Skummel morgen- del 2- oppfølgeren…

Jeg lovet jo å komme med en liten oppdatering på det store T-bane-mysteriet..

Den skumle morgenen jeg hadde i går….

Med alle de skumle lydene på Jernbanetorget stasjon/perrongen, i den luka i gulvet….

 

 

Jeg satte meg så klart på en litt annen plass i dag, sammen med de like mimikkløse folka som var

der i dag.. Jeg ble sittende litt sånn i spenning i starten… med hendene foran meg..

For å se om det skjedde noe…..For så å kunne avsløre hva som befant seg under der…

…når den begynte å skramle….

 

 

Etter hvert ble det heftig tvinning av tomler…For den luken som i går virkelig slamret og holdt på

som verst, viste en helt annen oppførsel i dag.. Den lå flat som en pannekake og viste ikke tegn til 

NOEN GANG å ha vært åpen liksom… Den lå som paddeflat og så nærmest ut som om den var

sveiset fast i perrongen….Øynene var nær ved å gli igjen….

Og det er mulig en liten zzz stakk ut av munnviken… 😉

 

Til slutt var det bare å innse…Her kom det ikke til å skje stort I DAG hvertfall….

Så en skummel morgen i går….ble en dørgende treg en i dag….

 

MEN….Jeg er SIKKER på at det var noe under der i går altså…For den luken VAR åpen i går…

Og den SLAMRET og HOPPET i går!!! Så det så!!

 

Er du lettskremt?

Har du opplevd at ting som du var redd for EN dag, plutselig viser seg å se HELT forskjellig ut

neste dag?

 

 


 

#skummel #tbanen #morgenhistorie #oppfølger
36 kommentarer
    1. cuskima: Nei, ikke sant….Kos deg med datteren, jeg flytter 🙂 Men det er Galleri Frodith i dag, utstilling, og den bør du se hvis du har tid 🙂 Klemmer <3

    2. Alt har sin forklaring, man kan høre mange skummle lyder i et tomt hus, det kan være lufteventiler, vann eller vind som lager lyder. Det er slike lyder man kanskje ikke legger merke til med en gang men etterhvert.

    3. kan ikkje være skummelt hver dag!
      😛 kose deg på Ikea -eg skal jobbe
      og datteren min er på besøk og eg vet det blir null søvn i natt så godt som…klemmerier <3<3

    4. Tone Lund: Jeg får prøve meg ned der om igjen på mandag på vei til jobb:-D Må jo finne ut av det 🙂 Kanskje den mannen som lå bundet under der, rett og slett kreperte under der 😉

    5. ladyaugust: Nei, ikke natt her ennå 🙂 Jeg spiser pop-corn og koser meg 🙂 Har egen skål og greier 🙂 Nei, du får se om du finne noen kule klær da 🙂 Jeg skal spille wordfeud 🙂 KLemmer og nattaklemmen etter hvert <3

    6. margarites: Ja, jeg innbiller meg at jeg ikke er så redd av meg, men det skjer mye i hjernen når det skjer sånn som med denne luka 😀 Mørke er jeg ikke så glad i heller 🙂 Fin kveld til deg og klemmer <3

    7. hahaha når det øsregner er det liiite folk på loppis og akkurat DET passer meg fint. At jeg får lov å kjøpe null møbler er ikke sååå gøy….En sofa eller no trenger jo ikke nødvendigvis være et møbel? Egentlig skulle jeg vært på Ikea og kjøpt vask men ikke på en loppisdag såklart hahaha Oh det blir nok superlekkert hos dere, så herlig med ny leilighet OG møbler 😀 Blir det ny seng nå da? Det er vel ikke natt enda vel? Jeg skal spille candy crush jeg 😀 men gooodnattaklæmmen når du hopper i kassa <3

    8. Det ble ikke noen oppklaring, men det er kanskje like greit, så kan fantasien leve videre. Jeg er kanskje litt lettskremt, og liker ikke engang å gå i spøkelseshus på tivoli. Liker ikke mørke hvor jeg ikke ser ordentlig hva som befinner seg foran meg. Husker når jeg var liten, da tok jeg nesten sats og hoppet opp i sengen når jeg skulle legge meg. For jeg trodde det var noe skummelt under…. Enda jeg viste jo hva som egentlig var under, for lekene hadde jeg jo selv lagt der. Rart hvordan fantasien kan løpe løpsk av og til. Klemmer <3

    9. fruensvilje: Jeg må nok sjekke flere ganger, og neste gang skal jeg knipse bilde også så klart 😉 Gleder meg til å vise deg galleriet i morgen. Det er gjort klart 🙂 Bare å låse opp å ta i mot dere <3

    10. Min matgale verden: Ja, var virkelig spennende i GÅR…Men følte meg litt skuffa i dag må jeg si 😛 Nattaklemmer? Er du på vei i seng allerede? 😮 Vi har vasket oss inn i nye leiligheten, og SÅÅÅ skal alle tingene og eskene dit 🙂 Hvit og fin leilighet 🙂 Klemmer <3 og gjerne en nattaklem om du er på vei i seng 🙂 <3

    11. ladyaugust: Oi, loppis i regn 🙁 Ikke gøy, vi satser på Ikea og full hjemkjøring og oppbæring og alt mot betaling 😀 ÅÅÅåå, skal bli så fint atte 😀 Hva skal du kjøpe i morgen da?? Får du LOV å kjøpe mer nå?? 😀 Klemmerflat <3

    12. karidansen: He-he…ja, men jeg føler meg ganske dobbel der.. Jeg er FRYKTELIG jordnær også på den ene siden.. TYR.. Og svever ikke høyt der oppe på andre måter.. og ikke så sensitiv ..men kreativ og VELDIG livlig fantasi når det gjelder en del ting DET har jeg 😀 Jeg ble litt skvetten må jeg innrømme… 😮

    13. Ohhh IKEA og greier ! Dere må stooorkooose dere, fineste butikken 😀 Jeg skal på loppis i morgen jeg i øsregn.Galleri? Må sjekke 😀 goooodklæmme <3

    14. Veronica S: Litt dårlig gjort denne gangen…Hm…jeg følte meg litt lurt…JEg skulle jo finne ut hva dette skumle var…hadde motet meg opp og alt 😀

    15. Jeg er i alle fall skvetten…og har en ustyrlig fantasi som løper løpsk i tide og utide. Det er ekstra ille hvis jeg er sliten. Akkurat nå er det slik. Jeg har tatt på meg ekstravakter og det betyr seks vakter på åtte dager. Det er nok for meg kjenner jeg…. Vi har det kanskje litt ekstra spennende og morsomt vi som er ekstra sensitive og lar fantasien løpe løpsk? Så får vi heller tåle at adrenalinet bruser mer enn det som er behagelig i blant! 😉

    16. ladyaugust: Skal love deg det er pappesker og vaskebøtter og ting både her og der 😀 Vi har vasket i nye leiligheten, vasket oss inn 😀 Og i morgen står Ikea for tur. MEEEN i morgen tidlig er det Galleri Frodith altså, håper du har sett invitasjonen 🙂 Åpner kl 07:00 masse fine bilder. Mens JEG drar på Ikea, og rydder leilighet 😀 Den der luka var jammen rar… ikke snev av åpning en gang i dag..og ikke noe dunking…men den GJORDE det i går, og jeg var riktig redd… Klemmer søsklemmen <3

    17. Oi jeg er også nesten heeeelt sikker på at det var noe muffins under den luka! Kanskje et troll eller en banditt eller noe enda værre og nå er uhyret løst inne i Oslo ! Huttetu søs, vær forsiktig <3 Tipper du har pappesker til under taket nå? Masse lykke til med flyttinga 🙂 gooodklæmme <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg