Uuups!!

 

Du vet hvem dette er?? Jepp, bloggsøsteren min, og god venn Lady August <3

Hun hadde sendt meg noe i posten her om dagen, til bursdagen min….Kom på onsdag faktisk…

Og bursdagen min er ikke før 18…

 

Men….

Jeg visste jo ikke at det var fra henne… sto nemlig ikke noe avsender…

OG ….du som kjenner meg litt vet jo at jeg er en gave-hund….dvs…kan ikke vente….

River opp…så fort sjansen byr seg… Og HER bøy jo sjansen seg som bare det…. INGEN avsender…?

Fort….rive opp…. kanskje en bursdagsgave fra  NOEN… avsender inni…?

Må vel innrømme at jeg faktisk kjente igjen skriften hennes…Og ikke  SÅ mange som skriver Frodith på

gaver til meg….

 

 

Det jeg IKKE forutså  (kremt)… var at det ikke var noe papir på gaven INNI…. så jeg kom jo RETT på

GAVEN!!

Uuuups!! Jeg kjente nesen jeg rødmet der jeg sto… MAAAANGE dager før bursdagen min…

med gaven i hånden…Helt åpen og lyste mot meg….Hjalp ikke å gjemme den bak ryggen en gang…

“Katten” var ute av sekken…den var avslørt…. 😉

Men midt oppi det hele har jeg prøvd å holde litt “hemmelig” hva jeg har gjort da…Åpnet bursdag-gaven

ALT for tidlig 😀 Men i dag spurte Ladyen RETT ut…om jeg hadde fått den…så nå nyttet det ikke med

noe mer lurerier!! 😉

 

Og jeg var jo så glad når jeg så gaven jeg, at jeg smilte fra øre til øre gjennom rødmende kinn…

Så fant ut at DET kan jeg GODT fortelle!! 🙂

 

Lady Augsus, kjære søs og gode venn, du er den nydeligste 🙂

Tenk SÅ fin bursdagsgave da 🙂 Og det mange dager før tiden til og med 🙂

 

 

Og hva jeg fikk får du vite på bursdagen min….Den EKTE 😉

 

 

Åpner du gaver før tida (julegaver, bursdagsgaver…) ??

 

 


#ladyaugust #gave
46 kommentarer
    1. Ingen tvil om at du er en gavehund? Det er bare vedtatt? Ingen under og ingen over tenker jeg.
      Kjekt med gaver, og jeg regner med at det er midt i blinken i og med at det er Ladyen som har sendt det?
      Det kommer til å bli en fin fin dag både den som har vært og den som kom? Jeg er noe sein.. Dagene har ikke strukket til..

    2. Hihi, så koselig med bursdagsgave! Heldig er du, men det er fortjent også <3 Jeg bruker aaaaldri å åpne på forhånd, selv om mamma ofte har ønsket at jeg skal åpne bursdagsgaver før selve dagen. Synes det er aller mest stas å åpne gaver samme dagen jeg ^^

    3. ladyaugust: Ja, jeg klarer ikke mer enn 6-7 timer, men mulig jeg klarer det bedre med ny seng 😀 He-he. Er ikke mulig med den vi har nå….Jeg våkner av bretten på lakenet liksom… 😛 Kos deg med grillmat 🙂 Her er det snart slutt på spising 😀 Har ikke gjort mye annet i dag ::-D Kosemose <3

    4. DET der er rart..jeg tenker på at du trenger 6-7 timer og er uthvilt…jeg trenger liksom 12-14 timer føre jeg er uthvilt, jammen har du flere våkne timer i døgnet enn meg. Gooodklæmme nå fyrer vi opp grill her, koosmooz <3

    5. ladyaugust: Jeg fikk mine 6-7 timer jeg så det var mer enn nok 😀 Og gooood 17 mai til deg også 😀 Kos dere med grillings <3 Klemmer søsklemmen på 17. mai

    6. 😀 Riktig så goood 17.mai søs <3 Bra du fikk sove i natt men dumt at de vekka deg såklart. Her er det marinering ti grillings. Goooodklæmme <3

    7. Solen tittet såvidt frem for 10 minutter siden, i ca. 1 minutt- men så pøsregner det igjen 😛 Jeg feirer ikke denne dagen med mindre jeg har noen barn jeg må se gå i tog- her nede er det ingen, så da nyter jeg en “fridag” 😉

    8. Elin Slåen: Ha-ha, jeg synes jeg ser både dem og deg 😀 Her er det så vidt JEG gidder å gå å tisse….INNE 😀 Ha-ha…neida…DET gidder jeg… Men ellers er det sløvt her…Men det lysner LITT, så mulig vi sniker ut en tur, og tar bilder. Men det er BRRRR kaldt her..

    9. Jeg ligger rett ut på sofaen og her blir jeg nok store deler av dagen- det pøsregner ute, så tar meg ikke en gang bryet til å gå i skauen med hundene 😛 De gikk såvidt ut å tisset i dag tidlig fordi det regnet litt- de snorker for harde liver her 😉

    10. Elin Slåen: Jeg kjenner bare oss to jeg…og så kommer det ikke så mange før i juni 😉 Men i dag er det alle sin dag, og JEG er i pysjen store deler av dagen 😀 Skal du ut å feire voldsomt? 😀

    11. I dag er det alle sin dag, i morgen er det din dag og på tirsdag er det min dag, og så kjenner jeg en hel haug som har bursdag den 20, 21 0g 22 også 😛 ha ha

    12. Eva: Ja, jeg er barnslig ivrig på gaver, både å få OG å gi 🙂 Er helt ellevill når det gjelder å GI også, og se hva folk synes når de åpner. Som julaften f eks 😀 Ja, skal vise hva jeg fikk på mandag 🙂 Klemmer <3

    13. karidansen: Jeg er sånn andre veien også, elsker å GI gaver og å få gaver. Og like gira på begge. Egentlig kanskje enda mer på å gi, og å få se uttrykket på de som åpner 😀

    14. ladyaugust: Ja, min skal brukes for alt den er verdt, og hjelper det ikke her hjemme, så får jeg jo UT å peke da 😀 Hi-hi Her er jeg tidlig oppe, ble vekket av dritt-russen i etasjen over. Han varmet vel opp til å gå i barnetoget;-D Ha-ha…Heldigvis har han latt oss i fred i natt 🙂 Så jeg er uthvilt og klar for spik 😀 Klemmerklatklemmen og 17.-maiklemmen <3

    15. Hehe, sånn en herlig iver 😀
      Jeg er nok litt ivrig selv jeg, når det kommer noe i posten som garantert ikke er en regning. Men om det er gaver til en anledning, forsøker jeg å holde meg. Tålmodighet er en dyd sies det. Men jeg vet ikke jeg altså 😉
      Gleder meg til å se hva du fikk 🙂
      Og kjekt med bursdag….<3
      Klemmer <3

    16. Ha-ha. tegningen av Den Skyldbetyngede Frodith er heeelt herlig.:D Du har virkelig fått fram “tatt på fersken og liksom uskyldig” – uttrykket. Jeg er nesten verre den andre veien. Hvis jeg gir bort en gave “før tida”, så maser jeg om at folk skal pakke opp, for JEG klarer ikke å vente…….

    17. Ja kanskje det 🙂 Det viktigste er at du ble glad <3 Jeg bruker min hele tiden og bare peker mot magen når det kjennes ut som det liksom er for lite kjærlighet 😀 Det er jo ikke alle rundt som er så superflinke på å huske på å fylle opp kjærligheten liksom, dessuten er den fin på kjøpesentre for da kan det jammen bli maaaange klæmmer 😀 <3 klæmmeflatklæmmen <3

    18. ladyaugust: He-he, ja du får inngå avtale med Hr Frodith, så holder han unna 😀 Det har venninner gjort før, ikke fått kloa i dem før på dagen, eller julaften eller hva det har vært 😀 Jeg ble jo superglad, og det spiller jo ingen rolle hva dagen het. Jeg er like glad på både onsdag , torsdag og mandag jeg 🙂 Og mandag skal jeg bruke den også !! 🙂 Jeg ønsket meg jo en jeg <3 KLemmersøsklemmen <3<3

    19. Det var fordi jeg var helt fri for gavepapir og såååå redd for at alle de himmelsprettedagene og 17 mai og alt skulle gjøre at du ikke fikk den frem til dagen din såklart så jeg løp for å få den avgårde, men neste gang kommer den med papir OG hengelås og så får du nøkkelen på burdagen din såklart hahahaha 😀 Så bra at du liker den 😀 Fiiineste søs <3 gooodklæmme 😀

    20. hahaha
      eg elsker gaver også,men denne siste visste eg hva var….og eg ahr ikkje plass i skapet nett nå så eg må velge vekk noe i kjøkkenskapet for å sette opp disse tallerkene 😀
      klemmetingene <3<3

    21. Egentlig så er det jo bare sunt å klare å bevare den intense barnslige nysgjerrigheten 🙂 Og du forteller at du har klart det på en herlig måte 🙂

    22. Min matgale verden: Hi-hi, spare på gaver…Går vel ikke an det vel…Jeg er sånn som drar LITT av papiret av…så jeg ser litt gjennom nesten….Og så MÅ jeg ta resten.. Men på denne så visste jeg jo ikke at det ikke var papir under 😀 He-he…måtte jo bare sjekke under lag EN liksom.. 😀 Klemmer <3

    23. ladyaugust: Du vet jo meg og gaver superskummelt sammen 😛 Må ikke få kloa i dem 😀 Jeg skulle bare fort ta opp for å se hvem det var fra og VIPS var jeg RETT PÅ gaven 😀 Hi-hi Og da var det for sent…Prøvde å dekke over, tenkte jeg fikk avsløre på dagen 😀 Men siden du spurte så, må jo få vite at jeg synes det var SUPER -kos og at jeg elsker gaven <3 Ja, jeg får teste ut da 😀 KLemmer masse søs <3

    24. Ååååå, så koselig! Herligste Lady`en altså 🙂 Nei, jeg er av typen som helst vil spare alle gavene til sist, og antagelig havner i graven med kottet fullt av gaver jeg “sparer på” 🙂 🙂 klemmer

    25. Åå så koselig av frøkna da!!
      blir spennende og se hvaa det er du har fått!:)
      Jeg er ikke slik nå lenger, men når jeg var yngre opnet jeg og pakket inn igjen! Nåå klarer jeg derimot og holde meg!!:)

    26. Hahaha jeg visste det fordi jeg plutselig så på kalenderen at det var mange helligdager og så fikk jeg det så travelt med å få den avgårde sånn at jeg skulle være sikker på at den kom fram til selveste bursdagen at jeg sendte den i en fei 😀 men så begynte jeg å tenke på at kanskje hadde jeg blingsa på adressen og greier og kanskje noen hel andre uten bursdag den 18 hadde fått den hahaha Håper den bringer masse bra ting med seg, det gjør nemlig min 😀 gooooodklæmme <3

    27. Hehe så søt du er 😀
      Har ikke fått med meg at du har bursdag til mandag jeg :S
      Ble kjempe spent på hva du fikk nå!
      Jeg åpner ikke gaver før dagen de skal åpnes 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg