Facebook-løs, men ikke fantasi-løs… ;-)

Jeg er jo så noldus at jeg IKKE vil ha Facebook -konto…Og alle mener at jeg må ha det, og det må jeg sikkert….egentlig…..For  jeg er jo HELT utafor når det virkelige GJELDER liksom….Når man skal være med på noe, eller inviteres til noe…..Det er jo bare flaks at jeg får med meg eller ER MED på noe som helst…For vi Facebook-løse vi er en pari-kaste….og ikke het MED ;-D He-he…

Men altså jeg VIL ha en sånn t-skjorte…eller i det minste en sjanse til å vinne en..

 

 

Og den som har en sånn som hun skal GI VEKK….og som har en Facbook-konto…det er

Lady August

Og hvis du trykker inn på navnet hennes der, så kommer du til Facebooken hennes om jeg har skjønt rett…. 😉 Og der kan du være med på konkurranse…

ELLER så tror jeg det er LITT lov sånn som jeg har gjort nå også….

For jeg som ikke har konto jeg lager min egen variant. Facebookfrykten skal jammen ikke få ødelegge hel greia liksom…

Poenget var å dele innlegget hennes, og nå har jeg delt både siden hennes og bloggen hennes her, så da håper jeg at jeg får litt ekstrapoeng <3

 

Er du med i konkurransen til Lady August?

Ville ikke du også hatt en sånn t-skjorte?

 

 


 

#konkurranse #ladyaugust
54 kommentarer
    1. Nei, det er ikke et must med FB, men kjekt å ha i mange sammenhenger. Det er viktig å huske hva du vil med din FB. Jeg har min private, men ekte navn og bare folk jeg kjenner godt, inkludert familie, som venner. Kun 44. Du kan styre og bestemme det meste selv med innstillingene. Størst utbytte har jeg nok med et par grupper for mine spesialinteresser. Du må styre din FB ikke la den styre deg.

    2. ssilje89: Den er trukket nå, og ble ikke meg 😛 Men kanskje jeg vinner en annen gang 🙂 GJør ikke noe, hyggelig for hun som vant 🙂 Nei…Facebook…jeg har jo blogg 🙂 Synes det er gøy jeg da 🙂

    3. Mamma er også typen som ikke har facebook.
      Jeg skjønner egentlig de som ikke har, akkurat nå er det så mye tull med masse reklame og slike uinteressante ting 😛 jeg har ikke vært innom å sjekket der, takk for tips. Er jo moro å vinne noe. Håper jo litt på at du vinner den jeg da 😉

    4. Eva: Jeg vant ikke, men det gjøre ingenting 🙂 Jeg kan vinne en annen gang 😀 Synes sånne t-skjorter er gode hjemme, som litt koseklær 🙂 Og morsomt trykk <3 Koselig for henne som vant 🙂 Klemmer i massevis til deg <3

    5. Jeg kler ikke sånne T-skjorter jeg 😉 Så jeg er ikke med i den konkurransen nei 😉 Men unner hver og en av alle dere andre å vinne den 🙂 Og spesielt deg Frodith, som virkelig motiverer til å være med 🙂
      Måtte den beste vinne 🙂
      Klemmer og lykke til <3

    6. Jepp, Elin Isaksen ble det. Inne på fjesboka sto det, for jeg tror vinneren er en som er innom der kanskje? Ja, ja, det ble ikke deg eller meg, men dagen er vel fin likevel? Klemsiklem til deg 🙂

    7. karidansen: Jeg føler egentlig at det ikke er så veldig overfladisk her hvertfall, jeg har mange gode samtaler med folk. Og har en blogg som er liten nok til at jeg har ganske god kontakt med mange her inne 🙂 Litt på bakrommet og litt direkte på bloggen, sakte men sikkert blir man kjent <3 Kjempekos at du kom inn her og gjorde dagene litt dansende og med litt snert i også 🙂 Klem <3

    8. Jeg er på facebook, men nå er jeg nok mer på bloggen! Jeg har ikke opplevd noe direkte utrivelig her. Det har jeg heller ikke på facebook – i den forstand at jeg aldri har opplevd noe utrivelig som har vært rettet mot meg personlig.:) Jeg skjønner godt at du styrer unna Facebook…….. Det er en veldig overfladisk verden. Det er vel til dels bloggen også, men jeg føler at blogging er litt mer personlig. Jeg har blitt kjent med flere som jeg har lyst til å holde kontakten med her! Jeg deler for øvrig mange av innleggene mine på facebook, men noen vil jeg bare dele her. 🙂

    9. natheless: Oi, er den kåret?? Jeg må finne ut å se hvem som var heldig. Ikke stått på blogg?? 😮 Nei, jeg får se hva jeg gjør med fjes-boka ;-D Har jo overlevd til nå 😀 Ha en herlig dag du også 🙂

    10. Herlig du. Nei, man MÅ ikke være på fjesboka. Jeg er nå der, det startet med jobben kan man si. Noen ganger er det nyttig, men andre ganger en ergrelse. Jeg opplevde å bli bedt på klassefest på en egen side på fjesboka uten å få beskjed om at jeg var meldt inn der??? Jeg kom ikke på fest kan man si. ALLE var jo på fjesboka måtte jeg vite? Jeg fant ut etterpå, at det var flere enn meg som ikke hadde fått det med seg midt i sommerferien og noen hadde meldt seg inn i fjesboka bare for å kunne lese innbydelsen? Ikke morsomt. Men sånn har det visst blitt. Fin trøye, jeg ville vinne en, men nå var den heldige kåret så jeg, Ha en herlig dag! 🙂

    11. Det var ikke jeg heller når jeg begynte 🙂 Enkle spilleregler med å ikke klikke på linker man er usikker på og lære seg hva som alle ser og hva som kun er mellom to, og så er man sjef selv:) Sånn som det er på blogg 🙂 Si fra når du kommer dit 🙂

    12. Mariann Sæther Tokle: Ja, det høres lurt ut, jeg vurderer sterkt om dagen å få konto, må få noen til å hjelpe meg litt 🙂 MEN jeg får se…ikke HELT overbevist 😀

    13. Jeg kjenner mange som var ihuga facebookmotstandere men så kom de likevel og fant ut at det var ikke så farlig som de trodde, alt er hva man gjør det til selv. Man trenger ikke bruke mye tid der. Jeg gjør ihvertfall ikke det, men moro å følge med på hva slekta nordpå legger ut av bilder, osv. Likedan “snakker” man litt mer med de som man ikke ellers ville tatt kontakt med, men som det er morsomt å møte igjen 🙂 Også det å avtale å møtes eller gå tur er fint å bruke facebook til:)

    14. Miss Imperfektum: Jeg må ta et linkekurs med noen av dere 😀 har lært Karidansen, og vet at Dedicat trenger hjelp. Kanskje et linke-innlegg 😀

    15. Fru Stussli : Ja….litt skummelt med Facebook vettu 😀 Jeg skjønner det er lurt og praktisk og får vel tenke meg om noen ganger til 😀 Og MOTE meg opp 😀 Klemmer i massevis <3

    16. Kunne godt tenkt meg en sånn t-skjorte 🙂 Har fb-konto og bruker ALT for mye tid der inne. Har i tillegg til min private side også en offentlig side som heter Veronicas side. I tillegg er jeg admin på et par sider. Har lært masse om data etter at jeg begynte å bruke fb aktivt (men ikke lært meg å linke enda….der trenger jeg et kurs…)

    17. Hahaha herlig bilde av facebook 😀
      Jeg liker godt facebook og som foreldre er det veldig kjekt i forhold til å holde kontakten daglig med andre foreldre og med de større barna som ikke bor hjemme. I tillegg er det veldig koselig for meg som bor 100 mil fra familien. Da henger jeg litt med på hverdagen deres der hjemme i nord 🙂
      Ha en fortryllende søndagskveld
      Mange klemmer

    18. har heller ikkje FB:D
      og GÅR glipp av masse…søskene mine som bor i utlandet bla og min bror på østlandet så kanskje eg får en liten en uten private bilder….for DET vil eg ikkje

    19. Ritamarita: Ja, ikke sant den er fin 🙂 Jeg vil vinne 🙂 Ja, jeg får se om jeg lar meg lokke inn i Facebook-verden…Hm… 😀 Klemmer i vei <3

    20. annebe: Ja, jeg ser også det er litt praktisk 🙂 Og lurer på om jeg skal få meg “artist-facebook-side” som Mira anbefaler her 😀 Ha en flott kveld og uke du også 🙂 Klemmer igjen <3

    21. Jeg har Fb og har delt innlegget der..for den T.skjorta er tøff :)) Liker blogg mye bedre enn Fb..men kjekt å sende meldinger til sønnen når han er på plattform f.eks…Fin kommende uke og klem fra meg<3

    22. Kristin: Neida, man må få lov slippe 😀 Men jeg skjønner det kan være praktisk, og der det har litt å si i forhold til blogging også. Jeg får se… 😉

    23. Jeg er ikke med i konkurransen, men synes t-skjorta var veldig søt 🙂
      Og det må jo være lov å ikke være på Facebook 😉 Regner med de som vil ha tak i deg og ha deg med på ting klarer å invitere deg med på normal måte 😉
      For meg er det praktisk, da alt av fotballting går via Facebook for tiden, og jeg liker i tillegg chattemuligheten via messenger 🙂
      Men at man på død og liv MÅ ha Facebook, det synes jeg ikke 🙂

    24. Ja og du stenger facebook så bare vennene dine ser innholdet. Setter du innstillingen på kun venner av venner som kan legge deg til som venn slipper du masse venneforespørsler:) Profilbildet ditt kan være hva du vil men har du ett av deg selv kan du stille inn så kun venner ser det og man må ikke ha coverbilde. Vet ikke helt hva det heter på norsk 😀 Har hatt fb siden 2007 og aldri hatt den på norsk:))) klemmer tilbake <3

    25. maiken: Å ja, virker jeg som en Facebook-dame :-D? He-he Nei, alle har jo det nesten så jeg skjønner du ble overrasket 🙂 Ååå, ikke med på konkurranser? Når jeg skal i gang med skygge-konkurranse om ikke lenge…så kommer jeg nok og maser ja 😀 Hi-hi

    26. Miragothgirl: Nei, skjønner…jeg må vel på snart 😀 Jeg har jo ikke så mye å skjule akkurat, snill og grei og uten så mye TØYS for meg, men det er noe med elver, tidligere elever, noen gamle bekjente etc som jeg ikke har lyst å ta stilling til med dette venne-greiene…HVIS jeg hadde hatt den ÅPEN..Men som “ARTIST”, se det blir jo noe annet 😀 Klemmer <3

    27. Jegble overrasket når du ikke hadde facebook konto. Men jeg innrømmer også at jeg ikke har det, og føler at jeg går glipp av endel, men velger likevel å “bare” ha en blogg. Konkurranser er jeg dårlig å være med på…., men du er flink å reklamere

    28. Men kjære Frodith <3 Du behøver verken ha hele navnet ditt eller personlige bilder på facebook. Du kan ha et 'artistnavn' også. Ikke alle vil bli funnet på fb av diverse grunner men har lyst til å ha vennene sine og følge med på oppdateringer:) Klem Mira <3

    29. Helge: Ja, jeg liker ikke å ha mange steder på sosiale medier jeg heller. Jeg stritter i mot på Facebook, fordi jeg er redd det skal ta for mye tid,og noen andre grunner… MEN jeg får se. Det virker litt lurt i noen sammenhenger.. Men man bør uansett bruke mer tid ute i virkeligheten 🙂 Men en sånn genser vil jeg ha altså 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    30. Jeg ville ikke gått med en slik T-skjorte og er heller ikke med på konkurransen til vår venn Lady August. For en stund siden skaffa jeg med en facebook-konto(FB).Men jeg har aldri brukt den, så hva skal jeg med den? Greit at man kan skaffe seg nye venner, men det blir fort så altfor mange av dem. Uansett vil du bare møte noen få av dem i virkeligheten. Så det er vel bedre med 15 ekte levende venner enn 250 venner via FB. Alt tar tid og desto flere digitale kanaler du er medlem av, jo mere tid tar det. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg