Nå må du gjøre deg KLAR snart!!!

Ja, for det er nemlig ikke sånn at sola er der når du bestiller den…. Og er ikke sola der når DU vil, så er ikke skyggene der heller…Sånn er det bare med den saken.. Og når da Peter Pan dukker opp…på jakt etter skyggene dine…(eller muligens hans blogg-erstatter: Frodith Pan….), ja da nytter det altså ikke å komme med unnskyldninger om at:

“Jammen her ER det jo ikke sol nå!!”

For som sagt: sola kommer ikke på bestilling, så du må gjøre deg klar NÅ! Knipse  i vei de rareste skygge-bilder, og legge de i en mappe som heter: 

Skygger til  PETER PAN- utstillingen

Så kan du bare gå i den mappen å hente ut av hjertens lyst, fine sprelske skygger, og sende til meg når jeg ber om det 😉

Skygger er noe rare greier…og den kan oppføre seg HELT annerledes der på bakken, enn du tror at DU ser ut som…. Derfor kan det bli mye moro ut av slike bilder. Det gjelder bare å ta fantasien i bruk, og leke deg litt. Om du befinner deg midt i byen eller ute på landet…Spiller ingen rolle…;-)

Så hvis du har et kamera, så knips i vei, for du VET at Peter- Pan -utstilling blir det….UANSETT… Kanskje ikke neste uke…Men du vet jo aldri når jeg begynner å mase, så best å være klar 😉

 

Hopper over gjerder….

 

Tøyer og strekker…

 

Kjede seg på gjerdet….

 

Hilse pent…

 

På spranget…..

 

Noen dager har man kuppel-hode……

 

 

Er du klar?? 😀

 

 


 

 

 

#foto #skygger #peterpan
49 kommentarer
    1. muumimamma: Du har vel vært opptatt med konfirmasjon og alt. Kom når du kan og vil du 🙂 Hyggelig det <3 Og ja, jeg skal varsle høyt og tydelig når Peter Pan begynner hvertfall 🙂

    2. Jeg har ikke fått med meg så mye blogg i det siste, har hatt for mye annet som har svirret rundt i knotten. Men snart kan jeg senke skuldrene og kose meg med bloggen min, og din og andres 🙂
      Jeg har noen skygger på lur, så jeg håper jeg får med meg når Peter Pan kommer snikende 🙂

    3. margarites: Det er bra, du er som regel med, og klarer å trylle fram noe 🙂 Så koselig at dere skal til Stockholm da 🙂 Her blir det Ikea og spise ute, NESTEN samme greia 😀 Ha en fin dag, og kos deg <3 klemmer <3

    4. Javisst, er klar jeg 😉 Tok et par skyggebilder da jeg var i Oslo, men sånn ellers, så får jeg se om jeg ikke kan ta noen flere…hadde jo vært gøy det 😀

    5. Klart jeg skal gjøre meg klar. Bare ikke akkurat nå. For her er det ikke mye tid til å ta skyggebilder. I dag (igjen) har det gått i ett; først jobb, så direkte på personalmøte, hjem kl 19.45, og så rett ut og handle mat (det var nesten ekko i kjøleskapet ), og så var jeg hjemme 21.30. Da oppdaget jeg at jeg hadde glemt å sette på vaskemaskinen (og der er klær jeg skal ha med meg til Stockholm i morgen). Så nå venter jeg at den skal bli ferdig, sånn at jeg kan henge opp klærne – og så bør jeg kanskje finne frem koffert og pakke litt selv om det bare er for en helg. Men uansett – skyggebilde kommer når Peter Pan, eller Frodith Pan kaller 🙂

    6. karidansen: Jada, jeg koser meg jeg når jeg står midt på t-bane-stoppet med bein og armer i alle retninger…Folk syne nok jeg er en snodig skrue 😀 He-he Men det får de gjerne synes 🙂 Ja, håper noen ler, og SÅ må dere også ut å ta bilder, for å bli klare til Peter Pan -utstilling i Juni 😀

    7. annebe: Ja, nå er du hvertfall mer enn dreven på alle områder og kan hvertfall sende bilder 🙂 Du har jo vært med på litt av hvert nå 🙂 Ja, nå har du jo så flott og nytt kamera også, så det er jo bare å fyke villmann ute nå med Peter Pan-innstilling på 😀 Klemmer <3

    8. cathrinehenriksen: Ja, du må komme i skyggemodus. En fin anledning til å komme seg ut 🙂 Tenke Peter Pan 😀 Da forsvinner alt annet tull og man blir bare opptatt av det tøyset man driver med 😀 Håper du har en fin kveld Cathrine <3 kLemmer med begge armer <3

    9. Kuppelhue! Hi hi….. Du er nå oppfinnsom; da! Er sikker på at du har det ganske så artig der du driver på med alle positurene dine! Og så får vi lesere oss en god latter også! 😉

    10. Jeg er klar – og vil gjøre både sinn og kamera mere klart. Skygger er det overalt – så bare sola er våken så kan det knipses masse rare skyggemotiver. Ha en fin kveld.

    11. Stilige bilder 🙂 Forrige gang det var en slik utfordring ..var jeg så ny med blogging at jeg ikke visste om jeg klarte å sende bilder o.l…men denne gangen skal jeg prøve å få blitt med…har noen skyggebilder liggende..men ikke spesielt fine, så bra det er litt tid på det :)) Klem<3

    12. Haha , kan jeg ikke ta sol dansen ??? 🙂 Jeg fikk litt panikk når jeg leste overskrifta , men ja skygger er jo egentlig gøy da 😀 Så må bare komme litt inn i skygge modus her , og da er det bra du sier ifra tidlig …for vi vet jo at jeg kan være treg 😛
      Men når jeg har det i bakhodet hjelper det …en annen ting er at jeg burde komme meg mer ut …håper sola kan bli her til neste uke i alle fall 😛
      Men joda skyggebilde skal man vel klare likevel , er kvaliteten som er en liten utfordring …MEN man kan også ha flaks da 😛 Håper på litt flaks også jeg ;))
      Klemmer til Frodith Pan <33 Ønsker deg en skygge fin dag 😀 <3

    13. natheless: Så herlig du blir inspirert 🙂 Og at du gjør deg klar, for jeg har jo regnet med deg vettu 🙂 Så lager du bare en mappe med Frodith på, eller Peter Pan…og når jeg begynner å mase i juni en gang, så kommer du løpende med bildet ditt 🙂 Det er jo SÅ gøy med skygger <3

    14. Du er bare herlig! Jeg får jammen jobbe på før regnet kommer over oss skjønner jeg!!!!! Du inspirerer igjen og igjen og igjen og igjen…….

    15. Mariann Sæther Tokle: Du gjør som du vil 🙂 Men det er LOV å knipse egne bilder å sende til meg, om du VIL 😀 He-he <3 Men ENNÅ er det ikke konkurranse altså...det blir nok mer i juni en gang kanskje...Men folk må gjøre seg klare 🙂

    16. ladyaugust: Ja, ta et av spøkelset, det må til 🙂 Og det hadde vært noe å ha med i Peter Pan -utstillingen et vaskeekte spøkelse 😀 Og veldig rart hvordan skygger kan blir helt annerledes enn sånn som det ser ut som i virkelig verden 😀 Ja, null hull, vi satser på det!! Lykke til <3 Og god søsklem <3

    17. morsmiddag: He-he, ja det er bare å komme i gang, snart begynner maset mitt nemlig. Og i fjor tror jeg det var 24 stykker med i konkurransen/ Peter Pan-utstillingen 🙂 Titt i arkivet under Peter Pann-utstilling om du vil 🙂

    18. Hahahaha skyggebilder er digg, skal se om spøkelset dukker opp og da skal jeg jammen meg ta bilde av det 😀 luuuurt hva? Goodklæmme i dag er tannlegedagen usj, men ikke noe borring for det er null hull. <3

    19. Karoline Johannesen: Jepp, morer meg jeg 🙂 Du må prøve, og legge de i en mappe,så har du når jeg spør om bidrag til Peter Pan -konkurransen 🙂

    20. Fru Stussli: Ha-ha, du skjønte den med å elske bloggen min ja 😀 Veldig glad hvis folk gjør det, men da vil jeg ha følelsen av at de har SETT på den i det minste :-DHi-hi. Jeg vet at du er glad i den 🙂 Og det er JEG glad for <3 Ååå, kos deg hos tannpleieren, får fine tenner etterpå da, og pussing gjør jo ikke vondt heller 🙂 Ha en fortryllende dag du også 🙂 Og klemmer så hard jeg kan <3

    21. dedicat: Man må bare begynne å få fram Peter Pan-tangegangen, så finner du alt mulig rart av skygger 😀 Moro skjønner du 🙂 Og ikke problem alene 😀 Ha en fin dag du også 🙂

    22. Jeg gjør meg klar!!!
      Jeg elsker også bloggen din 🙂 Hmm hva liker jeg best med den..? Vanskelig å svare på for jeg liker jo alt. Men jeg ELSKER påskenøtter og julenøtter. Og jeg ELSKER når du skriver historie ut fra bilder der vi har gitt deg stikkord. Og jeg ELSKER bildene dine når du har vært på tur. Og jeg ELSKER når vi får en glimt av hverdagen din. Jepp jeg liker alt 😀
      Nå skal jeg til tannpleieren og pusse tenna. Snakk om luksus eller latskap 😛
      Ha en fortryllende dag!
      Mange klemmer

    23. Hva du finner på,, måtte le her. 🙂 Sola er jo kommet fra vinterdvalen, men er i vårdvale nå. Kamera er klar, men jeg må studere de Frodith Pan bildene litt til før jeg finner ut åssen i huleste du får tatt sånne bilder alene… 😛 Ha en fin torsdag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg