Hvis jeg kunne fly…

Tenk å kunne fly da…. Bare brette vingene ut, å “ta av”….Uten å tenke på hvordan..

Det bare skjer…fra inni kroppen et sted….Vingene beveger seg, og man bare

kjenner kroppen løfte seg….

For å seile bortover vannflaten……For å stige mot den blå himmelen og de andre

der oppe….

For ganske enkelt bare å snappe en flue….

Hvis jeg kunne fly….skulle jeg ikke snappet fluer…. 😉

 

Har du noen gang ønsket du kunne fly?

Liker du å ta bilder av fugler?

 

 


#foto #fugler #fly #drøm
55 kommentarer
    1. Jeg har vel flydd mange ganger i drømme, men det skal vel bety noe…? 🙂
      Utenom er jeg facinert av ørn og ugle, men ikke så flink å ta bilder av fugler Tror jeg er for treg i vendingen til det…:)

    2. cuskima: Her flys det ikke særlig, sliten i armene nå. Full dag på farta 😀 Nei, snappe fluer skulle jeg ikke…Men gjerne fly litt 🙂 klemmer <3

    3. ladyaugust: Nei, klarer oss uten fluene 😀 Var ikke dette en fin fug? 🙂 Jeg har hjulpet med flytting i dag, meste som selskap, men vært på farten hele dagen. Nå blir det is her :-DKlemmergodklemmen <3

    4. annebe: Synes jeg fant noen fine fugler igjen ja, noen ganger er det litt flaks, men jeg er tålmodig også 🙂 Nå skal jeg spise is 🙂 Klemmer <3

    5. Eva: Takk 🙂 Jeg synes fugler er SÅ morsomme å fotografere 🙂 Og de gjør seg på bilder ofte. 🙂 Dagen har vært super, håper din også. Litt sliten i armene men ellers bra 🙂 Klemmer <3

    6. Flott bilde av fugl i aktivitet, fint med speilingen i vannet ! Ja, tenk å kunne fly…….Nei, forresten, det tror jeg ikke ligger for meg. Har nemlig en tanke høydeskrekk, he-he ! Jeg liker også å ta bilder av fugler. Men jeg er interessert i å ta bilder i det hele tatt av natur. Så vil jeg lære mer for å kanskje få et mer kunstnerisk uttrykk. God bedring med armene dine, slik at du snart kan fly !

    7. Må svare ja på begge spørsmålene dine her. Hadde vært fantastisk å kunne fly! 😀
      Og jeg er glad i å ta bilde av fugler, og egentlig alle andre levende skapninger 🙂

    8. Fendi snapper fluer selvom hun hverken flyr eller er en fugl…..
      eg ville aldri snappet fluer..ville eg flydd….usikkert….har drømt eg har flydd ofte når eg sover -det er helt greit…men å fly fly selv….eh……usikker…..
      ha en flyvende søndag <3
      klemmeting

    9. Å ja! Har drømt om det både i våken og sovende tilstand! I sovende tilstand har jeg også klart det! 😉 Jeg er ikke så hippen på å snappe fluer da! Fuglen på bildet er akkurat i ferd med å lette ser det ut til. Er det ei hettemåke? 😀

    10. Eg har mange ganger drømt om at eg flyger i drømmene mine 😛 hehe… og hadde alltid et håp om at eg en dag kunne fly når eg var liten, og fanaserer vel litt om det nå i voksen alder også 😛
      Tenk å bare kunne fly hvor enn en ville og leve livet i sus og dus 😛 haha… reise til varmere strøk når en vill, eller bare svippe en tur nor i norge eller sørover om man hadde hatt lyst 😛 det hadde vært fint det 😛 Og tenk så mye mer miljøvennlig det hadde vært 😛 hehe…
      Er veldig gøy å ta bilder av fugler 😉

    11. Ja, skulle veldig gjerne ønske jeg kunne fly. Tenk deg det suget i magen! Jeg ville nok heller ikke brukt evnene mine til å snappe fluer, men jeg ville betraktet samfunnet ovenifra. Det hadde vært noe det ^^

    12. Jaaaaaaaa, jeg vil også fly :DDDDD Men ikke snappe fluer såklart, jeg ville snappa sjokkis heller, myyye heller 😀 Ha en nydelig dag søs, her er søndagsmodusen inntatt kroppen <3 gooodklæmme 🙂

    13. Perfekt bilde ..og det med rumpa i været var også helt supert :)) Dere måtte vel sitte lenge å vente på å få så fine motiver …selv om det “kryr”av fugler :))
      Fly?…tja litt usikker..på noen måter hadde det vært fint..men tror jeg holder meg på bakken 🙂
      Liker godt å ta bilder av fugler…men det blir litt i perioder…:)) Kos deg videre i pinsen 🙂 Klem<3

    14. Ofte har tanken Vært..
      “Den friheten og kunne fly når en vill, og hvor en vill” dee hadde Vært en ting jeg viirkelig skulle ønske jeg kunne gjort.
      Nen ville helst flydd pga av friheten som jeg tror er over en da, og fått mer oversikt over ting også innbiller jeg meg!!
      Ååå jeg vill flyy!!! Hahah

    15. For et flott bilde altså <3 <3 <3
      Det var jo virkelig et blinkskudd 😀
      Jeg har ikke noe spesielt ønske om hverken å kunne fly eller å fotografere fugler. Men tar de sjansene som byr seg uansett. Kunne i grunnen være litt kult å kunne fly helikopter når jeg tenker meg om. Det ser gøy ut 🙂 Men har ingen ambisjoner om det altså 🙂 Er jo kjekt å være passasjer også 🙂
      Klemmer til deg, med ønske om en flott dag <3

    16. Min matgale verden: Takk 🙂 Ganske fornøyd med dette ja 🙂 Måtte vente og vente og plutselig så skjer det noe 🙂 Her er det sol og håper det forblir sånn 🙂 Klemmer <3

    17. Du verden så nydelig! Perfekt blinkskudd. Jeg ville og gjerne fly, men de der fluene kunne jeg klare meg uten. Få av og til en mygg i gapet når jeg kjører scooter, og det er IKKE til å anbefale. 🙂 Ha en strålende dag, her regner det trollkjerringer, men jeg baker brød og koser meg innendørs 🙂 klemmer

    18. Noen ganger er det verdt å vente på ting 😀 Jeg satt jo plantet med runmpen godt i bakken jeg,når jeg prøvde å ta bilder av disse biene til “våryr” challengen din 😀 Blei ikke et blinkskudd slik som med ditt her da, men jeg fikk i alle fall bien med på bildet, i luften liksom 😀 He he..
      Ja, det hadde vært veldig gøy om man bare kunne få prøvd det sånn bittelitt 😀

    19. Fruemmel: Ja, nå har jeg så vondt i armene at jeg kunne IKKE tenke meg å fly akkurat nå…Men en dag senere kanskje 😀 Og å ta bilder av fugler er supergøy 🙂

    20. Elin Slåen: Ååå, takk 🙂 Jeg satt og ventet på at noe skulle skje, og plustelig gjorde det 🙂 Jeg snapper heller ikke fluer 😀 Jeg kunne veldig tenke meg å fly litt…prøve litt hvertfall…sånn en dag eller noe 🙂

    21. Nei, jeg har aldri drømt om å fly! Jeg er absolutt ikke venn med høyder, og synes det å ta av sittende i ett fly er helt forferdelig 🙁
      Men å ta bilder av fugler. DET liker jeg 😉

    22. For et blinkskudd av et bilde- herlighet liksom 😀
      Faktisk drømmer jeg noen ganger at jeg kan fly og det er helt klart en utrolig følelse 😀 Men jeg snapper ikke fluer i drømmen heller, for jeg er liksom menneske, som kan fly. Og det er heller ikke fordi jeg har drukket Red Bull- jeg kan bare fly på et mystisk vis 😛 ha ha

    23. Fru Stussli: Du kan være en delfin 🙂 og neste gang jeg treffer deg vil jeg fotografere delfinen som spretter 🙂 Skjønner du er sliten. Jeg la meg kl 1, fulgte litt med på slutten. Vi fikk noen fine bilder i går var moro 🙂 Deilig med tur ut etter mange dager i senga 🙂 Kos deg med en litt lat dag i dag, om du kan 🙂 Klemmer godklemmer <3

    24. passion4lifeandtravel: Føler at med litt av begge deler så får jeg alltids et bilde 🙂 Jeg er veeeeeldig tålmodig også…Og får som regel litt flaks i tillegg 🙂

    25. dedicat: Jeg har egentlig aldri vært noe opptatt av fugler før, DET kom også med bloggen…Du skal se du får helt nye sider om ikke så lenge du også 😀 Man oppdager stadig noe nytt som engasjerer når man driver med blogg 😀 Takk, dette kom når jeg nesten hadde senket kamera, bare tittet LITT til….og så lettet den…mot flua 😀

    26. Jeg innrømmer at jeg har litt høydeskrekk så jeg hvis jeg drømmer om å fly så er det fare for at det er mareritt og at jeg ramler ned…
      Tror jeg heller drømmer om å være delfin som leker seg i vannet, både smidig, grasiøs og leken 😀
      Håper du har en fin søndag.
      Her er vi litt slitne etter festen i går. Ble jo så seint med den avstemningen og så skulle det ryddes etterpå. Når frua ikke kommer i seng før 02.00, da blir det en trøtt søndag 😀
      Mange klemmer

    27. Du verden, nok et blinkskudd fra fugleriket 🙂 Jeg er imponert 😉 Jeg har vel aldri ønsket jeg kunne fly, men siden jeg var innom drømmefanger i foto – challeng’en, så kom jeg på en drøm jeg har hatt noen ganger. Neppe samme, men saken var den at jeg fløy 🙂 Hva man kommer på bare man får et hint 😛

    28. passion4lifeandtravel: Ja, tenk å kunne fly 🙂 Moro sikkert 🙂 sett hele byen og..Det bildet her var sånn sitte å titte på samme fuglen hele tida, og så plutselig bare FOR den og jeg var rask nok til å få med starten 😀 og jeg tror det er en flue han sikter på 😀 KLemmer og han en god pinsedag du også 🙂

    29. Dette hadde vært utrolig deilig å kunne fly, tenk å ha den friheten å bare ‘ta av’ akkurat når det måtte passe meg <3
      Kjempefint bilde <3
      Ja, jeg elsker å ta bilder av fugler, men det vet du vel allerede.
      Ha en nydelig pinsedag, Frodith <3.
      Klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg