Med sommerfugler i magen, og noen i hånda ;-)


God…

 

..morgen…

 

Da er jeg på vei ut i verden….Bevege meg litt i Norges land…for å lære andre litt tegnspråk….

Og LITT sommerfugler både i hender og magen, vet du jeg har…

…for jeg er jo sånn som lett blir litt spent….. Men mest av alt har jeg sommerfuglene i hendene, som

her….For jeg gleder meg mest 🙂

 

Og sikkert er det at jeg skal starte undervisningen SÅNN:

 JEG

 

HETER ………………… (litt flirfull 😉 )

 


..Frodith……………                     (mulig jeg sier det ekte navnet mitt der da ;-D )

 

Blir borte et par dager på tur 🙂

 

Kan du noe tegnspråk?

Har du sommerfugler i magen når du skal på nye ting?

Er du ute og reiser mye?

 

 


#tegnspråk #reise #jobbtur #undervisning
25 kommentarer
    1. Kan ikke tegnspråk, men det ser veldig både kjekt og spennende ut, hermer etter deg her jeg sitter..:) Har alltid sommerfugler i magen når jeg skal reise noe sted og prøver å få til tre reiser i året. God tur i alle fall!

    2. Der var du og sommerfuglene dine. Høres ut som dere har det moro på landetlandet 😀
      Jeg reiser jo litt. Har akkurat bestilt caravan i York og hotell i Liverpool til sommeren. Får sommerfugler i magen bare ved tanken 😀 England er mitt ferieland nr 1!
      Stoooooooor klem

    3. Sommerfugler i magen har jeg stadig vekk. Jeg kan ikke tegnspråk, men kan noen tegn. Har gått kurs i “Tegn til Tale” og brukt det i min tidligere jobb. Vedkommende hadde ikke språk men brukt masse egne tegn og noen som var fra tegnspråk.
      Det siste spørsmålet hopper jeg elegant over…;D Forresten vi var jo på reise i går, i utlandet til og med. Men det er jo bare 3 km borte. 😀

    4. Fine bildene av deg 😀 Ja nå må du ha en super tur Frodithen ;)) Lære bort mye nyttig med ett sånt flott smil og litt lattermild , da er det sikkert morsommere for elevene også 🙂
      Kanskje jeg kan noe som jeg har plukket opp her , og husker jeg lærte ett par ord på tegnspråk i en sånn tegnspråk kalender jeg hadde som liten :))
      Hmm , og ja sommerfugler i magen har jeg hatt men ofte er det skumle sommerfugler ( mulig det ikke er sommerfugler da ) Haha …men skal man noe ekstra hyggelig så er de jo ikke fullt så skummel da og kan sikkert gå under navnet sommerfugler ja 🙂
      De siste årene har jeg reist veldig lite , men det er mest fordi jeg ikke vil at hvem som helst skal passe Brutus vet du …han kan jo være litt umulius så :-O
      Men nå får du kose deg ett par dager da , håper det blir en fantastisk tur 😀
      Glade klemmer til deg fra Pippien 😀

    5. Har jo lært litt her via videoer og andre ting så det er gøy det der. Reiser for det meste frem og til bake til jobben, noen ganger til Oslo eller Lilelstrøm slik at jeg kan ta en sykkeltur hjemover.
      Nye ting er alltids en opplevelse, man må forberede seg på ting så dermed blir det mindre sommerfugler.

    6. Detta tror jeg blir bra…for du kan nok masse om tegnspråk har jeg skjønt :)) Fint å få en tur rundt også vil jeg tro..spennende greier :)) Reiser veldig lite for tiden…men liker spenninga ved å skulle på nye ting..iallefall sånn stort sett :)) Kan bare bittelitt tegn til tale..men har nesten glemt det..noen år siden det ble brukt i barnehagen :)) Kos deg masse …og klem fra meg <3

    7. Så spennende eventyr du skal på 😀
      Sånne ting er jo så flotte, selv om sommerfuglene herjer. For når man er ferdig, og ser tilbake på opplevelsen, så har man lært så utrolig mye selv også. Og man sitter igjen med en skikkelig god følelse 🙂
      Masse lykke til. Det blir spennende å høre referat i etterkant 🙂
      Jeg har også fått utdelt min andel sommerfugler når jeg skal noe nytt og ukjent/spennende 🙂 Og de herjer på. Men jeg tror det er bare sunt 🙂
      Elsker å reise, men er ikke så ofte det skjer. Skal snart reise til Praha med min bror og vår mamma. Og i sommer tror jeg at jeg skal reise en plass som ingen vet om. Eller jo, kan hende de vet om plassen, men ingen skal vite hvor jeg er. Jeg har lyst å forsvinne/stikke av en periode. Og legge igjen alle problemene min hjemme. Det tror jeg kan være godt for meg akkurat nå 🙂
      Ha en fin reise, kose deg masse, og lag litt lek og sprell 🙂
      Reiseklemmer til deg <3

    8. Jeg gikk på kurs da jeg var tenåring, og dessverre husker jeg ingenting av det… Det er jo – eh – noen år siden…
      Og ja, jeg får også lett sommerfugler i magen.. 🙂
      Nei, dessverre, alt for lite…

    9. Jeg har alltid vært fascinert av tegnspråk, men kan dessverre lite/ingenting. Mener det gikk en TV-serie på NRK på 80-tallet med ei mørk dame som lærte bort tegnspråk, som jeg fulgte med på, men har glemt igrunnen alt. Da er det fint å lære litt av deg innimellom.
      Ja, når jeg skal ut på noe jeg aldri har gjort før, kan jeg få sommerfugler i magen. Da er det gjerne best å ha med seg noen eller å ha forberedt seg skikkelig. Jeg holder ikke foredrag eller leder møter e.l., men det å ta trikk eller T-bane kan være spennende nok for meg, som nesten aldri gjør det, og ikke for å snakke om å fly (hvordan skal jeg klare å finne fram på Gardermoen liksom, iiik…) Som du skjønner så reiser jeg lite, og herover er det enklest med bil. En Oslo-tur blir det iblant, og da med buss for å slippe kø og parkering

    10. Jeg kan ikke tegnspråk,, går normalt ikke rundt med sommerfugler i magen, men har da hatt det i mange forskjellige sammenhenger. 🙂 Og jeg reiste nok ganske så mye når jeg jobbet. 🙂 Håper du hadde en flott tur 🙂

    11. Så spennende å lære enda mer i faget ditt. Jeg skjønner godt at du gleder deg til å reise 😀 Og sommerfugler i magen er jo en ganske god følelse vel?
      Jeg reiser bittelitt, og hvis det innebærer å fly, så har jeg ikke sommerfugler i magen, men ørner som krafser og biter innvendig. Fy så fælt det er å fly, men jeg har bestemt meg for at det kan ikke holde meg tilbake fra å se en hel verden der ute.
      God tur Frodith, og kos deg masse <3

    12. Ja, sommerfuglene hører med, de danser… Lærte tegnspråk en gang for mange, lange siden men alt er borte når en ikke praktiserer det 🙁 Kos deg på tur.

    13. Så spennende. Og heldige er de som får møte deg og lære av deg. Og tenk på de da, som kanskje er redd for at de ikke skal klare å lære. Og for at du er en streng lærerinne. Hihi. Kos deg på tur med sommerfuglene. Uten dem hadde jo livet blitt litt flatt og livløst..? Klemmer<3

    14. God tur – det er en viktig oppgave. Kan ikke tegnspråk, og det er dumt! Jeg har alltid masse sommerfugler i magen når jeg skal noe nytt eller skal ut på tur! Kos deg da – selvom det er jobb! 🙂

    15. Så morro da, good tur og god reise!:)
      Kan ikke tegnspråk, kan noen ordher og det berre, som nevnt tidligere, tegn til tale:))
      Ja har blitt en del reising nå siste tiden, liker det veldig!!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg