“De bloggløses dag” ;-)

 Ja….så var vi kommet til “De bloggløses dag” ….igjen….

Finnes det noe sånt da…lurer du kanskje? Klart det finnes! Det er jo så klart dagen hvor alle de blogg-løse blir feiret litt. Og hvem er DET liksom…Jo, det er alle de bloggløse bloggerne som svever rundt her inne. Det er BLOGGERE på linje med deg og meg, de elsker blogg og liker seg godt her inne i Blogg-blokka, MEN de har valgt å selv ikke ha blogg. Så altså BLOGG-LØSE. De leser mange blogger og er flinke til  å kommentere både ofte og med lange hyggelige kommentarer 🙂

“De bloggløses dag” faller på forskjellig dato hvert år, som ekte og flotte høytider ofte gjør. I 2013 falt dagen på 27. mai,. I  fjor var “De bloggløses dag” 11. mars, og falt sammen med Helges bursdag…

I år er altså “De bloggløses dag” falt på mandag 11. mai faktisk…

Så hvem er altså disse bloggløse her inne hos meg da? Jo, jeg har EN bloggvenn som blir feiret hvert år, for han har holdt ut på blogg-blokka her i alle årene denne dagen har blitt feiret. Og denne blogg-løse er som mange kjenner:

HELGE

Helge er friluftsmann, bader i tjern så ofte han kan, når temperaturen tillater det,…sykler lange turer rundt på Østlandet, og er en fyr som liker blogging, og er alltid er med når det sveives i gang noen “arrangementer” her på bloggen. Heia Helge! 🙂

En my blogg-løs bloggvenn som har kommet inn i blogg-leiligheten min er:

HANNE

Jeg kjenner henne ikke så veldig godt ennå, for hun har kun vært på blogg hos meg siden påske omtrent, men etter det har hun vært et veldig koselig bloggbekjentskap, alltid noen koselige kommentarer, virker å ha fin humor og  er på min alder. Gleder meg til å bli nærmere kjent med hennes også 🙂 Heia Hanne! 🙂

Så da er dagen i gang, og vi feirer de bloggløse med brask og bram! Aldri så lite alkoholfri champagne må til:

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

 

Har du noen bloggløse bloggvenner? 🙂

 

 


 


#bloggløsesdag #bloggvenner #blogging #
44 kommentarer
    1. Kristin: Jeg har bare et par- tre som jeg VET da…men det er jo mange innom hver dag som jeg ikke vet hvem er…folk som ikke kommenterer, men da får de ikke feiret skikkelig altså…for da vet jeg ikke hvem de er 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    2. Happy bloggløses dag 🙂
      Gøy å ha noen følgere som følger deg uten at de har egen blogg 🙂
      Tror ikke jeg har noen bloggløse følgere, men jeg har ikke vært så veldig flink med den bloggen min 😮
      Ha en fin kveld! <3

    3. Eva: Ja, jeg synes mange av de som begynner å komme fast, gir like mye av seg selv som mange MED blogg 🙂 Moro å ha en BLOGG-løs dag 😀 Klemme <3

    4. karidansen: Du har jo ikke vært så lenge på blogg heller? Det kommer nok noen faste til deg etter hvert av blogg-løs-slaget også. Nei, du er da ikke noe skremmende <3 En dame med tak i, og det tror jeg mange setter pris på 🙂 Man ser at du er mangesidig på lang vei 🙂 Klem <3

    5. Fru Stussli: Ja, gjør det 🙂 Du har jo også Helge som bloggvenn 🙂 moro å kunne hylle dem litt, de er jo innom hver dag mange av de også 🙂 Jeg har hatt en feiring hvert år , men de faller jo på HELT forskjellige dager som du vet 😀 God klem til deg min venn <3

    6. Jeg kaster meg på feiringen! Helge er jo en felles bloggløs venn som sprer om seg med hyggelige ord, masse kunskap og moro 🙂
      Så lurt av deg frodith og lage egne dager til dem. Det fortjener de!!!
      Mange klemmer til deg

    7. Jeg har ei venninne som av og til “Stikker innom”. Ellers har jeg ingen “faste”, bloggløse venner her på bloggen. Jeg kan sikkert virke litt skremmende….tror du ikke? 😉 Når en utbasunerer at en er “Sjølerklært mannfolkhater”, så skal det jo litt til at menn vil stikke innom i hvert fall. 😛 Det er bare Dedicat som tør det! Han har gjennomskuet at sjøl om Karidansen kan være stor i kjeften(og litt morsk av seg) så er hun bløt som smør og lettrørt som få…sånn på bunnen. Uansett, veldig hyggelig at noen vil kommentere litt sjøl om de ikke har egen blogg. Det er ikke alle som føler for å skrive så mye, eller eksponere seg på sosiale medier, og det er en ærlig sak! Ellers er jo Frodith ei dame som er veldig raus med å inkludere. Da da føler også de litt mer forsiktige at det er komfortabelt å kommentere litt! 😀

    8. Utrolig kjekt å kunne ha mange bloggvenner selv om ikke alle vennene nødvendigvis har blogg selv…Kjekt å ha dem med 🙂
      Ja, jeg har noen bloggløse venner jeg også. Ikke alle kommenterer, men jeg vet jeg har trofaste lesere som gir tilbakemelding på andre måter 🙂 Pluss et par som av og til kommenterer også. Veldig kos det 🙂
      Hurra for de bloggløse…og velkommen innom 🙂
      Kjekt at du husker på dem Frodith, og hyller dem <3
      Klem <3

    9. Hanne: Så koselig du kom akkurat i dag også da 🙂 jeg håpet jo det <3 Jeg har en tradisjon på dette som du ser, og det har vært noen forskjellige som har blitt hyllet, og Helge har vært en av de trofaste i tre år snart 🙂 Ja, klart vi setter pris på dere, får dere kommer jo og leser helt uoppfordret og legger igjen hyggelige kommentarer, og man blir jo nesten like mye kjent med dere om man ser dere ofte, som bloggerne MED blogg. Og dermed måtte det bli en egen fest-dag for de bloggløse også 🙂 Og i år falt den på 11. mai ;-D Og så KOM du <3 Hurra!! Klemmer til deg <3

    10. Åh, tusen takk! 😃 💐 Så koselig å bli nevnt i en bloggpost og med så fine ord! 😊 Jeg fant deg pga. påskenøttene dine, og tenkte at denne bloggen ville jeg følge, bl.a. fordi jeg tror vi har mange felles interesser og meninger. Vi blogg-løse er jo litt anonyme, siden vi ikke har noen blogg dere kan klikke dere inn og lese om oss på, så det er så koselig å lese at dere setter pris på oss likevel. 💕

    11. Noen ganger er jeg veldig nysgjerrig på hva de bloggløse hadde skrevet dersom de hadde startet en blogg…? Du finner på mange fine dager,du! 🙂 Grattis med dagen til alle bloggløse bloggere, da! ;))

    12. littavkobling.blogg.no: Bra du tok deg litt champagnen, vi må jo få feiret de bloggløse litt spesielt en dag i året også 🙂 Skål og hurra for dem 😀

    13. Mariann Sæther Tokle: Ja, ikke sant, og i dag setter vi litt EKSTRA stor pris på dem og gir dem litt champagne 😀 Ja, vi får se på det med den siden… 😀

    14. Kjersti Sandnes: Ja, hurra for dem 🙂 vi må feire dem litt en gang i året 🙂 Og dette med at dage faller på HELT forskjellige dager er jo litt artig…men sånn er det jo bare …Kommer HELT an på når jul var liksom… ;-D Hi-hi…Klemmer i bøtter og spann <3

    15. Bare tulla 🙂 Skjønner sef hva du mener 😀 og jeg trenger ABSOLUTT ingen egen dag! Hilser til de andre bloggløse, vi er en herlig gjeng 🙂
      Hilsen Oslopadda

    16. cathrinehenriksen: Ja, hurra for dem, vi må feire de litt her. Jeg har feiret dem i 3 år, så det er blitt en årlig tradisjon her hos meg 🙂 Og så er det litt feiring for at Cathrine er på blogg igjen <3 og det er veldig koselig <3 Klemmer og ha en strålende kveld <3

    17. annebe: Ja, vi må jo feire de litt 🙂 og jeg har gjort det nå for tredje året på rad 😀 Moro synes jeg 🙂 Ja, Hanne er litt ny, fra påske, men er her jevnt her, hadde jo vært gøy om hun kom innom i dag da 😀 Klemmer til deg også <3

    18. cuskima: Ja, jeg har Padda også, hun er også venninnen min IRL, så jeg lot henne hvile i dag for å gi de andre litt mer fokus, så får hun heller en hel annen dag 😀 paddedagen 😀 Nei, Hanne er litt ny,men jevnt innom meg. Jeg har hatt et par andre også, men de har forsvunnet igjen.. Og åse helen var jo , men hun FIKK seg blogg <3 Ja, gratulerer til dem 🙂 Klemmer <3

    19. Helge: Hun var ikke akkurat glemt, jeg trakk henne fram i fjor, men siden hun er venninne i tillegg tenkte jeg du og Hanne skulle få fokus i dag 🙂 Håper at bloggløses dag trakk opp dagen litt da 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    20. Oslopadde: Ha-ha…joda …YNNNNNSKYLD….(stryker hånda over nesen og ned i venstre hånflate 😀 …du vet hva jeg mener 😉 ) Jeg tenkte jeg måtte dra fram to andre litt i fokus i dag 🙂 DUUUU skal få en helt egen dag du 🙂 Padde-dagen <3 Klemmer min venn <3

    21. Host – host -host – … Har du ikke en bloggløs venn til? Hm?
      Ønsker deg en fin dag i regnværet 🙂

    22. Det var fine ord og stor ros til oss bloggløse personer.Tusen takk. Men du glemte vel Oslopadda, venninne av deg som du kjenner godt. Ikke så ofte hun er innom men bloggløs enda såvidt jeg veit. Det har vært en håpløs dag for min del idag, sov dårlig sist natt og mye rot på jobben. Av den grunn tar jeg to glass med Frodiths Champagne. Det smakte godt så nå håper jeg resten av uka blir bedre.
      Ha en fin aften…

    23. Du har da fler…..Oslopadda 😀
      eg har noen bloggløse,men ofte heter de anonym..så ikkje så enkelt å følge meg 😀
      Helge kjenner eg jo….men ikkje Hanne
      Gratulerer med dagen !!!
      klemmetingene <3

    24. Så fint de får” sin “dag også…Helge kjenner jeg …veldig flink til å gi hyggelige kommentarer 🙂
      Hanne vet jeg ikke hvem er…men veldig koselig at folk som ikke selv har blogg…leser og kommenterer andres :)) Du er flink til å vise folk at du setter pris på dem :)) Klem på en mandag <3

    25. Hurra for de bloggløse 😀 De er noen supre folk ja , og Helge selvfølgelig han er en kjerne kar 😀 Han har vært hos meg også så han må jo absolutt feires ! Gratulerer så masse til alle bloggløse og da litt spesielt til Helge som jeg også kjenner litt til 😀 Moro med slike dager , skulle hatt en slik feiring inne hos meg også ….jaja ….Men som sagt vi setter pris på hyggelige bloggløse venner 😀
      <3
      Klemmer masse til Frodithen <33

    26. Hurra! Jeg har en søster som kan feires i dag, Hun leser massevis av blogger, men kommenterer veldig sjelden. Men som hun koser seg! Hipp hurra for alle bloggløse! 🙂

    27. Ja, det har jeg, jeg har mange og er glad for de alle sammen 🙂 Ikke alle som kommenterer men det er ok, helt valgfritt om man ville legge igjen spor etter seg 🙂 Men mange klikker like og mange kommenterer også på Lillasjelsiden min på facebook 🙂 Og nå blir det nok snart en Frodith side der også, som jeg kan dele 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg