En glad hemmelighet :-)

Ja, det må nemlig dette være…Noe som NOEN har prøvd å holde hemmelig for meg…For hvorfor har jeg ellers gått glipp av denne flotte kunsten?? Her er bilder som gjør meg sprelle glad!! Herlige farger og lys, og små figurer inni som får en til å smile. Det er kunst etter Frodiths smak. Og når jeg finner slikt, hengende på en kafe, godt synlig for noen få, men absolutt gjemt for resten av verden….vel…da MÅ jeg bare si i fra!!

De henger på en flott kafe i Moss, og jeg og mamma var innom der på mandag. Kafeen i seg selv er superkoselig, men det er ikke helt utenkelig at det er på grunn av disse bildene den er så koselig…

 

 

Damen bak verkene heter Kanutte Vereide

Jeg hadde aldri hørt om henne før, og jeg fant ikke ut stort mye om henne heller når jeg Googlet, så damen er LITT hemmelig… Men JEG fant henne, og da ble jeg jammen glad. For disse bildene skal jeg finne flere av. Og MULIG jeg må ha et på veggen min…Så hun må gjerne prøve å gjemme seg, men hun hun burde ikke…For hun har jammen en GLAD HEMMELIGHET å by på <3

 

Kjenner du denne kunstneren?

Vet du hvor man kan få kjøpt bildene hennes?

 

 

 

#kunst #hemmelig #glede #bilder
49 kommentarer
    1. Kanutte Vereide: Hei-hei 🙂 Så gøy du fant ut at jeg hadde skrevet om deg 🙂 Flott at jeg fikk mailadressen og tlf nummer 🙂 Jeg kommer til å titte på galleriet ditt når nettsiden kommer opp også 🙂 Takk for at du kom innom med info <3

    2. Hei Frodith! 🙂 Så hyggelig at bildene mine falt i smak…..bildene på cafeen er til salgs, og jeg maler nye hele tiden.
      Jeg maler bilder på bestilling også! “Energibilder.” Det blir en nettside i løpet av høsten hvor det også blir et billedgalleri. Kontakt meg på mali eller ring meg om du vil: 995 41000
      Ønsker deg en super fin onsdag! Mvh.Kanutte Vereide

    3. Åhh, kjempefine bilder! Spesielt nummer to var ekstra gledesspreder syns jeg 😀 Har aldri hørt om henne og har ikke sett noen bilder av henne føre nå! Gøy at du deler med deg av hva du finner 😀

    4. Eva: Jeg skulle gjerne ha funnet ut hvor jeg kunne kjøpt noe av henne, jeg skulle spurt på cafeen. Jeg har jo ikke så mange lesere, så spørs hvor mye blest det blir 😀 Men jeg skal lete litt å se om jeg finner ut noe mer 😀 klemmer varme klemmer <3

    5. Utrolig behagelig for øyet disse bildene 🙂 Men jeg har ikke hørt om henne jeg heller. Håper kanskje at det blir litt mer blest nå, når du har funnet kunsten hennes 🙂
      Kos å gå på kafé og finne sånt 🙂
      Klemmer godt 🙂

    6. SaraK: Ja, jeg har jo hele leiligheten full av SMÅ kunstverk 😀 fordi de er billigere. Ikke FULL da…men noen hvertfall. Og fikk jo bilder av en kunstner fordi jeg hadde skrevet om henne, DET var overraskende og koselig det 🙂

    7. Har aldri hørt om damen, men nå har jeg veldig lite peiling på kunst generelt. Derfor er det kjekt at du titter innom i ny og ne med litt kunst-prat til oss 😀 Disse bildene var faktisk skikkelig søte! Nummer to kunne jeg godt tenkt meg også! Det var så friskt og med de søte ansiktene som tittet frem ble jeg fanget på en måte. Jeg har ikke noe ordentlig kunst hjemme selv, men det har jeg ikke økonomi til å kjøpe nå heller. Men “når jeg blir stor” ønsker jeg mye heller å ha noen unike kunstverk og kanskje noen selvtatte fotografier enn å kjøpe en haug med masseproduserte bilder fra IKEA. 🙂

    8. Nei, ikke alle der der. 🙂 Men om du googler damen finne du telefonummer og adresse på Gule Sider. Du fikser det nok tenker jeg. 🙂 Klemsiklem i natten! 🙂

    9. Fru Stussli: Jeg falt også for det første!! Det var da jeg ble OBS inne på kafeen…Og så så jeg det med alve-blomster-ansiktene og det var også fint 🙂 Jeg skulle spurt på kafeen 😀 men litt sent nå… Stor nattaklem <3

    10. Fantastisk fargerike og glade bilder. Mitt favorittbilde er helt klart det første <3
      Jeg har ikke hørt om henne og aner ikke hvor man får kjøpt bilder 😀
      Lykke til i jakten på flere glade hemmeligheter
      Stooooooooor klem

    11. annebe: Ja, det hadde vært flott med et sånt bilde i ny leilighet 🙂 Jeg får sjekke litt mer rundt. Jeg burde jo egentlig spurt litt mer på den kafeen 🙂 Jeg legger meg også tidlig i dag tror jeg 🙂 Slite om kveldene jeg… 😛 Klemmer <3

    12. natheless: Jeg er ikke på Fjesboka jeg skjønner du 😀 Og skal ikke inn der heller…Får holde HER 😀 Men likte bildene godt da 🙂 Klemsiklem

    13. Vakre bilder i nydelige farger..så der var det nok hyggelig å sitte å slappe av og kose seg :)) Har ikke hørt om kunstneren..men hun blir nok glad for fin omtale om hun får greie på det :)) Håper du finner ut hvor du eventuelt får kjøpt..hadde jo gjort deg i ny leilighet :)) En litt tidlig nattaklem<3

    14. Det er vel ofte sånn at det kan dukke opp overraskelser der man minst venter det 🙂 Men det har jo med at man har øynene med seg og er var for detaljer 🙂 vakre var de i alle fall 🙂

    15. rundtomkringtrorjeg: På en koselig liten kafe som ligger på andre siden av veien når man har gått HELT opp gå-gata 🙂 Husker ikke hva kafeen heter..

    16. margarites: Ja, jeg likte de kjempegodt 🙂 Og jeg likte de med ansiktene OG det første… Men egentlig det med engelen også 😀 Jeg blir glad av sånne farger og former <3 Gladklemmer 🙂

    17. Dette var nydelige bilder – til å bli glad av! 🙂 Jeg likte dem også godt, faktisk så godt at jeg ikke engang kan bestemme meg for hvilket som var finest. Her ville jeg sagt som Ole Brumm; “Ja takk, begge deler” – eller egentlig Ja takk, alle tre! Nydelige 🙂 Takk-for-titten-klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg