Livet langs elva…

Akerselva er aldri kjedelig.. I nydelig vær og blå himmel er den som et lite kunstverk uansett. Fosser som bruser, ender som flakser, folk som rusler.. Elva har mye å by på.. Og jeg finner jo noen av “nebb-dyrene” overalt så klart 😀 Og av og til har man FLAKS og får noen midt i et FLAKS 😀

Noen er litt slappe og daffe i sola…

Og andre litt mer sprelske….  Donald svikter aldri 😉

 

Hva liker du best å ta bilder av?

Har du kamera med deg overalt?

 


 

 

#foto #fugler #natur #elv #Akerselva
28 kommentarer
    1. Eva: Det er alltid noe fint ved elva. Elsker å ta bilder av natur og dyr 🙂 Nå har jeg våknet i prinsessesenga og uken er i gang 😀 Ha en fin dag Eva <3 klemmer godt <3

    2. Flotte bilder, som alltid 😀 Og du har så mange fine plasser du er og fotograferer 🙂
      Jeg har ofte kamera med, men hvis ikke, så har jeg jo uansett mobilen med, og der er det jo også kamera 🙂
      Jeg liker godt å ta bilder av natur. Så det blir jo en del av det. Jeg er ikke så flink som deg til å ta bilder av fugler 😉
      Kos deg på landet, og ha en fin uke når den nå begynner 🙂 Klem <3

    3. margarites: Jeg liker å ta bildere av det meste, bortsett fra mat…det er ikke min GREIE… men alt annet 🙂 Men helst natur egentlig 🙂 Selv om hus og andre rare ting er moro også 🙂

    4. Silje: Jeg har sånn lite kompakt, og det er bra nok det 🙂 Jeg har lyst på noe bedre også, speilrefleks kanskje…men jeg hadde nok brukt det lille nette mye likevel 🙂

    5. Flotte farger på endene. Jeg har ikke kamera med meg overalt for det er litt for stort å bære på sånn til vanlig. Så det er mobilen som må til pers om jeg ikke har kamera. I helgen har kamera vært med, og det ble litt bilder. Jeg tror jeg liker best å ta bilder av natur og blomster, og gamle hus og koselige gater. Ganske mye egentlig når jeg tenker meg om <3

    6. Så koselige bilder 🙂
      Jeg har ikke med meg kameraet over alt. Litt for stort. Men snart tar jeg i bruk en annen tlf. Der ee det ett bedre kamera så det gleder jeg meg til 🙂

    7. Så utrolig fine bilder! Det føles som om jeg er DER 😉 Jeg liker veldig godt å ta bilder i naturen, men har altfor sjelden med meg kameraet, og tlfbilder er slett ikke det samme 🙂

    8. Helget: Ja det er den stien jeg går på 🙂 Eller vei er det egentlig. Hele veien. Aldri kjedelig å gå der, og jeg løper der av og til også…selv om det er lenge siden nå 🙂 Starter på teknisk museum jeg 🙂

    9. natheless: De var skikkelig daffe der de lå 🙂 Litt sol og lå og sløvet 😀 Ja, været har mye å si for bildene 🙂 Kos deg du også, jeg er på landet 🙂

    10. dedicat: Tenk JEG har aldri vært på guidet tur der, kanskje jeg skal satse på en snart 🙂 Greit å vite litt om området utenom det jeg har lest også :-)Jeg har alltid kamera 🙂

    11. Hobbystua: Jeg flyr rundt med kameraet støtt, så får jo øvd meg en del 😀 ER veldig moro altså 🙂 Og i dag ble de noen fine bilder 🙂 Alltid noe fint langs elva 🙂 God søndagskveld til deg også <3

    12. annebe: Jeg har jo bare kompaktkamera jeg og er sikker på at om jeg hadde kjøpt speilrefleks så hadde det nok ikke luftet seg SÅ mye liksom…

    13. Veronica S: Ja, det skinner veldig i hodene på dem, egentlig er det jo nesten svart også 🙂 Jeg bruker aldri moibilen, liker best vanlig kamera 🙂

    14. Kamera er ikke med overalt men burde kanskje ha vært med litt mere. Akerselva har du gått mye langs og tatt mange bilder derfra. Deler av elva er veldig fint med små parker og sti hele veien ned fra Teknisk Museum til Sentrum av Oslo. Ha en fin kveld.

    15. Jeg likte det første best. De SER på deg de fuglene. Stilig den flaksende også da, for all del. Nydelig vær i dag og da blir nesten alle bilder fine synes jeg 🙂 Kos deg i kvelden 🙂

    16. Herlig 🙂 Jeg har faktisk vært med på en guidet tur langs Akerselva og i områdene rundt, med en imponerende og engasjerende dame som guide,, det er noen år siden men det var kjempe artig og spennende. Og kamera..ja jeg har blitt mye flinkere å ha det i bilen når vi skal noen steder 🙂

    17. Det er ingen tvil om at tar flotte bilder frodith,og jeg tenker at du ” bruser litt selv når solen skinner”:-) Er jo ekstra flott og ta bilder av natur/dyr og spesielle hendelser men er bare det at jeg ikke er så flink til og ta med kameraet når jeg skal ut:-) En fortsatt glad søndagskveld og så ses vi igjen:-)

    18. Vakre motiver ..og nydelig glans og farger i bildene :))..jeg liker å ta bilder av alt..særlig natur og mat….Og kameraet er om ikke alltid så veldig ofte med i veska…men det er det lille kompaktkameraet da…speilrefleksen får bli med av og til..hehe.. Klem<3

    19. Så utrolig spesielt å se at på endene øverst så ser hodet blått ut, mens den som flakser så ser det grønt ut. Jeg har alltid vært fascinert over fargene på endene altså.
      Liker veldig godt å ta bilde av dyr og bilde av natur. Har stort sett kameraet med meg.. men noen ganger så blir det mobil kameraet som blir brukt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg