Jeg har RULLA…. ;-)

Ja, det er nemlig det de sier nå…Russen….De skal ut å RULLE..

Og tror du ikke når jeg ankom i min fineste stas i går til russe-reunion i går… så hadde noen lånt russe-buss 😉

 

 

 

Så da ble vi stuet inn der, vi som kom tidlig…. og så  rulla vi da…rundt på landet…Med musikken på full guffe…og bussen smekk- full av “snart 50-åringer”, som drakk øl, cider og vin, sang og mimret om .”gamle dager”…

 

Og etterpå var det som på envher annen russefest vil jeg tro…. tapas, dansing, en del chikke-lakke for noen, noe bow-bow i krokene for andre, og JEG hadde IKKE stemme igjen  da jeg gikk hjem av en eller annen grunn…Jeg tror det skyldes høy musikk og en enorm pratelyst., for jeg verken drikker, røyker eller skriker.

Moro var det hvertfall , og da jeg kom til mamma på landet for å overnatte der, så hadde hun redd opp prinsesse-sengen, så kvelden var i det stor og hele perfekt 😉

 

Hadde du en bra dag i går? Og i dag?

 


 

 

 

#russetreff #fest #rulling
41 kommentarer

Siste innlegg