Når man finner en som likner…. :-)

Når man i voksen alder plutselig finner noen som likner seg litt, så blir man veldig glad…. OG det kan ende opp i nye famile-forbindelser. NEI….her snakker vi ikke om forelskelse, bli par og få barn…ikke SÅNN familie-forøkelse…Neida…

For av og til får man jo plutselig søsken sånn rekende på en fjøl også…om de er aldri så adopterte og noe man har ordnet seg selv egentlig…

Jepp, helt rett : Lady August så klart!!

For vi har så mange familie-likheter at det er rart vi ikke har vokst opp under samme tak  liksom….

-Der hennes lidenskap er musikk- er min foto…

-Vi elsker begge å tegne og å kle oss ut …

-Vi er begge dårlige på å sole oss, og å trene (selv om jeg trener LITT år-om-annet)

-Vi er begge hysterisk redd edderkopper og hester

-Vi svimer stort sett av ved blodprøver ….

-Vi er begge lekne og kreative.

-Vi er begge skravlete, flirete og snille

-Der hun er en godte-gris…. (vel det kunne jeg OGSÅ vært)…..er jeg en gave -hund…

 

Og det er nemlig DET som er poenget i dag….. For jeg har fått GAVE i posten igjen…

Fra Ladyen 🙂

Og som du vet pakket jeg opp lenge før bursdagen min… prøvde å holde det skjult for lille-søs…

….helt til jeg måtte avsløre hva jeg hadde gjort…

 

Og NÅÅÅÅÅ skal det avsløres hva jeg fikk i bursdagsgave, for det var DENNE vel!!!

En sånn t-skjorte som Lady August har laget selv.

Og her er hun med sin….

Og jeg hadde jo ønsket meg en sånn også!!! Og prøvde til og med å vinne en. Og jeg vant IKKE,

men så fikk jeg til bursdagen min!! Det står: “I need a big HUG right now, or a kiss”

Jeg er SÅÅÅ glad!! <3<3 Tusen takk søs :-)))

 

(og for deg som ikke vet det: I fjor fikk jeg sjiraff-onepiece av henne 😀 )

 

Var ikke jeg heldig som fikk så fin t-skjorte til bursdagen min? 🙂

Er du glad i å gi og å få gaver?

 

 

#bursdagsgave #tskjorte #klær #ladyaugust
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg