Falle pladask… :-)

Faller du noen gang pladask for noe eller noen….?

Jeg har falt EN gang skikkelig pladask… og det var for Hr Frodith

 

 

Helt uten hemninger…Bare falt…  helt uten tanker….

Og jeg har fortsatt å falle for han… i opp og nedturer <3

 

Jeg har en gang falt for en syssel….Tegnspråk…Jeg falt hardt og kraftig, det ble jobben min….

Det er en egen verden, og jeg faller fremdeles….for dette nydelig språket, og denne nydelige jobben….

som er min…

 

 

 

 

Det er sjelden jeg faller for  musikk.. og artister…..sånn helt av meg selv…

Og det har jeg vel bare gjort et par ganger før…

Det har vært David Bowie,  Katie Melua og nå til sist….har jeg falt fullstendig for:

Mer gjennomtenkt og ærlig musiker skal du lenge etter.. Tekstene er noe HELT for seg selv,

men også melodiene er skjøre, rå og vakre på en og samme tid <3

 

 

Har du noe eller noen du har falt pladask for?

 

 


 

 

#følelser #fallefor #lidenskap #kjærlighet
55 kommentarer
    1. Så morsomt innlegg! Kreativt! 😀 Jeg har også falt pladask flere ganger i løpet av livet. For kjæresen min (som jeg har vært sammen med i over 6 år), for blogging og foto, og for Selena Gomez og Jonas Alaska i musikkverdenen 🙂

    2. Vi krysser fingrene for konstant fremgang med armer og kroppen:D
      ja eg faller i hytt og dynevær,men eg er ikkje ustabil..eg lar meg begeistre og gleder meg 😀
      klemmetingene <3<3

    3. Oh yes..
      hobbyen hest… hunden min den første gangen jeg traff henne (savner henne), Lady Antebellum og ja..falt pladask for to hannkjønn.. han ene knuste hjertet mitt fullstendig og han andre vet det ikke enda 😉

    4. Elin Slåen: Nei, jeg skriver heller ikke mye her om Hr Frodith, og det synes jeg er greit jeg. Det er MIN blogg. Men det DU skrev var jo beskrivende nok det, uten å bli utleverende 🙂 Koselig 🙂

    5. Ja, det var jo i grunn det 😀
      Jeg skulle egentlig skrive innlegget for en ukes tid siden, men når jeg sa det til min bedre halvdel så måtte han liksom komme med alle lover og regler om hva som er lov å dele (de trur jo for pokker er noen CIS-undercover agenter, men de er faktisk BARE Loomis!). Og da blei jeg litt irritert, og datt helt ut av det. Men så fikk han dårlig samvittighet, eller noe, for at jeg blei matt på han, og da begynte han å mase om at jeg måtte skrive det- men jeg har jo måtte utelatte alt av detaljer da, bare for å ha litt “respekt” for CIS-undercover wannabe’ene, så innlegget blei jo absolutt ikke slik jeg hadde tenkt 😛

    6. cathrinehenriksen: Fint med sånne ting man kan falle litt pladask for da 🙂 Og ikke blir ferdig med. Jeg har flere ting jeg også, som jeg ikke tok med 🙂 Foto, blogging, bloggere osv 😀 Ja, jeg er litt bedre form allerede, og blir godt å ha fri til over helga 🙂 Blir nok enda bedre da 🙂 Stor klem på vei bortover 🙂 <3

    7. Så koselig 😀
      Ååå , hehe angående NOEN orker jeg ikke tenke på nå . Men NOE ja , teater …selv om det har vært litt lite av sånt i det siste OG trening har man falt sånn på en måte pladask for …jeg vil trene HELE livet nemlig :)) Men er klart ikke alltid motivasjonen er på topp , men det er vel ikke uvanlig heller ;))
      Ja og noen bloggvenner har jeg falt litt pladask for også , hihi 😀 Deg b.l.a ….herlig og høre at du fikk medisiner av legen og håper du er på bena fortere enn fortest ja <33
      God klemmen <33

    8. annebe: Ja, ikke sant, sånne ting gjør at man faller litt om igjen :-D? Ja, det er godt, og jeg har nok flere ting på listen jeg også, men tok bare noen 🙂 Jeg er litt bedre 🙂 Men skal ikke på jobb før tirsdag og da er jeg nok enda bedre 🙂 Klemmer masse <3

    9. Jeg faller også pladask for mannen min stadig vekk…sist i går da han støvsugde hele huset…:))
      Selvfølgelig guttene mine..og mange barn jeg har jobba med….Har også favoritt artister…men faller mere for en sang..låt ..og hører om og om igjen på samme sangen :)) Håper det bedrer seg med deg :)) Godklem fra Mjøndalen <3

    10. Fru Stussli: Ja, du er også en som faller skikkelig for ting 🙂 Litt med mageplask når det først skjer. og det er deilig når det er noe deilig man faller på 🙂 Og det kommer jo masse fint ut av alt du har falt for også 🙂 Håper dere kommer dere av reisen og får fart på kaker, symaskiner og trampolinen igjen 🙂 Oi, fest?? En helt vanlig fest? 😀 Var det noe kle-seg -ut -tema ikke sant? Jeg er litt bedre og har ruslet en tur i butikken, og tegnet bittelitt. Og TENKT på pakke-ting 😀 Klemmer glade klemmer <3

    11. Herlig innlegg!
      Jeg falt vel ikke så lett for Hr Stussli, men da jeg først falt kom jeg meg ikke opp igjen ;-D
      Jeg har falt hardt for alle mine katter, både de som bor her og de som har reist videre.
      Dere har kanskje også sett meg falle for symaskinen min ;-D
      Jeg har falt kraftig for instruktørjobben min. Heldigvis lander jeg mykt og bløtt hver gang 😛
      Her sliter vi enda med å rette opp søvnrytmen etter ferien. Mye hodepine og føler oss slitne, men håper at vi føler oss bedre snart. I morgen skal jeg levere kake og på lørdag skal vi ha FEST <3
      Hvordan går det med deg i dag?
      Mange klemmer

    12. Ja det har jeg virkelig, ikke mange skjønner det altså men sånn er det bare. Jeg blir rett og slett lykkelig inni hele meg <3 Sååå bra at du er bedre, ingenting er bedre enn det 😀 Pakking er ganske ok når man er på vei til noe bra. Her er det bollemelk i dag og det er ganske så supert og så kommer gutta. Haha jeg har den tingen på i dag jeg også 😀 <3 gooodklæmme 😀

    13. ladyaugust: Ja, du har virkelig et kjærlighetsforhold til sjokolade 😀 og det er ikke tull en gang 😀 Hi-hi Ja, jeg er ganske fornøyd med denne dagen jeg også 🙂 Jeg er litt bedre i armer og i kroppen ellers, så kanskje disse pillene gjør susen og at jeg slipper noe mer tull i sommer 🙂 Og nå har jeg begynt å TENKE på at jeg skal pakke til flytting 🙂 Men ellers har jeg vært en rusletur i butikken, kjøpt SUNN mat, og tatt bilder med fine gaven din på 😀 Klemmersøsklemmen <3

    14. Hei på deg søs <3 Ja jeg har falt pladask for flere typer sjokkis såklart og for masse annet 😀 I dag tidlig for eksempel falt jeg pladask for den fine dagen, så jeg har gått rundt og sunget og kosa meg hele dagen, nesten sånn at det kribbler inni magen 😀 Håper du er bedre <3 goooodklæmme fiiine dagen <3

    15. cuskima: Ja, du også er en sånn som faller pladask, både titt og ofte tror jeg 🙂 Og som du sier, hva hadde livet vært uten litt pladask. Mykt og godt, ja, men slett ikke så sprettende 🙂 Armene er litt bedre, og kroppen generelt 🙂 Jeg momser tabletter og satser på en perfekt sommer 🙂 Klemmer masse <3

    16. Moving On: Godt med sånn falling 🙂 Og jeg tror det har vært veldig fint for deg også, å falle fo den på 2, selv om det er litt skummelt 🙂

    17. natheless: Ja, litt vondt kan det bli, men uten denne pladask-fallingen så ville det blitt litt for mykt og ikke så sprettende heller 🙂

    18. Falt pladask for en mann som kom inn døren….en gang for lenge siden…vi hadde nok kanskje vært sammen enda om ikkje Livet hadde skjedd……falt pladask for min datter….og senere i tur og orden for Buffy,Tussi og tislutt Fendi…..falt for leiligheten min..og for siste innkjøp…..sofaen og madrassen min…..
      eg faller stadig for vakre toner og for opplevelser og situasjoner som gjør noe med meg -som gir varig inntrykk….eg elsker å falle litt pladask….det gir en en følelse av å leve…..
      ha en pladaskfyllt dag
      klemmetingene <3 håper armene er bedre

    19. Faller ganske fort jeg.
      Plutselig faller jeg heeeeelt for et klesplag eller en matrett!! Haha
      Men har falt heftig for en fin fyr på 2 bein, og som du faller jeg for han omtrent dagelig!!:)

    20. Det kan bli litt vondt noen ganger også å falle sånn pladask, men klart jeg har gjort det som mange andre. Litt herlig, når man bare må gi seg over! 😉

    21. Kjersti Sandnes: I den rekkefølgen faktisk, så herlig <3 Og de fallene var jammen ikke dumme, førte mye godt med seg de 😉 Litt bedre. Skal rusle en tur i butikken, og fortsette på challengen min i dag 🙂 Klem min venn <3

    22. karidansen: Ja, jeg har vel også falt litt kraftig for den hobbyen, blogging, glemte det 😀 Og foto også 🙂 Listen kunne vært lenger ja. Nå går jeg løs på challengen igjen jeg også snart, fra sofaen. Skal ut å rusle i butikken. Kanskje jeg får noen bilder til stikkordene 🙂 Ja, jeg og hr Frodith har hvert sammen i 17 år snart 🙂 Og kjent hverandre mye lenger. Og jeg falt lenge før vi ble et par 🙂

    23. Mamman til storguttSupermann: Ja, han glemte jeg forresten , for HAN har jeg også falt for 🙂 <3 Supermannsen <3 Er så godt å falle pladask,mageplask for folk og annet 🙂 Klemmer fra sofaen. Skal tusle i butikken 🙂 <3

    24. Jeg har “falt” flere ganger, både for menn, musikk,dyr, dikt, barn, blomster og…… blogging…..lista er laaang. I likhet med de fleste mennesker har jeg “falt” på andre måter også, men jeg har reist meg igjen fra “fallene”, og det er jo sånt man gjerne vokser mest på. 😉 Det er så koselig at du fortsatt faller for Herr Frodith. Vet ikke hvor lenge dere har vært sammen, men har inntrykk av at det er en stund! <3

    25. Jeg falt pladask for sønnen min når han ble født – og jeg gjør det fortsatt. Her snakker vi magaplask daglig <3 Jeg kan finne på å falle pladask for mannen min fortsatt - om enn ikke daglig, så er det slettes ikke så sjelden heller. Jeg faller stadig pladask for flott natur og trening ute i friluft. Og jeg har falt helt pladask for barna i sønnen min sin barnehage <3 De er nok som alle barn i flokk, både krangler, slåss litt og er veldig gode venner. Det jeg ser når jeg henter sønnen min etter endt dag, er at han gir klem til flere av de han går sammen med, både jenter og gutter. Og at han får klemmer, helt uoppfordra. Pladaskens! 🙂
      Håper du får en god dag. Klem

    26. Helge: Godt å ha falt litt pladask noen ganger 🙂 Både for folk og andre ting. Det er en fin følelse :- ) Kjenner man lever 🙂 Ja, du er en lidenskapelig turmann, og sånt tror jeg man ikke slutter å like heller 🙂 Ja, i dag skal jeg rive meg løs fra sofaen og pleddet, ta med meg armene og gå en tur i nærområdet her også 🙂 Ha en fin dag på jobb og utenom 🙂

    27. fruensvilje: Ja, det er fint å vite at det er noe som engasjerer en sånn, og som fortsetter å gjøre det 🙂 Jeg og min Hr Frodith ble par når jeg var 32, men da hadde vi kjent hverandre lenge, og jeg falt mange år før 😀

    28. Eva: Det er godt å falle skikkelig for noe 🙂 Ha en super dag du også, her er det på bedring. Jeg knasker piller og håper at jeg skal slippe en tilstand jeg pleier å få om våren, for dette var noe et forstadie til DEN sykdommen. I dag skal jeg rusle en liten tur i butikken. Ta med kameraet. Jeg trenger litt luft kjenner jeg 🙂 Gode varme klemmer tilbake <3

    29. Jeg har falt pladask for ungene mine <3 <3 De er jo selvsagt verdens beste i mine øyne, nettopp fordi de er mine 🙂
      Jeg har visst glemt å høre på musikkanbefalingen din, så det må jeg nok snart gjøre 🙂 Nå har jeg i allefall kommet så langt at jeg husker navnet 😉
      Ha en flott dag i dag, og fortsatt god bedring 🙂 Go'klemmer til deg <3

    30. det er godt å kjenne lykken i å virkelig falle pladask for noe :)) som deg så falt jeg pladask for min mann i en alder av 17 år 🙂 nå har vi vært gift i 33 år ,kleskjøp er litt slik også,jeg må falle pladask for et plagg skal det bli brukt 🙂

    31. Jeg falt for mange jenter i årenes løp jeg Ellen, Janne, Vildrun, Marianne og ikke minst Berit som falt pladask for meg. Og når det gjelder mat så falt jeg pladask for Tilslørte bondepiker og mye mer. Det man faller for i årenes løp kan endre seg, men interessen for turer hos meg har alltid vært der. Håper du er frisk igjen. Det er torsdag og jeg skal til foreldrene mine før jobb idag. Ute blir det sol og den faller alltid i smak. Ha en fin dag.

    32. For en mann, som forsåvidt enda er min mann. Ni år sammen nå og jeg satser på mange flere 🙂
      Ellers har jeg falt for alle dyrene og hvert eneste en av de har jeg bare måtte ha. Og hver gang hat det blitt helt rett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg