Hyggelige naboer blir lenge i sofaen min <3

Jepp, nå er vi inne på HYGGELIGE naboer…som i naboer i BLOGG-blokken min <3

Jeg bor nemlig i en blogg-blokk her inne, og til høyre og til venstre er det leiligheter av alle slag.

Noen er ofte på besøk, sitter lenge i sofaen og vi prates daglig. Noen har jeg snakket i “timesvis” med på “kjøkkenet” i tillegg. Altså litt mer privat. Av og til finner man noen her inne i blogg-blokka, som man har litt ekstra kjemi med.. som man finner like interesser som, man har lik livssituasjon i øyeblikket eller det kan være noe annet som gjør at man kjenner en samhørighet med enkelte.

Margarites. blogg.no var en slik bloggvenn. Nå er det over et år siden  hun flyttet inn i blogg-blokken min, og den gang var hun Frustretfrue i Houston.. Vi fant tonen fort, og det var noe i livssituasjonen vår som gjorde at vi pratet mye på “kjøkkenet” også, langt utenfor andres synsfelt.  Og slike  kjøkken-skravlerier blir det blogg-vennskap av. Så her har du varme, gode, trygge, blide og vakre Margarites

 

 

Slike bloggvenner er gull verdt, og kan vel så gjerne bli venner på utsiden også. Helt sikkert er det hvertfall at jeg skal treffe Margarites en gang, om hun VIL eller ikke 😀 ha-ha…

Så dette var dagens blogganbefaling. Ta deg en tur innom Margarites!!

Og Margarites: Jeg fikk det til til slutt, en tegning. Den har jeg ruget og prøvd på lenge 🙂 Først nå var jeg sånn rimelig fornøyd 🙂

 

 

Kjenner du Margarites?

Har du noen bloggvenner her inne du synes du kjenner litt ekstra godt? 🙂

 


 

 

#blogganbefaling #margarites #bloggvenn #tegning
58 kommentarer
    1. Åse Helen: Ja, hun kjente seg igjen, synes det liknet 😀 Og det var jammen godt, for jeg har prøvd så lenge, men i dag løsnet den litt 🙂 Jeg koser meg. Ikke noe grilling her, men koser meg på andre måter 🙂 Men høres deilig ut med hage og sånt 🙂 En dag blir det oss også 🙂 Men nå gleder jeg meg til midt i sentrum og snille naboer 😀 Klemmer <3

    2. Hun er en av de veldig hyggelige i denne blogg blokka 🙂 Veldig koselig dame som jeg liker godt 🙂
      Fin tegning du har tegnet 🙂 kjente hun seg igjen?
      Håper du koser deg i det deilige været 🙂 Jeg er stappmett etter grilling og softis. Klemmer 🙂

    3. margarites: Bra du likte tegningen 🙂 For jeg har jo villet gi blogganbefaling av deg lenge, men IKKE uten en tegning, og det det var da veldig så langt inne den satt 😀 Men ut kom den til slutt, og den ble da LITT lik i det minste 🙂 og hvis DU kjenner deg igjen så er det det viktigste 😀 Jeg er jo ikke PRIKK-lik min figur jeg heller 😀 Nå er du i en sånn hektisk periode 🙂 Jeg har hatt noen uker som var stressende, men nå har det roet seg litt. Og med leiligheten falt skuldrene på plass 🙂 Ja, jeg satser på en Bergestur i vår eller sommer, MÅ jo få til det 🙂 Klemmer <3

    4. Kjære, gode Frodith! Tusen takk for en fin tegning og blogganbefaling! Jeg kjente meg igjen! Den var vel verdt å vente på. Her har det gått i ett i dag, så jeg kom meg ikke inn hit før nå etter middag. Dette var litt av en overraskelse, og veldig koselig. Vi må helt klart klare å møtes utenfor også, det hadde vært kjekt. Før eller senere så får vi det til 🙂 Jeg er så heldig at jeg har møtt noen fine bloggdamer her fra Bergen, og det er ordentlig kos å treffe dem “live”.
      Det er ganske hektiske dager akkurat nå, litt møter på kveldstid, og til helgen blir det Stockholmstur med lillesøster og mamma. Da skal vi bare kose oss. Stor og takknemlig klem fra Grete <3

    5. Besøk her er gull ;)) Elsker kaffe , din er god , haha …sofaen også 😀
      Ble faktisk på bedre humør nå 😀 Var litt grinete tidligere nemlig 😛
      Jepp nå er det forings tid for muskler faktisk …..må passe på å spise jeg , andre skal ned i vekt til sommeren virker det som og jeg vil opp , haha …..
      Klemmer i vei som aldri før <3

    6. Å ja men da så , da er det jo ikke så altfor ille , selv om det er unødvendig av han super mega slaske slasken der :-/ Han er en frekk slask , jeg er bare en lat en altså ( vi sier det er litt bedre )
      Men ny leilighet kan jo bli bedre enn en i samme blokk …håper da det :)) <3
      Ikea , uff ...ja er bra å høre du har energi til sånt da 🙂 Men likevel nye ting til leilighet er gøy 😀
      Kose deg masse masse 😀 Finne mye fint og billig 🙂 Klemmer du aldri glemmer 😀

    7. cathrinehenriksen: Ja, det er bra 🙂 Komme å sitte i sofaen min, det må du ta deg tid til i hverdagen. En liten kopp kaffe, i blogg-blokka, og så ut å trene igjen eller styre med annet 😀 klemmer i vei <3

    8. Karoline Johannesen: Ja, ikke sant? 🙂 Noen likner man kanskje mer enn andre også, eller har like interesser og livssituasjon som. Men jeg har mange som avviker i alder og interesser også jeg , som jeg likevel har en spesiell kjemi med kjennes det som 🙂

    9. karidansen: Ja, du må prøve linking. Og det er bare å lage et test-innlegg. Så vet alle at du driver og øver på det. Folk som har gjort sånt før 🙂 Og følger du den jeg skrev skritt for skritt så får du det til 🙂 Moro om man kan bli kjent med forskjellige bloggere gjennom hverandre 🙂 Glad du har funnet noen gjennom meg da 🙂

    10. cathrinehenriksen: Hei-hei, du din slask 😀 he-he.. 😀 Ikke mye blogging på deg om dagen nei 😀 Vi flytter FØR pga han over, men skulle flytte ut uansett. Kanskje vi hadde bare fått en annen leilighet i denne blokka<3 om alt hadde vært normalt. For denne måtte pusses opp uansett. Men nå bare gleder jeg meg til komme vekk 🙂 Ja, nå nærmer det seg helg ja, og da skal vi på Ikea og sondere litt 😀 KLemmer til late Pippi-guri 😀

    11. Hanne: Å ja, fant du meg hos Sara? 🙂 Det er veldig hyggelig med noen bloggløse bloggvenner også, og det er jo du 🙂 kanskje du får deg en blogg etter hvert 🙂 Hvem vet 😉 Åse Helen her inne var bloggløs en stund, men fikk veldig lyst på etter hvert og nå har hun blogg. Det er helt utrolig hvor mye man finner på å skrive om skjønner du 😀 Og jo mer vi skriver og blir kjent med folk , jo flere temaer dukker liksom opp 😀 Hi-hi..Og foto har blitt en stor interesse for meg pga bloggen. Og tegning også 🙂

    12. Karina Larsen: Ja, hun er en veldig koselig jente 🙂 Ta deg en titt 🙂 Dagen har vært fin, med sol og snart blir det is. Ha en fin-fin kveld Karina <3 klem <3

    13. Jeg føler vel ikke det er noen jeg kjenner ekstra godt, men har en del som betyr mer enn andre og som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med. <3 Er så koselig med bloggere man finner tonen med og kan bli kjent med.

    14. Det er veldig koselig at du presenterer bloggvennene dine. Da får vi mulighet til å bli kjent med flere. Jeg har blitt kjent med andre bloggere via din blogg.
      Det er fort gjort å bli sittende på hver sin tue – bli opptatt med seg og sitt. Det gjelder jo ikke bare i bloggverdenen. Jeg må nok snart driste meg ut i den linkings – biten…… men jeg sitter litt på gjerdet…og har en liten stubb igjen før jeg kommer meg over dørstokken! 😉

    15. Hei Frodith Frodithsen fugle spesialisten 😀
      Å var det hun som var Frustrert frue i Houston , det viste jeg ikke …Men ja da er hun veldig koselig det tror jeg på . En super “frue ” ( jente ) tror jeg å 😀 Kjenner henne nok ikke sånn veldig , men skulle gjerne vært mer kjent . Mulig man blir det en dag 🙂 Men er jo slask så det holder hva blogg angår om dagen så ….jada …
      Uansett , jeg hører du flytter snart 🙂 Det er supert , bare dumt med han naboen , virker så urettferdig …så håper jo at ikke det er bare pga han du flytter …..Jaja , det blir nok uansett MYE bedre når du er kommet i ny leilighet 😀
      Ønsker deg en toppers helg snart 😀 Klemmer masse masse fra late Pippi Gurien 😀 <3

    16. Så fint å få blogganbefalinger! Deg fant jeg via Tattavkvinnene (Sara), og henne igjen fant jeg fordi jeg googlet mummikopper. Selv om jeg ikke har noen blogg selv, er det hyggelig å lese andres, og flere har jeg funnet ved å google interesser jeg har. Jeg er imponert over hvor flinke dere er til å legge ut innlegg hver eneste dag, og ofte flere om dagen også, selv om dere har jobb/skole i tillegg.

    17. Bare kom du -eg har også mye fri i mai……både pga helligdager og fordi eg har tatt meg mer fri -orker ikkje jobbe så mye-i år skal eg være snillere med megselv og dermed unngå mer sykdom håper eg 😀
      klememtingene <3

    18. annebe: Synes jeg fikk til tegningen til slutt 🙂 Dette var 3. forsøk… Men ble fornøyd til slutt nå 🙂 Det er koselig med de man får litt ekstra kontakt med her inne 🙂 Tenk at en sånn skriftlig verden skulle oppleves som SÅ “virkelig” 🙂 Hadde jeg aldri trodd 🙂 Kos deg hos søster da 🙂 Ha en fantastisk dag videre <3 klemmer med sol i øynene <3

    19. cuskima: Jeg tror jeg må sette opp en dato 🙂 Til Bergens-tur 🙂 Har sommerferie i juli, men er jo mye fri i mai også 😉 Jeg er nå rimelig heldig som har fått treffe alle dere også <3 🙂 Klemmer med begge armer <3

    20. Har hatt henne som bloggvenn en liten stund..og liker både henne og bloggen hennes veldig godt:)
      Og tegninge av henne ble jo superfin…jeg hadde nok gjettet på henne uten at det sto hvem det var også :))
      Har noen blogger jeg leser alle innlegga til, så sant jeg har mulighet…deriblant deg og Evaswindow…:)) I kveld skal jeg i bursdag til min eldste søster ..fin dag videre til deg også 🙂 Klem<3

    21. eg har også møtt henne..hun er veldig søt 🙂
      Og du får jo selvsagt møtt henne når du kommer til Bergen på besøk snart :D:D:D
      Syns vi er veldig heldige som har blitt kjent med deg i blokken din..<3
      klemmetingene <3

    22. Fru Stussli: Ja, jeg liker også henne veldig godt.Og føles som hun er en av de jeg kjenner litt fra kjøkkensiden også 🙂 ÅÅ, nå er jeg spent, bakrommet, en liten kjøkken -skravling er kjærkommen her nå altså 🙂 Klemmer godklemmen <3

    23. Veronica S: Ja, du er vel den som kjenner henne best 🙂 Skjønner at hun er GOD 🙂 Synes du tegningen liknet :-)? Følte den ble LITT lik bildene hvertfall 🙂

    24. dedicat: Ja, du har vært på kaffeslaberas, og er jo innom på en kopp som regel hver dag du 🙂 Det er koselig 🙂 Og da vet man jo litt mer hvem man snakker med etter hvert 🙂 Ha en fin onsdag du også 🙂

    25. natheless: Ja, gjør det 🙂 Hun er superkoselig, og varm og nær 🙂 Og sånne kaffeslaberas kan vi like, enten i sofaen eller på kjøkkenet 🙂 Kos deg i sola 🙂 Klemmer <3

    26. Eva: Ja, jeg hadde nå aldri i verden trodd jeg skulle treffe masse folk fra nettet .-D Men det har det faktisk blitt. Eller masse….5-6 stykker hvertfall 😀 Margarites er super, og veldig koselig. BLogger ikke hver dag, på egen blogg, men er som regel innom meg en gang om dagen 🙂 Kos deg masse på tur 🙂 Ta masse bilder <3 Stor klem <3

    27. Margrethe: Ja, ta deg en tur til henne 🙂 Koselig dame 🙂 Jeg har nok bare Den Blå steinbukken i blokka foreløpig 🙂 Men jeg er stadig ute og finner nye så kanskje de flytter inn 🙂 Ha en fin dag da <3

    28. rundtomkringtrorjeg: Så koselig at du synes det da 🙂 Prøver å vise hvem jeg er, være personlig men ikke for privat. Og litt tull og fjas OGSÅ er bra synes jeg 🙂 Kos deg på ferie 🙂

    29. passion4therapy: Ja, moro med noen anbefalinger, og spesielt om jeg får til en tegning også 🙂 Og jeg fikk det til til slutt 🙂 Ja, jeg kjenner jo deg Mette, uansett blogg-sted du spretter ut i fra 😀 Hi-hi Klemmer og fine dagen <3

    30. Min matgale verden: Ja, din heldiggris 🙂 Skal nok få truffet henne jeg også 😉 Ja, den ble ikke så verst etter hvert 🙂 Jeg har prøvd så mange gnager for jeg ville gjerne anbefale henne MED tegning, men hun var vanskelig. Ble aldri som jeg ville…men NÅ 🙂 Gikk til slutt 🙂 Klemmer <3

    31. Ja dette er en herlig dame med en koselig blogg <3 Henne er jeg innom hele tiden og anbefaler andre til å gjøre det samme 🙂
      Kommer på bakrommet så fort jeg får tid 🙂
      Klemklem

    32. JA! Og Margarites er ett stykk HERLIG menneske. Er så heldig at jeg ikke bare leser bloggen hennes og har henne i bloggblokken, men er kollega med denne herlige damen. Hun er super!
      FOR en fin tegning;)

    33. God formiddag.Ja jeg har jo fått prøvd sofaen din, og den var slett ikke verst 🙂 Og skjønner godt at folk trives inne til deg 🙂 Ha en fin onsdag..

    34. Herlig med denne bloggblokka. Jeg trives veldig med dette og har mange fine venner som jeg besøker, og noen blir det “kaffe” med også i kjøkkenet. Gøy med nye venner så jeg skal titte inn til den vakre damen med blomster.

    35. Jeg har vært innom bloggen hennes og kikket, men det er en stund siden. Det er så kjekt denne blogg verdenen, hvor det er mulig å finne venner og pleie sosial kontakt. Det hadde jeg ikke trodd da jeg begynte å blogge.
      Jeg har alltid syntes mennesker er spennende. Jeg er veldig menneskeglad. Mye som fascinerer meg. Jeg synes det er kjempekjekt når du presenterer noen her i bloggen din. Enten de har bursdag eller sånn som i dag 🙂 Veldig koselig det 🙂
      Ha en kjempefin dag i dag 🙂 Her skinner solen, og snart skal jeg ut på tur 🙂 STOR klem <3

    36. Sååå hyggelig da 😀
      Jeg har mange.
      Det er jo Maien da, logisk nok. Så kommer Rikke og Zentia, V og Nemien litt- ++
      Det begynner å bli en god håndfull, håper å få treffe flere snart. Bare hatt positive erfaringer med det 😀

    37. Har ikke hilst på denne dama ennå, men er på vei….. har noen få gode bloggvenner….. gardsfruen, fruensvilje, denblaasteinbukk og rubia1 f.eks. Du har vel kanskje dem alle i blokka de? God dag til deg da 🙂

    38. Kjenner ikke nei, men huket du var den første som komenterte mit første innleg) Du virket fornuftig og ei dame med mye posetivitet, kan finne på mye morrosaker 🙂
      Stå på videre, er altid innom og leser, blir lit mer tid nå fremover)

    39. Så koselig blogginnlegg, det er så kos å gjøre litt stas på fine bloggvenner.
      Jeg har også venner jeg har møtt gjennom bloggen, og noen jeg snakker med ofte på blogg som jeg ennå ikke har møtt <3
      Ja, jeg kjenner godt til hennes blogger, leste ofte frustrerte fruer, og nå Margarites :), lest den mest som passion4lifeandtravel :)...thi hi, men jeg er jo Mette uansett hvem av bloggene jeg kommenterer og leser fra :).Ha en superkos dag, Frodith <3 Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg