Sinnarussen!!

Siden det er 1. mai…snart 17.mai…siden det er MAI…og russen herjer i både røde og blå drakter…Og NOEN  uten drakter i hele tatt….De bare herjer generelt….på natterstid, så folk ikke får sove……:

møt SINNARUSSEN

 

Hun har opptil 6 “våkenetter-knuter” i lua i løpet av april…Kanskje ikke i STREKK…men dog… 😉

 

Hvis du synes hun likner på Sinnataggen fra i sommer…hun/han som strå i Vigelangdsparken…..

….så stemmer det nok…Likheten er slående…..

 

Men denne” Sinnarussen” har en egen greie…. Når dusterussen i overetasjen i blokka setter i gang…

på natterstid……

 

…så inntar “Sinnarussen” en aggressiv form på dagtid….. Hvertfall inni eget hode…

…og det hjelper LITT det også….

 

Ha en god 1. mai, jeg har Sinna-russedrakten på… 😉

 

 

 

 

#russ #1. mai #bråk #sint
57 kommentarer
    1. Elin Slåen: Det er problemet..han ser ikke ut til å sove overhode….Sikkert på stoff av noe slag…Han går døgn i strekk… Men dusteruss er han …

    2. Uff det var sinnarussen sin det, de knutene ville ikke jeg hatt nei 🙂 Her merkes lite, for vi bor litt landlig. Men nå er det russefest på Bergen Travpark, som ligger 10-15 min med bil unna meg, og den festen hører vi nå helt hjem i stua vår 🙂
      Natta
      Klemmer

    3. NÅ begynner det å bli nok for dama med hårrullene…. Jeg lo rått da jeg så tegninga med “fana”! ….og jeg ler rått ennå!!! Ja, Sinnarussen er godt kvalifisert til russeknuter i duskelua si,ingen tvil om det!!! Du kan takke Dusterussen for EN ting i alle fall : Inspirasjon til et gør-artig blogginnlegg!!! HAHAHAHAHAHAAAAA 😀 😀 😀

    4. Du har rett til å være sint.Jeg stryker deg litt trøstende over håret og sier at bare vent, snart er du ferdig med dette og kan smile som du skal! Klemsiklem 🙂

    5. Min matgale verden: Ja, du får heie litt skikkelig på meg nå altså, for det er rett før jeg gir han en RETT høyre! 😉 klemmer <3

    6. Karina Larsen: Ja, det er det. og dett er jo ikke ekte russ en gang 😉 Men dritt-russen i annen etasje, og derfor blir jeg SInnarussen 😀

    7. dedicat: Ja, jeg må prøve meg med litt humor, her inne i det minste, jeg har mest lyst å filleriste hele dritten 😀 Stakkar de som flytter inn her.. For ingen andre merker dette, enn vi som bor rett under…derfor gjør han det med vilje…garantert.

    8. Jeg fatter ikke at noen kan få lov til.. eller for å si det rett ut ikke skjønner at de ødelegger så til de grader for andre som han idioten som synes å være fredet i det leilighetskomplekset du bor i. Ære være deg for at du makter å lage en ironisk morsom sak utav det 🙂

    9. ladyaugust: Jeg har hatt sov-i-ro lenge jeg…når det er helg og jeg vet hva som er i vente…Hjelper ikke det dritt. Det er akkurat som han er inni MIN stue liksom…lydmessig…Og i går drev han med en form for stage-diving i tillegg… det dundrer i taket som bare det…Og jeg er sikker på han gjør det med vilje… Og jeg må få meg sovepiller i stedet tror jeg…den siste måneden jeg skal bo her, hvis ikke den lua skal bli bak -tung av russe-knuter… 😛 Jeg blir HEEELT utafor av ikke å få sove…sipper og er helt på tur…Og jeg sipper jo sånn ca en gang i året til vanlig…Men dette setter meg ut… Snart skal jeg vekk, og da akter jeg å fortelle noen virkelig litt mer, for jeg unner virkelig ikke noen å måtte flytte inn under han… Ja, jeg håper også han er ferdig for helgen, vis ikke må jeg til søsters eller noe neste natt… Klemmer søsklemmen uten knuter 🙂 <3

    10. Det var da svært til soveforstyrrelser du har for tiden søs! Jeg tror du må få fatt i slike sov i ro og ha i øra for det hjelper når man bare venner seg til det. Tipper det skal bli herlig med ny leilighet og greier uten masse bråk og støy. Gooodklæmme og håper natta di blir goood <3 <3 <3

    11. litt vanskelig å gå fra sitt eget hus…? kanskje ikkje…..men uansett ble eg jo sittende eg da…..dum som et brød hahaha og mer og mer irritert…men nå er eg ferdig med det…..og mye renere hus <3
      Klemmetingene <3

    12. cuskima: Ja, venting er en annen grunn til at jeg blir lysingsblad. Om folk ikke dukker opp til avtalt tid nå, og det har skjedd før, så bare går jeg… Gidder ikke mer 🙁

    13. eg er blåruss…..hahaha går rundt i slaffeklær og rydder og styrer litt i boden ,vasker de siste pleddene etter Buffy sin siste runde på badet og endelig kan eg begynne med å vaske sengetøy og klær til megselv.
      ja når folk ikkje holder avtaler og man blir sittende å glo og vente da blir man irritert….spesielt når man driver og planlegger rundt en annen person. Itillegg var det siste fridag før mandag eg kunne gå i butikken og se etter ting eg trenger -i dag kan eg ikkje gjøre sånt…..og hadde planer om å bruke dagen på å ordne terassen…..men men…..karma kommer og biter idioter i æven :P:P
      ellers hva er vitsen med karma? hahaha
      klemmetingene <3<3<3

    14. Fru Stussli: Så deilig å høre 🙂 Ja, det er lurt det <3 Sinnarussen har akkurat ødelagt en dag til med sinne og trøtte øyer. Får jeg sove i natt, skal jeg gjøre noe hyggelig i morgen 🙂 KLemmer masse <3

    15. Moving On: Nei, thats the problem, han sover ALDRI, valser og går eller spiller musikk…hele døgnet…Han ville ikke merke det en gang.. :-/

    16. annebe: Klart du skal le, meningen og ta litt av plagen med dette VEKK med litt humor, og hva er vel da bedre enn å tegne litt 🙂 Dusterussen bare tramper foreløpig, i natt stage-divet han der oppe, garantert…Hørtes som om han kom gjennom taket… 😛 Klemmer til deg uten sinne 🙂

    17. Helge: Har aldri vært sånn noen av stedene jeg har bodd før og ikke heller. Begynte i høst, og har bare blitt verre og verre.. Man får prøve å ta det med litt humor 🙂 Og tegninger gjør susen 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    18. Veronica S: Det gjorde du rett i 🙂 Og det hadde jeg gjort også, om det ikke hadde vært for at han er så ustadig, så plutsleig skrur han av…og så på igjen…Så høyt ….og så lavt…Så jeg kunne jo risikere å få politiet hit, og så var det helt stille da de kom…orker ikke det heller… Jeg er sinnaruss-zoombie i dag… 😛

    19. Min russ er på toget på vei hjem til mammaen sin 😉 Han er konfirmasjonsleder så han skal jobbe i morgen og flere helger i mai. Humanisten Steinar vinner over RusseSteinar 😀

    20. Fru Stussli: Herlig med vårruss og vanlig russ 🙂 Drittruss og sinnaruss er noe herk begge deler egentlig … Min nevø er også russ, og søster sover også lite 😀 Håper dagen har vært god som gull 🙂 Klemmer masse masse <3

    21. Er enda en liten stund til jeg blir russ, blir no ikke noe fest og bråk da.. Er mer stille av meg 🙂
      Ha en super langhelg! <3

    22. Uffda høres ikke greit ut å være sinnaruss 🙁 Og 6 knuter i lua helt ufrivillig er jo ikke noe stas i det hele tatt. Fortsetter det sånn utover i mai, vil du jo ha flere knuter enn russen selv som hoier og skriker..Du får ta på deg rød kjeledress, grave frem en russelue, og feste med dem (?) if you cant beat them, join them… Trøsteklem uten knuter i fra Månestråle 🙂 <3

    23. Hei på deg
      Jeg er vårruss eller no. For jeg får vårstemning ved lyden av russefester og skrål. Da ungen var små og de spilte musikk så nærme vinduene våre at rutene sprakk var jeg irritert, men nå når de ikke er i hagen vår synes jeg der er helt herlig. Så skal det nevnes at min Steinar er rødruss i år 😉 Da liker jeg jo russen enda bedre seff 😀
      Han russetassen som bor over deg derimot, han ønsker jeg var russ der hvor peppern gror!
      Ha en finfin 1 mai
      Mange klemmer

    24. 1 mai er jo tiden for å gå i tog og “protestere” eller vise din mening så HEIA Frodith.
      Jeg bodde et steinkast fra en VGS skole for en del år siden… DET var plagsomt når det stod sånn 5 russebiler med bom bom bom musikk.. 5 forskjellige sanger osv.. fra 2 om natten til 4 ca.. (for da ringte jeg politiet) og man skal opp 5:30 og begynne på jobb 7.. ZOMBIE

    25. Jeg skjønner deg godt jeg. Det er sikkert flere som har det slik men det skal bli deilig og flytte inn i et anna hjem. Nye naboer, stille og rolig. Ikke minst fine rolige sommernatter uten musikk til langt på natt fra han over. Hvor mange år har dere bodd der nå? har det vært like ille hele tiden? Du skaper fine tegnniger med humor og kaller deg sinnarussen. Dere må telle dagene nedover til flytting, litt av et puslespill bare det men dere flytter til roligere nærmiljø.
      Ha en fin kveld.

    26. Unnskyld at jeg ler …hehe…for det er jo egentlig ikke moro det du opplever …:) ..men neste år kan du kanskje være gladruss…håper det :))…godt å få ut litt frustrasjon….og du var fin med russedrakt da 🙂 Fin1.mai videre..håper det roer seg fra dusterussen….

    27. Uff, forstår deg godt. Ikke kjekt i det hele tatt, godt dere snart skal flytte i ny leilighet. Forhåpentligvis blir det bedre der. Klem i fleng 🙂

    28. Det er godt å få ut sinnarussen av og til. En trenger det også. Men for lite søvn er ikke godt, en fungerer ikke bra i hverdagen da … det burde være unødvendig å ødelegge nattesøvnen for andre. Litt hensyn burde man kunne ta.

    29. bare 30 dager igjen så kan du vise fingeren til naboen og si karma vil bite deg i æææææææven
      klemmerier -eg er nemlig ikkje redd sinnarusser….eg er litt sinna i dag selv…dustefolk som ikkje kan gi beskjed….ugh……men eg får gjort mye i huset eg ellers ikkje hadde gjort hadde det ikkje vært for idiotfolk 😛
      <3

    30. Var nå du skulle sett på musikk i høy form på dagtid:) ikke sånn wow høyt, men sånn liitt over behagelig.. får nå ligg sikkert russen og sover.. hoho
      Hadde også vært sinnataggen hadde de skjedd her med meg!! Så du har min fulle støtte!!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg