Når armene hviler… ;-)

Som du vet er jeg ute på tur…Jobb-tur vel og merke…Og vi er ute for å lære andre i Norges land noen gloser med tegnspråk…For det er ikke stort man rekker på en og en halv dag… MEN moro er det, og folket koser seg. Og innimellom all veiving med armene…så må de jo hvile litt…Og da har det vært tid til LITT tur i omgivelsene…

Og her var både skigarder…

…Guffen så klart….Eller mulig det er Guffens søster….

 

..gamle hus…

 

…av forskjellige slag…

 

Og litt sløving på rommet er det også tid til…Ikke at sengen kan sammenliknes med min i det nye

palasset akkurat… 😉

 

Men når sengen ved siden av er fylt med “rom-godt” (snop på rommet…) så er det likevel ikke å så verst…

 

Og litt fjas må man gjennom……

 

…….??

 

…”middag”….

 

…”pepper”….

 

…før man kan få lagt seg 😉

Viltgryte og tur i området var en flott avslutning. I dag er en ny dag, fylt med tegnspråk, før nesen

vendes hjemover igjen 🙂

 

 

Hadde du en bra tirsdag?

Hva skal du gjøre i dag?

 

 


#tur #tegnspråk #romgodter #hotel
21 kommentarer
    1. Tirsdagen min startet med 7,5 grader – men oppholdsvær. I dag har vi hatt 10 grader og regn og grått hele dagen. Selv om jeg er (litt for) tålmodig, så synes jeg at sommeren snart kan komme hit også. Nå krysser jeg fingrene for at Pent.no melder riktig for de sier at både Yr og Storm melder opphold i en hel uke! og vi får opp mor 14 grader! Det er en bra begynnelse i det minste.
      Det ser veldig deilig ut å være ute i flotte omgivelser, tørr bakke og ingen regnjakke! Og så er det jo deilig å komme til “duk og dekket bord” en gang i mellom. Kos deg, men ikke bruk opp armene dine. Klemmer <3

    2. Tirsdagen var like bra som i dag onsdag. Etter jobb i dag har jeg skaffa meg nye joggesko + et lite telt. Har jo hatt flere telt før og det er mulig det ligger etpar gamle telt som er mine på lofte hos mine foreldre. Lenge siden sist jeg sov i telt. Så det skal bli gæy til helgen. Fine bilder – tipper det er på Maihaugen i Lillehammer.

    3. i dag ble bare rot og tull, eg sku til hudlegen i dag,men det var i går og så har eg prøvd å bestille ny time,men Haukeland har sånn ringetid mellom X og X og X og y og hvem kan huske sånt på alle avdelingene likssom?
      Så dagen har så langt bare vært fjasete
      pissevær og tåkete også og hundejentene går i vranglås på do…..vært ute med de men må ut igjen for de vikkje på do..så kniper igjen,men det kan man bare så lenge så har knapt komt inn før vi må ut med den som kom først inn. NÅ er eg lei
      Og da eg hadde vært i postkassen hadde de spist en bolle eg hadde i vesken……så nå er de straffet i buret og eg er sur…OG bolleløs
      kose deg på tur klemmetingene <3

    4. Så kjekt å se bilder fra turen din 😀 Det ser veldig fint ut der. Selv om jeg ikke vet hvor du er 😉
      Likte veldig godt det bildet av deg foran gamle bygninger. Det var tatt fra en flott vinkel 🙂
      Tirsdagen min var fin. Jeg klarte å skvise inn to turer, med to mannlige venner. Den ene av dem er min store hjertesorg. Men gode venner er vi jo likevel 🙂 Det gjorde godt med turer. Men i dag er jeg tom igjen. Energibanken altså. Så har ikke lagt noen plan som det kan bli noe av enda. Satser på at jeg klarer i alle fall en tur i dag. Og så får jeg heller forsøke å gjøre noe fornuftig i hjemmet mitt 🙂
      Kos deg masse denne siste dagen 🙂 Klemmer <3

    5. Ser utrolig flott ut. Tenk å være på kurs i slike vakre omgivelser altså 😉
      Min tirsdag starter med at jeg er sittende på rumpa eller liggende i sengen. Artie har seg en herjetur i kroppen og ankelen min kan jeg ikke stå på 🙁

    6. Å jeg ser jo at du har det finfint! Så koselige og morsomme bilder. Du er bare herlig og får meg til å smile! Med det samme kom jammen sola gjennom skydekket!!!! Ha en vakker dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg