Det var torsdag-søndagen sin det ;-)

Dagen i dag har vært god som gull.

Hatt en rusletur, og møtt Cathrine-Pippi på Waynes Coffee på Grunerløkka

Etter litt kaffe, noe data-jobbing, masse skravlings og en liten cookie…. var det tid for litt bilder.

Og etter iherdige forsøk, fikk vi vel et som vi godkjente begge to ;-D Så var det litt rusling langs elva på

vei hjem.

En riktig så koselig dag. Cathrine har jeg truffet før, en fin jente, og god bloggvenn <3

I morgen er det jobb igjen, men SÅ er det fri igjen <3

 

Sov godt <3

 

 

#bloggvenn #kafe #rusletur
45 kommentarer
    1. Nei deg var ikke slitsomt , tenker mer på det andre besøket …hadde det gøy …men kan ikke være døgnvåken eller hva det heter …da blir man helt ødelagt etterpå ja …..
      Ja , jeg skal inn å sjekke at det sitter ennå …snart , hihi 🙂 Må lufte Brutusen her og ja hvile mer kanskje ;))
      Klemmer med streke fosser eller noe slikt <33

    2. cathrinehenriksen: JA, der var vi 🙂 Og du helt utslått altså 😀 Du får sove så lenge du trenger det. Og kan ta på å treffe Frodither og andre 😀 Ja, du får bruke det litt nå, så du ikke glemmer 🙂 Klemmer massevis <3

    3. Der er jeg jo , og endelig fikk jeg kommet inn å kommentert igjen . Ble HELT slått ut etter det besøket 😮 Fra nå av tror jeg at jeg må ha sånn besøkstid litt tidligere på dagen . For jeg følte at jeg måtte sove en evighet etterpå . Mulig jeg sov litt lenge , for når jeg våknet etter 12 timer minst , var jeg egentlig bare mere trøtt , jaja ….Det går seg til da :))
      Å takk for super koselig møte Frodithen <3 Fine bildet av oss , hihi ;)) Tror ennå jeg husker hva du lærte meg også , utrolig flinke deg som klarte å få MEG til å skjønne sånn data hokus pokus greier .
      Gode klemmer fra Pippien 😀

    4. ladyaugust: Masse masse snop?? 🙂 ‘slikker-meg-om-munnen’ 😀 Ja..nei , jeg vet at du og Cuskima ikke er noen fotofan 😀 Jeg har veldig lyst å lære litt mer jeg, for i dag har jeg tatt et fint et av vann, altså IDEEN er fin…Men jeg er IKKE godt teknisk, så jeg får de ikke klare nok, det er masse greier med lukkertider og blenderåpning osv…og jeg kan NULL om sånt.. og ikke kameraet mitt heller tydeligvis.. 😀 I dag er det fredag og det er SÅ deilig 🙂 Jeg sitter på jobb, men her er ikke en sjel…ALLE avspaserer… Så da vet jeg jammen ikke hvor lenge jeg blir heller…;-) Våren kaller <3 Klemmer søsklemmen <3

    5. Ja bare gjett 😀 Fine dagen i går altså <3 Jeg så du har fotokonkurranse og jeg tenkte slenge meg med men jeg er ikke så god med bilder liksom 🙂 Gooodklæmme fredagsklæmmen <3 <3 <3

    6. natheless: Ja veldig søndag i går, fordi jeg skulle på jobb igjen i dag.. Men nå er det snart fredag ettermiddag og DEN følelsen er god 😀 Jeg sitter mukkens alene oppi lia her…alle andre avspaserer.. ja-ja… Klemsiklem <3

    7. Helge: Jeg jobber egentlig 8-15.30 fast nå, etter omorganisering og vi ikke er vanlig skole mer.. Men jeg kan dra å være der 7og gå 14.30 om jeg vil…I dag er det mange som avspaserer der også, så jeg er vel nesten alene vil jeg tro :-/ Oi, blodbanken ja, ikke verst. Og du hadde jo mye aktivitet i går også, sykkel og tur og besøk etc 🙂 Ja, koselig med treff i går, vi har planlagt en stund og treffes. Skulle vise henne litt data, og skravle litt 🙂 Ha en fin dag da 🙂

    8. Karoline: Hi-hi, ja vi koste oss vi. Hadde litt data-greier på programmet også, og skravling og kaffe så klart. Etterpå ut og knipse bilder 🙂

    9. ladyaugust: Så koselig med Sverigetur da, det er jo aldri feil da 😀 Regner med du fikk kjøpt masse snop 😀 Jeg har jo en foto-Challenge på gang, så jeg spurter rundt og tar bilder i tillegg jeg. Men det er jo BAAAARE moro 🙂 KLemmer godmorgenklemmen ogfredagsklemmen <3

    10. cuskima: Det skjønner jeg godt, men lykke til , det blir jo av og til bedre når man kommer ut fra legen?? 🙂 God morgen, jeg er klar for jobb 🙂

    11. Starter seint på jobb idag, kunne nok ha sovet lengere men skal snart en tur i banken(den med blod). Koslig med slike treff. Det var torsdag med en smak av søndag igår så jeg var hos foreldrene mine igår, vaska deretter en sykkel og gikk en kjapp tur i skogen. Etter planen blir det en god sykkeltur lørdag. Nå venter det en oppvask og tannpuss før jeg drar. Ha en fin dag.

    12. Moving On: Ja, kjempekoselig 🙂 Jeg har ellers gått tur og knipset LITT bilder også. Har du tenkt ut noe lurt til challengen da? 😀 Så du mitt i dag tidlig :-)? Jobbe i morgen jeg …

    13. Eva: Nei, det blir mye rare sefier, korte halser, store hoder, lange armer, halve hoder etc. Men til slutt finner man et som GÅR 😀 Og kjempekos med litt kaffe-skravling 🙂 Godnattklemmen <3

    14. annebe: Kos deg masse med bestis i morgen 🙂 Det blir nok hyggelig 🙂 Fri igjen etter en liten arbeidsdag jeg da 🙂 Klemmernattaklemmen <3

    15. karidansen: He-he, ja det blir mange rare, halve ansikter, korte halser osv. 😀 He -he God natt 🙂 nei her skal det bare soves 🙂 VANN er klart og skal bare sendes ut i morgen ;-D

    16. littavkobling.blogg.no: Takk for det 🙂 Du har fri kanskje 🙂 Mange som har mini-ferie nå 🙂 Går greit med EN dag og så fri igjen 😀 Sov godt 🙂

    17. Så koslig da, at dere møttes!:)
      Pene frøkner!:)
      Bra dere har kost dere!!:)
      Her har dagen gått til og sortert og rydde i barneklær og gjort klart til og gi bort en hel haug!! Alt en bruker fridager på! Hahah

    18. Skikkelig koselig ser det ut til at du har hatt det i dag. Og det er jo det beste som finnes 🙂
      Og de der selfiene, det er jammen godt at det ikke koster noe å knipse 100 bilder innen man er fornøyd 🙂 Herlig bilde av dere to 🙂
      En god nattaklem sendes herfra <3

    19. Hørtes hyggelig ut..og dere er nydelige begge to :)) Nå skal jeg legge meg 🙂 og i morgen skal jeg ta kaffe med min beste venninne som det er flere uker siden jeg har snakka med..så gleder meg 🙂 Nattaklem<3

    20. Koselig Venninneselfie! 😀 Bra dere klarte å bli enige om et bilde til slutt, da! 😉
      God natt, Vanndronning! Kanskje alle deltagerne i foto-challengen drømmer “våte drømmer” i natt?! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg