Frodiths Vår-foto-challenge – Dag 8- Skille seg ut

 

Mange måter å skille seg ut på, og jeg har skrevet en del før om dette med likhet, konformitet,

ønsket om å tilhøre en gruppe. Og at selv i GRUPPER SOM SKILLER SEG UT så er det likhet

innad i gruppen, klesmessig, og i forhold til regler og normer…

 

Men nå bestemte jeg meg for ikke å tenke grupper, eller mennesker i det hele tatt. Jeg har vist

bilder før med ungdom med grønt hår, blått hår ELLER med hijab.  Alle med fare for å skille seg ut

i NOEN sammenhenger …og i andre ikke i det hele tatt. Det kommer helt an på setting og øyne som

ser.

 

Denne gangen kom løsningen på  oppgaven plutselig sprettende opp på Bunnpris! Tenk det da!

Til og med frukt og grønt kan altså skille seg ut 😉

Bunnpris kjører billigpriser på SNÅLE frukt og grønnsaker!

 

Så da fant jeg meg en stor stakkar som skilte seg fryktelig ut der i dag…Og to som er etter standarden

man tydeligvis FORVENTER tomater… Rund og rød liksom… og  muligens litt “tuklet” med….

Synes den var riktig så morsom jeg, med en tvilling på og alt.. Søte de som skiller seg litt ut…

 

Men søt eller ikke….drepes måtte den uansett… 😉 Og den smakte perfekt 😀

 

 

 

 

Til de som lurer på dette med GALLER FRODITH.

Det blir utstilling der, med en del bidrag fra de som har vært med i Foto-challengen. Jeg plukker ut de

JEG liker best, og så blir det utstilling og bittelitt  premiering 😀

MEEEN….Jeg må bli ferdig selv med alle oppgavene først…Så på ut i neste uke en gang åpner jeg

Galleri Frodith…Og du vil få beskjed og invitasjon og alt som er 😀

 


 

 

#fotochallenge #fotoutfordring #foto #skillesegut #grønnsaker
18 kommentarer
    1. Se der ja, det var da en spesiell og morsom vri på oppgaven. Kom an kentsjup, nesten, når du setter kniven i den! Gleder meg til utstillingen! 🙂 Klemsiklem 🙂

    2. Morsom løsning på dagens oppgave 🙂 Synes den “Snål”-greia er smart, for det er så utrolig mye frukt og grønt som kastes fordi det ikke SER riktig ut, men fortsatt er like god på smak som de som ser “perfekte” ut 🙂
      Jeg ble ikke med på denne fotoutfordringen, dessverre :/ Har ikke vært helt i form, og ser at en del av oppgavene krever en del tankevirksomhet, he-he 🙂 Men neste gang! 😀
      God pinse videre!
      Klemmer <3

    3. Hehehe, denne var morsom! Kjempemorsom måte å vise ulikhet (eller å skille seg ut) på 🙂 Jeg visste faktisk ikke at Bunnpris har denne muligheten, det må jeg stikke opp å sjekke ut en dag. Kjempebra tiltak, tomaten er jo helt sikkert like god selvom formen er litt snål 🙂 Tommel opp for Bunnpris! 😀

    4. Ja, det der var jo virkelig en super idé 😀 Og ikke minst et flott bidrag til utfordringen 😀 Jeg ville jo ha kjøpt den tomaten nettopp fordi den var siamesisk tvilling. Stilig det der 🙂
      Klem <3

    5. Så artig påfunn av de som hadde butikken. Miljøvennlig også! Den hadde trolig ikke blitt solgt hvis den ikke hadde fått spesialannonse og spesialpris! Flott løsning på egen utfordring! 😀

    6. Skikkelig stilig da, tenk det; “SNÅL FRUKT & GRØNT, he-he! Men idèen din og til forretningen som selger disse er jo knakende gode begge to. Skikkelig bra løsning. Tomatene smaker sikkert like godt fordi om utseende er abnormalt.

    7. ja den tomaten og plakaten skilte seg ut,liker slike som skiller seg ut eg,bare tull at bonden må kaste dem.
      Jeg mangler dag en på utfordringen ,skal se om jeg finner et bilde til den også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg