Næmmen skulle du sett da!! :-D

Ser du noe spesielt med dette bildet??

Du som har kjent meg en stund her på blogg,  kjenner godt til disse dyra. Du vet at jeg først hadde de to helt til høyre der. Høne-Pøne Von Bentasil, som jeg fikk av fru Stussli, og Vanijeogpepper 1  som jeg fikk av Vaniljeogpepper-bloggeren. Begge tilsendt meg i posteno og de var “programverter” på  julekalenderen min i forfjor. De reiste på besøk til bloggere i hele Norge… og ble plutselig borte i posten et års tid..

De to helt til venstre er Vaniljeogpepper 2 (den rosa) og Kanelogsukker (den brune). De heklet jeg selv da savnet etter de to til høyre ble for stort…

Og SÅ, midt i heklingen, så kom det en NY hvit rotte, og en svart en:

Sendt til meg i posten av Cuskima, fordi hun ikke vistte NOE om at jeg heklet egne. Og hun synes det var så trist at jeg var HELT uten rotter. Så da sendte hun meg noe HUN trodde var et søskenpar, som skulle i fosterhjem hos meg. Her er Pepper til venstre og Salt til høyre…

Men skulle du sett da… I morges da jeg våknet….var det en overraskelse på sofakanten der… Og antagelig er ikke disse to søsken i hele tatt, eller så bryr ikke rotter seg om sånt …For hvertfall har noe skjedd i løpet av natten….

Og nå kan jeg jo ikke ha disse boende her også…Det blir FOR fullt på sofakanten, så de trenger nok et fosterhjem de også…Så nå kan dere jo bare gjette på HVOR disse skal ta veien…Jeg sier ingenting….Den som får dem, merker det nok 😉

Et artig par dette også…. 😉

 

 

Hvem tror du får disse to skjønnhetene? 😉

 

 


 


“rotter #kryddergjengen #rottebabyer
70 kommentarer

Siste innlegg