til på Byporten, altså på Oslo S omtrent. I 2 etasje. Der jeg nesten ble arrestert for å ta bilder av butikken 😀 Ha-ha.. Skal vise deg en kjole som likner når jeg finner på nettet. Og sender deg link 🙂

    13. Eva: Jeg er veldig glad i den, både mønsteret,og snittet og stoffet og alt. Og jeg blir glad av den 🙂 Ja, jeg gleder meg til vi får se dine nye ting også 😀 Hi-hi, vi MÅÅÅ få se <3 Blir så deilig med varmen og luftige plagg 🙂

    14. karidansen: Takk 🙂 JEg elsker denne kjolen, og vil helst ha den på alltid 😀 He-he. Nå har jeg kjøpt en ny fra Desigual og den skal innvies så fort det blir varmt 🙂

    15. Miss Imperfektum: Ja, slett ikke alt som passer meg heller. Men denne kjolen er veldig passe, smal oppe og litt vidde over hoftene 😀 Perfekt 😉

    16. annebe: Ja, det blir supert når vi kan gå i kjoler hele dagen, hele uken nesten 🙂 Gleder meg. Hater trange, kløete, stikkete klær 😀 Takk skal du ha 🙂 Klemmer <3

    17. Helge: Takk 🙂 det er bare EN kjole faktisk, den er bare så forskjellig foran og bak 🙂 Ja, det at det er fine farger og myke stoffer er det viktigste 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    18. Min matgale verden: Ja, vi er litt bohemer vi, ikke sant 🙂 ? Deilig å flagre og være litt halv-bohemske 🙂 Ja, deilig i dag 🙂 Og nå skal det bli en magisk uke har jeg bestemt 🙂 Klemmer <3

    19. morsmiddag: Det er bare en kjole 🙂 Foran og bak ganske forskjellig 🙂 Desigual er merket. Og de har fått Desigual-butikk i Oslo om du er ute etter litt sånt mønster. De har en litt anen modell nå i år, men med samme mønsteret 🙂

    20. Den er virkelig lekker den der. Jepp, jeg elsker min Bohem-drakt fra danmark. 🙂 Og kjolene mine. Har en lekker blå fra Fretex 🙂 For en deilig dag det har vært, rene skjære sommer fornemmelser jo 🙂 klemmer

    21. Kjempefine kjoler du viser oss her. Ingen favoritt her men bare buksa, jakka eller skjorta er god så kan vel den kalles en favoritt. Ha en fin kveld.

    22. Deilig å finne frem litt lettere tøy ja 🙂 Og du er nydelig med den kjolen der..skjønner godt du liker den..og bildene er jo så sommerlige og fine også…
      Jeg elsker jo shorts om sommeren jeg da..og mange har jeg brukt i årevis..nesten så de faller av meg ja :)) Klem<3

    23. Den kledde du godt 🙂
      Klærne til Desiqual er så fine, men dessverre litt smale i snittet slik at det er vanskelig for meg å finne noe som passer ordentlig. Men etter hvert så finner jeg vel noe jeg og 😉

    24. Så nydelig fin sommerkjole <3 Det er den tiden som er den fineste 🙂 Sommeren. Når man kan kle seg i letter klær, og nyte gode dager 🙂
      Jeg har akkurat nå ikke noen sånne klær. For alt mitt er for stort, og på vei ut av skapet og faktisk ut av huset også 😉 Men har jo kjøpt et par nye plagg, og er veldig fornøyd med det 🙂
      Kjekt å ha noe fint å se frem til, når den kjolen kommer på 🙂
      Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg