Et ferskt pip- fra under pleddet ;-)

Jepp, jeg er fremdeles her på sofaen, og formen er ikke helt på topp.

Men nå vet jeg mer hva det antagelig er, så jeg blir nok bra igjen som jeg pleier 🙂

Jeg har vært hos legen, og  fått medisiner og skal nok bli bra igjen om ikke så lenge. Satser på det 🙂 

Blir på sofaen her ut uka.

Jeg har vært og tittet hos dere alle, men er ikke mye kommentarer å få herfra. Men jeg SEEER og

LESER.

OG til deg som er med i foto- challengen: -Jeg har vært og stjålet bilder i dag, til Galleri Frodith 😉

Uten at du har merket det.. 😉

 

Håper du har hatt en fin -fin dag der ute i verden <3

 

 

19 kommentarer
    1. Åh…høres litt deilig ut også, under pleddet…Det å kunne være der uten dårlig samvittighet, men fordi du MÅ!
      Og kjekt at du i alle fall er god nok til å lese, selv om du må begrense skrivinga litt 🙂
      Gleder meg til å se galleriet når det er klart til åpning 🙂
      Masse god bedring til deg….Klemmer i bøtter og spann <3

    2. så bra at du er så mye bedre min venn…skumle saker når begge armene er helt på trynet….i ufønkbar stand likssom…..håper medisinene fungerer superfort og all auen går vekk!!!
      Her har eg fått hentet meg overmadrass….og testet ut……*gledestårer* det var så deilig at å legge seg var som en god klemmeting…..ah…..helt magisk……nå gleder eg meg til natten og tror eg kan jobbe igjen i morgen 😀
      god bedring og vakre drømmer fine du klemmeting<3<3

    3. Hyggelig med et lite pip fra under pleddet på sofaen 🙂 Bare artig om du finner noe stjelbart i mine innlegg. God bedring å ha fokus på det først og fremst 🙂

    4. Håper både du og armene blir fort bra igjen. Jeg ligger langt etter med lesing, og kommentarer blir det lite av, men jeg gleder meg til å se hva du har lusket rundt og tatt til galleriet ditt. Jeg kommer ikke hjem før søndag, så jeg får ikke deltatt på denne utfordringen, men jeg skal glede meg over veldig mange andre fine bilder hos de som deltar. Kos deg videre på sofaen. Klem <3

    5. Bra at det er lysning i sikte. Sikkert like greit med noen dager i fred og ro hjemme på sofaen. Du er jo avhengig av å bruke hender og armer i jobben også. Fortsatt god bedring. Er spent på hva som dukker opp i galleri Frodith! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg