Jeg holder det jeg lover….som regel ;-)

Trodde du kanskje det ikke ble noe av premiene etter utstillingen??

Joda, ALLE som var med jevnt og trutt under Foto-challengen, OG som hadde et eller flere bilder

med i Vårutstillingen i Galleri Frodith, har i mine øyne vunnet. Og SKAL få en premie!

Jeg må bare komme meg LITT med hodet over vannet, så kommer galleri-direktør-drakten på igjen, og

får sendt avgårde premier 😉

 

 

Det har vært litt sånn en stund som du vet…med mye å gjøre, og rett før man drukner liksom….i arbeid…

 

Men det begynner å hjelpe…Jeg har fått hodet litt over vann som du ser…

Og jeg har fått klarnet hjernen og kan tenke LITT på Galleri-gjengen også….

Så litt av finstasen er snart på igjen 🙂

 

Og når jeg har kommet med hele meg over vann, og er klar for å riste av meg restene….DA kommer

pakkeutdelingen…

SÅ du får bare smøre deg med tålmodighet bittelitt til 🙂

 

 

 

#premier #gallerifrodith
21 kommentarer

Siste innlegg