Ikke noe grevinneheng der i gården nei… ;-)

Sikkert moro å ro… men akkurat nå om dagen er jeg både for LAT, for SVAK og absolutt  for energiløs :-D…men ganske så gøy å se på andre ro da…Se hvor de sliter seg avgårde, men får en enorm fart…når de jobber i fellesskap. Faktisk så fort at jeg rakk nesten ikke ta dette bildet… Bare kastet meg ut av bilen….NESTEN mens bilen rullet ennå…..for å få knipset det før de SEG mot land. Stedet er Årungen ved Ås

Jeg skal i nærheten av dette stedet på “russetreff” neste uke…Altså en reunion…Og jeg skulle kanskje ha tatt meg noen sånne roturer…for å unngå grevinne-henget på sitt verste i reunion-kjolen til helgen…MEN noe sier meg at det er LITT for sent…

Men ikke for disse karene..

Litt redigering måtte jo til… for å leke seg litt. Veldig forskjellig stemning. Jeg så i utgangspunktet for meg svarthvitt da jeg knipset det..

 

1)

 

 

2)

 

 

3)

 

 

4)

 

 

5)

 

 

Hvilket bilde likte du best?

Er du glad i å ro?

Har du hørt om grevinneheng? 😉

 

 


 

#foto #redigering #roing #grevineheng
50 kommentarer
    1. Ha, ha enn om en av dem lener seg til siden. Ho, ho, da blir det fire våte gutter 🙂 om ikke de andre kompenserer super fort da. Må være rimelig travelt når fire stykker skal ut av en kajakk samtidig 😀 Fine, mange fine bilder du har tatt siden sist jeg var her. Kost meg med tekst og bilder i kveld. Takk for titten hos deg 🙂

    2. Det burde nok vært lagt inn litt roing, eller andre armøvelser i min hverdag også. Men trening blir det dårlig med om dagen. Det merkes også veldig godt nå som vi bærer så mye tung kamerautstyr med oss rundt. Det er en tid for alt (får vi tro) 🙂
      Disse karene så i hvert fall spreke og fine ut!

    3. Jeg gikk faktisk på roing når jeg var mindre 🙂 Men sluttet lenge føre jeg blei mesterskap-flink 😉 ha ha..
      Oi, vanskelig å velge for alle bilder var fine på sitt vis. Men trur jeg vil si nr. 3, for det kan minne om litt ut på kvelden når solen er på vei ned og farger skyene rosa/røde og det speiler seg i vannet 🙂

    4. natheless: Å jo…det skal jeg love deg….uansett ung og vakker 😀 ha-ha…Grevinnen er på plass 😀 Ja, trim gjør nok underverker, har hørt det jeg også…men har ikke tid NÅ hvertfall 😀 Så jeg får ta en jakke 🙂 Hadde det vært veldig varmt hadde jeg blåst i det… Men er meldt 13 grader, greit med en liten bolero 🙂 Ha en fin dag du også <3klemsiklem <3

    5. monomarit: Neida, ikke det verste man kan ha…Vi får ta det som noe FORFINET 😀 Og jeg har mange fine jakker, så det går nok fint 😀 Om sommeren gir jeg F…for da er grevinnen LITT brunere 😀 Håper du får en fin uke også 🙂

    6. cuskima: Hva det heter bak vet jeg ikke. Nei, der er nok å sitte på der også her… 😀 Jeg ler…Dedicat mente jeg ikke trengte å bekymre meg, det var nok noe som het Greveheng også 😀 Ha-ha Og er vel ikke stort bedre det 😀 Men bryr vi oss…neida…på med jakkene 😀

    7. Margrethe: Ja, det grevinne-henget er ikke tatt vekk i en fei har jeg fått erfare 😀 Ikke prøvd så MYE da 😀 Nei, jakker er fine, med lang arm ja… 😉

    8. margarites: Ja, litt stilig, nesten på vei inni himmelen omtrent 🙂 For noen herlige begreper 😀 Jeg er ikke noe RÅ på roing jeg heller 😀 Og muskler for jeg nok ikke av det. Nei, en fin jakke er tingen 😀 Klemmer <3

    9. annebe: Nei, sånn grevinne-greier er litt arvelig belastning velger jeg å tro og har INGENTING med mine trim(ikke)vaner å gjøre 😀 Fin uke til deg også <3 klemmer <3

    10. dedicat: Ha-ha, ja Greveheng finnes nok også vil jeg tro 😀 Skal ikke tenke nevneverdig på det jeg heller 😀 Finnes mye fine jakker 😀 Moro skal det bli 🙂

    11. Jeg likte faktiskt det første denne gangen!!!! Grevinneheng? Du???? Nei, det tror jeg ikke du har anslagt enda, så ung og vakker som du er! Men trim gjør visst underverker. Det nytter vel bare ikke å begynne å trene fjorten dager før man skal ha på finkjolen? Ha en strålende mandag! 🙂 Klemsiklem

    12. Så mye moro man kan gjøre med bilder, utrolig forskjellig stemning på de bildene bare ved å endre på fargen 🙂
      Angående det ordet.. hi hi det er vel det eneste grevinneaktige på meg tenker jeg, -det grevinnehenget.. ikke så kult med skikkelig slark i seila liksom.. men men.. det er faktisk ikke det værste man kan oppleve! 🙂
      Håper du får ei fin fin uke 🙂

    13. eg har fyrstikk armer……uten hverken hertuginne eller grevinne armer….hahaha men eg har slappfisk bak…..hjelper det? sitter på beinet hahahaha NULL polstring ,den har gitt etter for lenge siden 😛 kanskje heter det grevinneheng der også?
      HAHAHAHA NULL fixings unntatt hold in,men da blir man enda flatere 😛 må kjøpe sånn Lindextruse med innlegg hahahaha 😀
      likte best første sortkvit bilde…veldig anno 1950 😀
      <3

    14. 2 og 5 er tøffe. Nei, jeg er dårlig til å ro, det går mest i ring….. gevinneheng, ja – det ser jeg i speilet hver dag…. hmmmm…. hihi!

    15. Hei. jeg synes nr 4 var litt fint, ja flere andre også, men det ropte liksom til meg. Altfor mye lys og så bare roerne – det likte jeg.
      Grevinneheng, Bingomuskler, flaggermusvinger – ja det er flere ord for dette her. Men der er nok grevinneheng jeg har hørt mest. Pilatesinstruktøren (for flere år siden) kalte det for Bingomuskel – fordi den rister når damene rekker en hånd i været og skriker BINGO. Roing ligger ikke for meg hvis det ikke er på en romaskin. Har prøvd å ro en båt, men det ble mye frem og tilbake og rundt i ring. Klarte ikke å holde stø kurs da nei. Har vært ved fjorden i helgen, men det bli ingen roing. Klem <3

    16. Grevinneheng har jeg hørt om ja..men jeg er heldigvis ikke så ille enda:)) Likte å ro da jeg var barn..men med vond nakke er det ikke en favoritt syssel lenger….
      Bildene var stilige og kul redigering…om jeg skal velge ett likte jeg nr 4..veldig “lett”liksom :)) Klem og fin kommende uke til deg<3

    17. Jeg likte nok det første best,, men da unnlot jeg å studere for mye 🙂 Da blir man fort usikker.. 😛 Og jada, jeg har hørt om Grevinneheng, men jeg har faktisk ikke tenkt på om det er noe som heter “Greveheng”,, men det er kanskje ikke lurt å tenke for mye på det 😛 Men jeg er rimelig sikker på at det blir en knakende herlig reunion, herlig fri for både grever og grevinner 😀

    18. Veronica S: Jepp, who cares :-D? Jeg blir ikke kvitt dem til reunionen uansett, har bestemt meg for en liten jakke, i stedet for ro-øvelser hele uka 😀 ha -ha…bare tuller 🙂 Ikke nøye 😀 Ja, 5 er litt sånn skumrings-roing 😀

    19. Eva: Åå, det var deilig med litt sånn garanti på sånne ting. Håper du har rett 😀 Jeg er jo sånn rimelig fornøyd ellers da. Jeg vet jeg har holdt meg sånn rimelig greit for alderen 🙂 Og nå har jeg diverse kjoler jeg kan ha og alt. Trenger bare en jakke til å dekke grevinne-gevantene så skal jeg nok komme meg gjennom dagen 😀 hi-hi For roing er litt for sent for å bekjempe dem tror jeg ;-D Og som du sier….det er sikkert flere grevinneheng der ja 😀 Klemmer godt og takker for støtte <3 😀

    20. Jeg likte nummer 3. Det var litt sånn solnedgangsstemning i det bildet 🙂
      Nei, jeg er ikke noen kløpper i roing, det må jeg nok innrømme. Er ganske svak i armene. Men en ting kan jeg forsikre deg om: På den russereunionen, så er du GARANTERT ikke den eneste med grevinneheng. Dere er vel omtrent like gamle, ikke sant? Hehe. Tror det er den minste bekymringen jeg ville hatt 😉 Og slank og fin er du også. Jeg kan nesten garantere at det ikke gjelder alle de andre 😉
      Ja, jeg vet, det ble mange garantier her, men jeg er nokså sikker på at jeg har rett 😉 Hehehe 😀
      Fine bilder her, og ja, det er jammen fart og eleganse på disse fartøyene 🙂
      Ha en flott kveld 🙂 Klemmer godt <3

    21. Benedikte Porsanger: Takk :DJa, jeg synes også 5 så ut som sene kvelden nesten…litt sånn skumrings-roing… Ja, der var det ikke mye grevinneheng i hvertfall 😀

    22. haha! jo jeg har nok det vett.. men ikke noe som plager meg sånn veldig, så da får det bare være der 🙂 haha
      du får teipe de opp ! 😛 haha

    23. Moving On: Kan aldri tenke meg at DU har noe som helst grevinneheng 😀 Men jeg skal love at jeg har…men de passer dårlig neste helg når jeg skal på russetreff 😀 ha-ha

    24. likte nummer to jeg 🙂 ikke for mye svart og hvitt!:P
      har rodd så lite, at jeg synst det faktisk er spennende og ro, vertfall om en sitter med vann rundt seg, men på ro maskin er det bare utroolig kjedelig og en kommer jo bokstaveligtalt ingenvei:P
      grevinneheng har jeg hørt om ja, har to stk som er så fine atte 😀 haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg