Velkommen til Frodiths Valglokale.. ;-)

Siden det i disse tider har vært mye snakk om valget i England og sånt, får vi se om det er mulig å få gjort noen fornuftige valg her i Frodiths Valglokale også. Du har tar en “seddel”, går inn bak “forhenget”, krysser av for ETT svar, for hvert nummer…leverer til meg ved døren…Og så er valget over for din del. JEG teller opp, ser gjennom og så finner vi sikkert ut noe lurt 😉

Så når du står overfor disse valgene, og du MÅ velge EN pr spørsmål, hva ville du da valgt:

 

 

 

 

#valg #stemmer
53 kommentarer
    1. Her kjenner jeg på fristelsen til å sette “og” mellom alt, unntatt på spørsmål nummer tre.
      MEN : 1. rock 2.salt 3. katt(redd for hester) 4. dag 5. land. På nr 5 var jeg også veldig i tvil)

    2. dedicat: Supert med svar på denne, forsker-Frodith er i analyse-modus nå, og du vil nok få noen resultater av undersøkelsen i løpet av uka 😀 He-he Takk for svar 🙂

    3. 1. Rock
      2. Søtt
      3. Katt (Jeg elsker katter <3 ) og er litt redd for hester...
      4. Dag. Liker lyset, og er litt mørkredd..
      5. Land, litt under tvil, da det er mest praktisk å velge by..
      🙂
      Mye gøyere valg enn stortingsvalg og kommunevalg, haha!

    4. Eva: Ja, jeg er fæl med de her valgene skjønner du, folk får jo ikke slippe, og TO ting får man ikke lov til 😀 Ha-ha Men kommer som regel noe moro ut av å ha sånne undersøkelser, man finner ut litt mer om folk OG jeg kan lage noe gøy av det etterpå 🙂 Klemmer masse <3

    5. margarites: Ja, det skal være litt sånne dillemma-valg 🙂 Moro det, og så får vi se hva som kommer ut av svarene…De er til analyse nå ;-D Hi-hi Håper du har en flott dag, min er slakk… 🙂 Klemmer <3

    6. Haha , SÅ kult !!!
      1 . Rock , det sier seg selv , haha ;-D
      2. Søtt , selv om salt er godt ( men skal man spise mye av det er nok søtt ett greit valg trooor jeg da )
      3 . Katt og det er fordi en hest HADDE vært kult å ha , MEN alt for mye jobb og ansvar for meg som har nok med min gale hund 😀
      4 . Dag , for da får man gjort mest fornuftig OG moro og det er så mye lystigere som regel ;)) Om natten er jo dessuten alt stengt 😮
      5 . Så absolutt by ! Ellers hadde jeg gått på veggen tror jeg ;-D
      Takk for meg super F ;)) Og klemmer stort , fin dag videre til deg nå <33

    7. Så var det det der med at det ikke er lett å si enten eller når en liker begge deler…men greit å øve seg på å ta noen valg her i livet :)))
      1. Rock 2.Salt 3.Hest 4.Dag 5.By ( det var det vanskeligste valget..hehe..)
      Her er det deilig med sol og blå himmel i dag ,koser meg med det :)) Klem<3<3

    8. Jippi! Digger disse oppgavene dine 😀
      Her kommer stemmene fra Fru Stussli
      1) Rock
      2) salt
      3) Katt
      4) Dag
      5) eh….. å… akkurat i dag er svaret land
      Store solklemmer

    9. 1) Rock
      2) Salt
      3) Katt
      4) Dag
      5) By
      Men, nå kunne det jo fort blitt valgets kval her, for altså, jeg trives både dag og natt jeg 😉 Og liker meg godt både i byen og på landet. Men skal man først ta noen valg…ja, så gjorde jeg det her 🙂
      Ha en strålende fin søndag <3 Klemmer godt <3

    10. Heisann her var det litt av noen valg. Kommer nok litt an på sinnsstemning når man velger, men akkurat nå ville jeg valgt – Klassisk musikk, salt, katt, dag og by. I kveld eller i morgen kunne svarene blitt annerledes. Jeg er ikke glad i katter, men ikke i hester heller så da tror jeg katt er lettere å like. Jeg blir fort trøtt på kvelden (etter midnatt må jeg sove) så da er det bedre å la ting skje på dagen. Klassisk fremfor rock, men om det ikke blir for bråkete rock så funker det, for jammen er det mye klassisk som overhodet ikke funker også. Litt sånn dilemma spørsmål dette, men jeg har valgt. Ha en fin søndag med eller uten mange valg. Klem <3

    11. 1. Jeg trur jeg må velge Rock her- tenkte på Lady August med en gang 😉
      2. Hmm, jeg er jo like glad i salt som søtt, så denne var vanskelig. Egentlig burde jeg si søtt pga Red Bull, men så elsker jeg salt med popcorn da (ja, jeg har nesten mer salt enn popcorn, derfor salt med popcorn).. Trur jeg sier søtt likevel 😉
      3. Jeg har aldri hatt et forhold til hester, så jeg må si katt, selv om jeg irriterer meg grenseløst iver Nakenkatten 😛 ha ha..
      4. jeg er velig glad i Natten. Så stille og fredelig 🙂
      5. Land, uten tvil 😉

    12. Jahaja, bar eå hoppe i det på en søndagsmorgen, enda jeg dør etter å få vite alt om russetreffet! Men, er det alvor så er det alvor. Rock! Men innimellom klassisk….dvs jeg VIL høre klassisk, men gjør det stort sett aldri…kanskje når jeg blir 50! Så må det bli jatakk, begge deler, for jeg elsker søtt og salt SAMMEN! Jeg tar to stemmesedler og limer dem sammen med peli-fix`en jeg har i lommen. Finnes peli-fix fremdeles? Til frokost spiste jeg f.eks brie, solbærgele og salt spekeskinke. søtt og salt… Katt eller hest!! Det var da voldsomt forskjell, men jeg tror jeg tar katten, for Bonnie kunne blitt redd for hesten….såh… Dag! Helt klart dag! Den var enkelt. Jeg er nemlig så trøtt om natten 🙂 Og så velger jeg land, med kort vei til byen, = her jeg bor 🙂 Svar avgitt, jeg forlater nå stemmelokalet, med peli-fix i lommen 🙂 søndagsklemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg