God natt :-)

Sove godt!

Deilig å legge seg i disse dager 🙂

 

 

8 kommentarer
    1. Eva: Ikke bra med lite søvn for deg da 🙁 Men det hørtes veldig koselig ut med tur og restaurant 🙂 Håper du møter noen koselige folket turgruppa 🙂 Vi skal fortsette styret i gamle leiligheten 🙂 Klem Og god tur <3

    2. Jeg var tidlig til sengs i går selv. Totalt utslitt. Og det er jo ikke bråk som gjør det. Men har ikke sovet særlig godt dessverre. Så er like utslitt i dag 😛
      Men, jeg vet at du nok sikkert har sovet godt. Så herlig med nye omgivelser, og stille. Det høres ut som en drøm som har blitt sann 🙂
      Ønsker deg en supernydelig dag. Selv skal jeg på tur med en turgruppe. Og blir borte hele dagen. For vi skal på restaurant etter turen. En restaurant som ligger helt for seg selv, langt ute på landet 🙂
      God søndagsklem til deg <3

    3. God morgen. Håper du har sovet godt i natt. Det er søndag og jeg skal på tur sammen med turgruppa til Asker. Sjelden jeg er i Asker men i dag blir det en spasertur rundt Semsvannet. Ellers er flaggdag i dag(unionsoppløsning 1905). Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg