Turen fra de dype skoger

I og med at jeg var ute i jobbsammenheng i går vil jeg ikke angi AKKURAT hvor vi var. Men jeg kan fortelle at vi underviste i to dager, vi klarte oss fint, og at de garantert lærte litt tegnspråk av oss. Ny opplevelse for meg med voksne folk, men veldig moro. Sliten hjemme litt utpå kvelden i går. Men på veien hjem møtte vi noen tulle-bukker 😉 Eller noe sånt..

Noen lekte gjemsel…

 

 

Og noen var bare søte..og laget heltbklart strømper til jul… 😉

 

Liker du sauer?

#dyr #sauer
33 kommentarer
    1. Sauer er søte på avstand, men jeg liker ikke øynene til sauene! De stirrer så ekkelt at jeg tror de ser langt inn i sjelen min nesten. Men på bilde er de veldig fine 🙂

    2. jeg er veldig glad i sauer 🙂 har sagt til nabogutten att han kan få ha sauene sine på marka vår når har har skaffet seg sauer,håpet er att han får noen sauer til høsten 🙂

    3. cuskima: Ja, ikke sant…når de kommer brekende i flokk da er de ikke greie…Alle i flokk og gjeng er litt skumle 😀 Både mennesker og dyr 😀 Klemmer <3

    4. maiken: Jeg forbinder også sauer og lam og dyr generelt med barndom og gode minner ja 🙂 Og det vi spiser av slikt liker jeg best i firkantete pakker fra butikken 😀

    5. Jeg vokste opp med sauer rundt meg på alle kanter, og husker spesielt den “våryre” stemningen når lammene kom. Så sauer er for meg et godt barndomsminne, utenom høsten når det var slaktetid. Da for jeg over alle hauger….

    6. Kjempesøte bilder da. Ja, jeg liker sauer, når de er på rett side av gjerdet. Hos oss er de så tamme at de renner en jo ned om en skulle gå en tur der de beiter. Men på avstand er de så søte så! 🙂

    7. Fru Stussli: Ja, og nå var det plutselig sommer 🙂 Deilig 🙂 Nei, de er nok ikke så smarte, og noen av de så LITT ilskne ut også 😀 Men lammene er jo veldig søte da, og jeg har vel ikke vært så mye sammen med dyr på lange tider :-D…Deilig å se litt dyr igjen 🙂 Jeg har også spist is i dag, Lion-is 🙂 NAMM!! Og så er det hjem å flytte mer…I helga må vi gjøre mye :-/ Håper å bli ferdig det andre stedet 🙂 Klemmer med sol i øynene <3

    8. Du har vært på sånn skikkelig landet 🙂 Så traff du sånne fine modeller. Lekte gjemsel med deg også 😀 Høres ut som en morsom tur 😀
      Sau er vel ikke mitt favorittdyr på gården, men de er søte når de er lam 😉 Sauer er rett og slett ikke så smarte….
      Nå skal jeg jammen stikke på butikken og kjøpe is. Er det sommer så er det sommer!
      Stor sommerklem

    9. Oslopadde: Ja, godt med dem som mat også, men det klarer jeg ikke tenke på når jeg ser dem sånn…Da tenker jeg bare at de er søte, og slett ikke mat…For det er bare det som ligger i frysedisken…og det er noe HELT annet 😀 Paddeflatklemmen <3

    10. Min matgale verden: Ja, de store sauene, som skal passe på lammene…de er litt ilskne i blikkene…Det var disse også 😀 Og jeg kan skjønne at de er ganske skumle både for deg og Bonnie egentlig, med de intense blikkene 😀 Litt koselig å se sauer, ser sjelden, og det var greit med litt avkobling fra flyttingen, selv om jeg var på jobb for det meste 🙂 Klemmer og kos deg med senvakt 🙂

    11. karidansen: Ja, ser den ikke lur ut 😀 Nei, sauer er ikke mitt favorittdyr heller, men noen av dem er veldig søte, og noen så skumle ut 😀 De store svarte 😀

    12. Ritamarita: Ja, jeg har også mye barndom i dette med dyr 🙂 Jo eldre jeg blir, jo sjeldnere ser jeg slike dyr liksom…Synd 🙂 Litt moro når man ser dem 🙂 Her er det deilig vær, selv om sola stikker litt fram og tilbake 🙂 Stor klem til deg <3

    13. Sauer er ålreite dyr 🙂 særlig lammekoteletter og lammestek…. nam-nam 🙂 så jeg ser nok de søte på bildet, men TENKER at litt poteter der, brokoli, litt løk, tyttebærsyltetøy….. og så sleiker jeg meg om munnen 🙂 Men de er søte å se på, også. Og jeg liker jo å strikke, og da særlig med ull. De sauene der har kanskje laget garnet til den genseren jeg driver og strikker for tiden. Hvem vet 🙂 Oslopaddeklem fra meg i solen.

    14. Hehe, nei sauer er skumle! De skal bare “ta” Bonnie når de har lam, enda lammene er dobbelt så store som Bonnie. Fnyse! Hehe, deilig å ferdes i naturen da:) klemmer. (senvakt i dag jeg )

    15. Ser ut som sauen bak treet er litt inspirert av Frodith. Litt leken og “Titten på hjørnet”. Forpakteren her har noen sauer, så nå går det fine lam bak fjøset.Synes lamunger er søte, men sau er nok ikke favorittdyret mitt. 🙂

    16. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Nei, veldig koselig 🙂 Slitsomt å undervise tegnspråk sånn til voksne i to dager, men utrolig moro også. Og får litt annen input midt i flyttinga 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg