Man har uante krefter ;-)

Noen ganger går man rundt og bare er helt vanlig…Og på en god dag ganske fin….

 

 

Man kan til og med være som en fargerik ballong, som svever glad av sted, med alle sommerfuglene

sine, og gleden i magen….

..

 

 

Men når man er midt i en flytte-sjau, og samtidig jobber, så er det dette med piffen som forsvinner

litt igjen…  Kreftene som forsvinner litt….Det er som man blir stukket litt hull på…

 

 ..og luften siver saaaakte ut….

 

Og når man tror at man er HELT uten luft igjen… Og at NÅÅÅÅ klarer jeg ikke hente opp mer energi…..

 

 

Vips!! Så klarer man det likevel… 😉 Man setter på litt teip på hullet…. og pumper seg opp igjen…

det beste man kan…

…til man er helt klar igjen for ENDA litt mer…For man har uante krefter når det trengs 😉

 

 Har du av og til mer krefter enn du tror?

 


 

#energi #humør #tegninger #ballong
20 kommentarer
    1. Når vi står midt i noe og blir litt ivrige, så kjenner vi ikke så godt at vi er slitne…før etterpå.Da er det nok den ballongeffekten som gjelder ja. Herlige og talende illustrasjoner!:D) Vet du hva som skjer hvis man pumper opp en sånn slapp ballong som lufta har gått ut av…..altså hvis man bare pumper og pumper??? Uansett….Ikke verdt å prøve….. Det har jeg gjort et par ganger. Ikke lett å sette sammen igjen en sprukket ballong, altså!!!

    2. Vær forsiktig så du ikke går helt ned for telling for det er veldig anstrengende det du holder på med nå….Jeg var ute i går og “sloss” med to svære tujaer som jeg ville ha vekk fra hagen og greide det uten å få hjerteinfarkt så ja , føler at jeg har superkrefter 🙂

    3. Ja desverre noen ganger og får tingene gjort….men betaler da ofte med litt ødelagt kropp i en periode etterpå hahahaha 😀
      ha en flott søndag <3<3
      klemmetingene

    4. Ja, det har jeg veldig ofte, blir veldig forbauset over meg selv når jeg oppdager det, samtidig så er det en fantastisk følelse å kjenne på 🙂 Håper du har en herlig søndag, klem <3

    5. Du er så flink til å illustrere med tegningene dine :)) Har nok i mange å vært litt for flink til å hente frem krefter jeg ikke visste jeg hadde..:))…i mange sammenhenger er det en fin ting..men de ekstra kreftene må brukes med måte…og en måååå få hentet seg inn igjen…ellers blir det veldig vanskelig å få noe luft i den ballongen igjen :)) Ser at du og “rottene” koser dere i ny leilighet..høres bra ut :)) Søndagsklem<3

    6. Så herlig du illustrerer dette! Jeg har opplevd å klare å fullføre noe jeg må, men jeg surver som ett lite barn når jeg gjør det da 😉
      Husk å ta vare på deg selv i alt som skjer da <3

    7. Jeg synes du er kjempeflink du søs 🙂 Uante krefter dukker opp når man mist forventer det og trenger det mest det har jeg opplevd flere ganger men etterpå trenger man en real cowboystrekk såklart 😀 godsøsklæmmen <3

    8. Håper dere snart er ferdig med flyttingen slik at ballongen din kan bli hel igjen 🙂
      Flytting er SLITSOMT og bør ikke gjøres for ofte ;-D
      Håper dere trives i den nye leiligheten <3
      Her fikk vi utsatt Osloturen og skal kose oss hjemme på Kongsvinger. Det er spådd masse regn, men vi håper yr.no tuller 😉
      Ha en finfin søndag!
      Stor klem

    9. Er det noe man vil har man egentlig ufattelig mye krefter. Med hjelp av positive tanker kan man få det. Ha en fin dag.

    10. Jeg tror ingen mennesker kjenner sin egen styrke fullt ut, uten å ha vært i så ekstreme situasjoner at det ble nødvendig å hente frem de siste rester av kraft for å overleve. Men å kjenne seg fullstendig tom gjennom enkelte prosesser i livet er vel ikke så uvanlig. Men som regel så har de et “mål” i andre enden, og da makter man å finne de rester av energi som må til for å komme i mål. Men guuu.. så godt det er når det er over.. ”for denne gang…” 😀

    11. Det er rart hvordan man klarer å hente ut litt ekstra krefter når det trengs! Synes du har tegnet veldig fine tegninger til teksten din her. Så godt illustrert.
      Jeg har nok også litt ekstra krefter innimellom, for jeg vet at hvis jeg gir opp så forsvinner liksom all luften, og det er ikke en god følelse. Og da føler jeg meg så mye mer sårbar, og det er en følelse jeg ikke liker. Jeg liker å ha kontroll, så da henter jeg ut litt ekstra når det trengs.
      Det tar på å flytte, samtidig som du er i full jobb, så du kunne nok godt trenge litt ekstra luft. Godt det nærmer seg sommerferie 🙂 HA en fin søndag. Klemmer <3

    12. Jeg har det kun når det gjelder barna mine. Da får jeg uante krefter hvis de sliter med noe. Men sånn ellers, så er jeg tom alt for ofte. Men det er jo helsebasert 🙂
      Håper du får pumpet opp ballongen tilstrekkelig frem til du har kommet helt i orden, sånn at du da kan hvile og kose deg etterpå 🙂
      God klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg