Oooops!!

Har du det sånn at du føler det er noe du har glemt innimellom…

Sånn har jeg hatt det noen dager nå…. Gikk nærmeste å klødde meg litt i hodet…

Jeg visste det var noe jeg skulle gjort….og så PLUTSELIG kom jeg på hva det var.:

Jeg hadde glemt å sende premiene som Karidansen, Åse Helen og Annebe skulle ha….

De vant jo i den lille konkurransen min med å kjenne igjen hvem som var på tegningene mine av bloggerne

Og det er sikkert 14 dager siden nesten… Fy Frodith!! Somle sånn 😀

 

Men i dag fikk jeg ordnet det….

 

Så nå har jeg sendt den hengslete guttungen/  postmannen min avgårde til DEM faktisk… Han

har jo vært fryktelig flink å gjøre jobben sin her hos meg om dagen…så skal se han får fram litt

andre veien også 😉

 

Veldig godt å få sånne ting ut av verden, for premiene og posten må fram 🙂

 

Har du mye å tenke på om dagen?

Hender det seg at noe går i glemmeboka?

 

 



#premier #glemsk
36 kommentarer
    1. Det er så herlig når man har fått unna ting og tang. Og spesielt når man plutselig kommer på hva man har glemt 😉
      Jeg har litt mye å tenke på om dagene ja, det kan man trygt si. Og min utmattelse og alt det der, gjør også at jeg er ganske glemsk innimellom. Skummelt glemsk faktisk. I perioder så glemsk at jeg kan begynne å lage middag, ha noe inni mikrobølgeovnen, for så å glemme hele greia, og begynne å lage noe annet. Da er det ille da. Og ikke minst, pinlig 😉
      En litt mindre glemsk klem på vei til deg <3

    2. ladyaugust: Ja det er akkurat sånn jeg rører om dagen…med sånne ting som skal gjøres eller sendes osv… Men det går fint, verden går ikke under. SÅ lenge man får betalt husleier, depositum osv, så går livet i riktig retning likevel 🙂 Klemmergodklemmen <3

    3. Ja bare gjett eller, nå kom jeg på at jeg har glemt å sende en haug med greier som skal ut….hahaha hukommelsen er ikke akkurat klister, den er mer som en sleip fjærestein hahahaha gooodnatta søs sove godt og lenge <3 goooodklæmmesøsklæmmen <3

    4. Åse Helen: Ja, husker du den med å kjenne igjen bloggerne, og jeg bestemte meg for 3 av dere for dere hadde klart nesten alle, alle 3 🙂 Så nå er det noe på vei 🙂 Sove godt kjære deg <3 KLemmer nattaklemmer <3

    5. annebe: Hi-hi, ja må litt skjerping til her altså 😀 Ha-ha.. Jeg kan jo ikke friste med “fine” premier og greier, og så går alt i glemmeboka 😀 Neida, nå er det jo sendt da. Bare noe småtteri. Slutt på hjemmelaget for en stund… kommer kanskje i morgen da, eller til uka 🙂

    6. Bra du endelig fikk sendt det…skjerp deg…hehe..neida :))…så mye som du sender avgårde til andre ..ville det vært rart å ikke glemt noe…derfor jeg ikke sender /deler ut noe…for jeg føler stress ved å måtte huske ting…Så jeg synes du er veeeeeldig flink..og du glemte det jo ikke heller …
      Nattaklem<3

    7. Nei, det er jo lenger, men det er jo også fort gjort.
      Her om dagen fant jeg jo plutselig en bursdagsgave jeg skulle ha levert i begynnelsen av november. Oops. Så møtte jeg jo vedkommende i går, for vi gikk tur sammen, men jaggu glemte jeg gaven på kjøkkenbordet hjemme likevel :O Sammen med minnebrikken til kameraet! Ha ha

    8. Elin Slåen: Men jeg er liksom 14 dager for sen… 😀 LITT lenge..Men det er jo ikke akkurat kongen som skal få noe heller da…ikke SÅ viktig liksom…MEN viktig nok i VÅR sammenheng 😀 ha-ha

    9. natheless: Ja, vil jo ikke ha frossen-planter helelr, fint du fikk dem ut da 🙂 Ja, godt med noe som kommer etterpå også 🙂 SÅ kanskje bra jeg holdt de tilbake litt 😀 KLemsiklem <3

    10. Jeg glemmer ting hele tiden :O ha ha.. Fikk sendt avgårde en premier her om dagen jeg også, to dager forseint :O Egentlig ikke fordi jeg glemte det så lenge. Jeg kjøpte konvolutt på mandag, frimerke på tirsdag når jeg hadde fått pakket den. Men, den var litt for stor for en vanlig postkasse, så jeg måtte ta den med- men jeg rakk jo ikke posten føre dagens post hadde blitt sendt. Og da skulle jeg like gjerne gjøre det onsdag morgen, men så glemte jeg det, og jeg trur jeg akkurat ikke rakk dagens sending da heller, så den blei sikkert ikke sendt avgårde føre i dag :/ Men, den dukker nok opp, så satser på hu mottaker blir fornøyd 😀

    11. Det er en del som går i glemmeboken. Ikke med vilje, men det dukker vanligvis opp igjen heldigvis… Gøyt at du kom på det da…
      Jeg også i alle fall nesten hver gang.:)

    12. De gleder seg sikkert og venter ivrig. Godt når man får unna ting som venter. Noen ganger glemmer man seg bort. Jeg hadde helt glemt plantene som sto i kjøla. Nå må de da ut i våren for å vokse seg store! I dag kom de på plass, endelig! Ha en fin kveld 🙂 Klemsiklem 🙂

    13. karidansen: Ja, det var liksom bare helt forsvunnet fra topplokket…og her setter jeg i gang med nye ting…uten å ha GJORT FERDIG forrige liksom… 😀 Men nå er det i orden, og gutte-slasken er på vei mot dere med veska full ;-D

    14. Hekleri og Ra: Jada, bedre sent enn aldri 🙂 Det var jo ikke livsviktig liksom…bare litt irriterende, og jeg bruker ikke glemme sånt…Men vært lit fjern i det siste 😉

    15. husmannsplass: Hei 🙂 Der var du igjen ja 🙂 Jeg hadde sånne kalendere før jeg også, og jeg skrev og skrev…og så aldri i dem etterpå. Men å er jeg liksom som lullet inn i bomull…. føles det som.. Jeg husket bare at det var noe som ikke stemte… Og jeg som pleier å være så pliktoppfyllende 😀 he-he… Ja, ja..husket jo til sist 🙂

    16. Huff, ja……. Er klassekontakt i klassa til sønnen min, og verken den andre klassekontakta eller jeg hadde fått med oss at vi skulle ordne natteravner i Dala forrige helg. Så ble det ingen natteravner fra klassa vår! Flaut! Jeg vil gjerne opptre solid og ordentlig når jeg har tatt på meg noe, men av og til svikter topplokket! Ellers er det koselig å få premie litt på etterskudd. Hadde glemt det sjøl også! 😛

    17. Hei (Vendetta har laget en blogg til.. en som vil være “temablogg” om interressen min )… men JA, jeg glemmer, hehe.. jeg er helt avhengig av å ha en kalender på kjøkkenet der jeg skriver ned ting jeg skal huske/gjøre – står det ikke der, så skjer det ikke 😉

    18. Hahaha!! Det som er “bra” med det er at man får noe og le av, etterpå! Haha
      Du har nok ikke blitt noe som helst, er nok bare menneskelig!:)
      Syns du er flink jeg!!:)

    19. Moving On: He-he…ja litt sånn jeg føler meg om dagen…Gjør litt sånne rare ting…og har hodet litt på feil sted… Vært en del på jobben og andre steder.. i tillegg. Men at jeg skulle glemme bort premiene liksom…Kom på det nå, som jeg er i gang med ny utfordring, som kaaaanskje ender i noen premier igjen…Da kom jeg på det…Hm…Har jeg blitt sånn som lover premier, og så sender jeg ikke liksom 😀 He-he Så nå er det gjort 🙂 Og dere kan bare tenke at jeg HUSKER til slutt… så hvis jeg tar med deres bilder i Galleri Frodith, så blir det premier 😀 Men det får vi se på 😉

    20. Haha vi er nok flere der! Av en eller annen merkelig grunn, gikk jeg fra kjøleskapet vidt opent i dag, tenkte ikke tanken på å lukke det en gang! Haha

    21. fruensvilje: Jeg hadde sånn bok før jeg også, men gikk for det meste og husket det i hodet uansett 😀 Men nå er det liksom så mye som foregår på jobb etc, så plutselig var det HELT vekk…Og så til 3 stykker da 😀 Men ja, heldigvis kom jeg på det, og nå er de på vei 🙂

    22. Men du kom på det :)) min hukomelse er ikke mye å skryte av så jeg kjenner meg iallefall godt igjen her :)) så her går det i nedskrevne notater i dagsplanlegger

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg